Ogłoszenie z dnia 2008-08-05
Reszel: Wykonanie konserwacji barokowego ołtarza głównego w kościele O.O. Jezuitów w Świętej Lipce.
Numer ogłoszenia: 181989 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Zakonny Towarzystwa Jezusowego, Święta Lipka 29, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 755 35 59, fax 089 755 35 59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezuici.pl www.swlipka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji barokowego ołtarza głównego w kościele O.O. Jezuitów w Świętej Lipce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji barokowego ołtarza głównego w kościele O.O. Jezuitów w Świętej Lipce w oparciu o program prac konserwatorskich dla barokowego ołtarza głównego kościoła O.O. Jezuitów w Świętej Lipce (poz. 2 i 5 z programu) w zakresie: - ogólne oczyszczenie i zabezpieczenie architektury ołtarza, - konserwacja 11 wybranych elementów i rzeźb ołtarza, - konserwacja 2 obrazów: Nawiedzenia i Wniebowzięcia, - wykonanie projektu rekonstrukcji mensy ołtarzowej. Przedmiotem negocjacji będzie: 1.Wskazanie elemntów i rzeźb ołtarza ( w sumie 11), które należy poddać pełnej konserwacji. 2. Założenia projektowe dla renowacji Glorii wieńczącej ołtarz. 3. Sposób prowadzenia prac tak, aby w jak najmniejszym zakresie naruszał funkcjonowanie bazyliki jako miejsca kultu i miejsca turystyczno - pielgrzymkowego (czas prac, demontaż i montaż elementów, czas otoczenia ołtarza rusztowaniami).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się składania wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym uprawnienia konserwatorskie oznaczone PKWiU 92.52.12.0000; b) wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą posiadającą uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi, czyli posiadającą dyplom uczelni wyższej w dziedzinie malarstwa i rzeźby polichromowej; c) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 3 prace konserwatorskie o wartości powyżej 100.000 zł netto każda, odpowiadających swoim rodzajem pracom konserwatorskim stanowiącym przedmiot zamówienia; d) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 100.000 zł oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; e) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. SPOSÓB OCENY: Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat wykonał w sposób należyty co najmniej 3 prace konserwatorskie określone w pkt. c) otrzyma 50 pkt, a za każdą kolejną pracę otrzyma dodatkowo 10 pkt, jednak łącznie z tytułu wszystkich wykonanych prac - nie więcej niż 100 pkt. Jeżeli wpłynie więcej niż pięć wniosków o dopuszczenie do postępowania, do składania ofert zostanie zaproszonych pięciu wykonawców z najwyższą ilością punktów. Pozostałych wykonawców uznaje się za wykluczonych z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w tym PKWiU 92.52.12.0000, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; c) wykaz wykonanych prac konserwatorskich w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom konserwatorskim stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (np. referencje); d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia; e) informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; g) oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. Z oświadczenia powinno wynikać, że wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt a - g mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone napisem (za zgodność z oryginałem) oraz podpisane przez osoby podpisujące wniosek lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z wnioskiem. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. Dokumenty i oświadczenia pochodzące od wykonawcy powinny być podpisane przez osoby podpisujące wniosek. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Sposób przygotowania wniosku: Wniosek, zawierający co najmniej: nazwę i adres Wykonawcy, oznaczenie przedmiotu zamówienia, powinien być sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, tj. własnoręcznie podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy (czytelny podpis lub podpis i czytelnie napisane imię i nazwisko, np. pieczęć imienna). Jeżeli wniosek będzie podpisany przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do wniosku pełnomocnictwa, z treści których wynika umocowanie do podpisania wniosku przez pełnomocników. Wszystkie pełnomocnictwa dołączone do wniosku powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do wniosku powinno być dołączone pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wniosek wraz z dokumentami i oświadczeniami w/w należy umieścić w jednym nieprzejrzystym opakowaniu oznaczonym (Wykonanie konserwacji barokowego ołtarza głównego w kościele O.O. Jezuitów w Świętej Lipce.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświdczenie zawodowe - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jezuici.pl, www.swlipka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Zakonny Towarzystwa Jezusowego, Święta Lipka 29, 11-440 Reszel. Tel 089 755 35 59.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Dom Zakonny Towarzystwa Jezusowego, Święta Lipka 29, 11-440 Reszel. Tel 089 755 35 59.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Mechanizm Finansowy EOG/ Norweski Mechanizm Finansowy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja obiektów kultury olenderskiej (meble, sprzęty, instrumenty muzyczne)
- Prace restauratorskie i budowlane przy zabytkowym cmentarzu parafii św. Klemensa Papieża i Męczennika w Klembowie
- Prace konserwatorskie i restauratorskie przy 5 rzeźbach piaskowcowych wraz z cokołami znajdującymi się na terenie MŁK w Warszawie wraz z opracowaniem dokumentacji konserwatorskiej
- WYKONANIE DOKUMENTACJI DLA ZADANIA: WYKONANIE REMONTU ELEWACJI W KAMIENICY POD GWIAZDĄ
- WYKONANIE PROJEKTU REARANŻACJI WYSTAWY STAŁEJ W MUZEUM SZTUKI DALEKIEGO WSCHODU W KAMIENICY POD GWIAZDĄ PN. ŚWIAT ORIENTU
- "Cmentarz Ewangelicki z okresu I Wojny Światowej: prace konserwatorskie i budowlane"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.