eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Wykonanie częściowej modernizacji ewidencji gruntów w obrębach Majdan Sielec gmina Krynice oraz Kolonia Wola Gródecka gmina Jarczów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Tomaszów Lubelski: Wykonanie częściowej modernizacji ewidencji gruntów w obrębach Majdan Sielec gmina Krynice oraz Kolonia Wola Gródecka gmina Jarczów
Numer ogłoszenia: 182008 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Tomaszowki, ul. Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. (084) 664 25 87.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszowski.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie częściowej modernizacji ewidencji gruntów w obrębach Majdan Sielec gmina Krynice oraz Kolonia Wola Gródecka gmina Jarczów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie częściowej modernizacji ewidencji gruntów w obrębach Majdan Sielec gmina Krynice oraz Kolonia Wola Gródecka gmina Jarczów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu jego wykonania zawiera załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pod nazwą - WARUNKI TECHNICZNE na wykonanie wykonanie częściowej modernizacji ewidencji gruntów w obrębach Majdan Sielec gmina Krynice oraz Kolonia Wola Gródecka gmina Jarczów. Każde zadanie należy wykonać w dwóch etapach zgodnie z opisem zawartym w WARUNKACH TECHNICZNYCH. Zamawiający określa podział zamówienia na dwa zadania: - Zadanie nr 1 - Obręb Majdan Sielec - Zadanie nr 2 - Obręb Kolonia Wola Gródecka. Dopuszcza się składanie ofert częściowych wg zasad ustalonych w rozdziale 17 specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający wymaga aby w realizacji zamówienia brała udział co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne /Dz. U. z 2005 Nr 240, poz.2027 z późniejszymi zmianami/, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Spełnianie powyższych warunków zostanie sprawdzone na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale 9 niniejszej specyfikacji oraz na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, że może się ubiegać o udzielenie zamówienia publicznego i nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do przepisów art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że: - wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda przedstawienia, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 5 niniejszej specyfikacji - według wzoru w załączniku nr 4. - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 4) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ponadto do oferty należy dołączyć: 5) dokument wskazujący osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika to z dokumentów, o których mowa w pkt 1, 6) zaakceptowany podpisem Wykonawcy wzór umowy, 7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawią dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa powinna zawierać co najmniej następujące zobowiązania: określenie celu gospodarczego, oświadczenie podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentowanie na zewnątrz, oznaczenie czasu trwania umowy, /wymaga się aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi/, zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego, Ponadto Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, dołączą do oferty dokumenty o których mowa w pkt 1, 2, 3, 4 i 5 niniejszego rozdziału dla każdego z Wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z wymogami określonymi w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87, poz. 605/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowski.netbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 68, pokój nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 68, pokój nr 31 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Obręb Majdan Sielec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie częściowej modernizacji ewidencji gruntów obrębu Majdan Sielec gmina Krynice polegającej na ustaleniu i pomiarze granic istniejącego na gruncie pasa drogowego drogi powiatowej nr 3501L na odcinku 5 000 m począwszy od granic obrębu ewidencyjnego Majdan Sielec przez wieś Majdan Sielec.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Obręb Kolonia Wola Gródecka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie częściowej modernizacji ewidencji gruntów obrębu Kolonia Wola Gródecka oraz częściowo obrębu Wola Gródecka gmina Jarczów polegającej na ustaleniu i pomiarze granic istniejącego na gruncie pasa drogowego drogi powiatowej nr 3516L na odcinku 3 000 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.