eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozłów › Dowożenie i odwożenie uczniów z Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Kozłowie oraz klasy filialnej Gimnazjum w Kamionce z terenu miejscowościKępie, Przysieka, Rogów, Przybysławice, Karczowice, Marcinowice, Wolica, Wierzbica, Bryzdzyn w roku szkolnym 2008/2009

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-05

Kozłów: Dowożenie i odwożenie uczniów z Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Kozłowie oraz klasy filialnej Gimnazjum w Kamionce z terenu miejscowości: Kępie, Przysieka, Rogów, Przybysławice, Karczowice, Marcinowice, Wolica, Wierzbica, Bryzdzyn w roku szkolnym 2008/2009.
Numer ogłoszenia: 181960 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Kozłowie, Kozłów 60, 32-241 Kozłów, woj. małopolskie, tel. 041 3841048, 3841067, fax 041 3841010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotamalopolski.pl/bip/kozlow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie i odwożenie uczniów z Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Kozłowie oraz klasy filialnej Gimnazjum w Kamionce z terenu miejscowości: Kępie, Przysieka, Rogów, Przybysławice, Karczowice, Marcinowice, Wolica, Wierzbica, Bryzdzyn w roku szkolnym 2008/2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest Dowożenie i odwożenie uczniów z Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Kozłowie oraz klasy filialnej Gimnazjum w Kamionce z terenu miejscowości: Kępie, Przysieka, Rogów, Przybysławice, Karczowice, Marcinowice, Wolica, Wierzbica, Bryzdzyn w roku szkolnym 2008/2009. 2) Trasa dowozu i odwozu dzieci stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Łączna dzienna trasa przywozu i odwozu wynosi 104 km i przedstawia się następująco: l kurs poranny - dowóz uczniów z miejsca zamieszkania z terenu Gminy Kozłów wg załącznika nr 4 do SIWZ do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kozłowie oraz klasy filialnej Gimnazjum w Kamionce ; l kurs popołudniowy - odwóz, wyjazd z Kozłowa i z Kamionki z rozwiezieniem dzieci do miejsca zamieszkania w Gminie Kozłów wg załącznika nr 4 do SIWZ. 4) Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia przewożonych dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków. 5) Pojazdy wykonujące usługę muszą być zarejestrowane, jeden na co najmniej 37 i drugi na 30 miejsc siedzących łącznie z kierowcą, muszą posiadać pełne ubezpieczenie OC i NW, aktualne przeglądy techniczne. 6) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie w dni nauki szkolnej w następujących godzinach: 700 - 730 przewóz do Kozłowa, 730 - 800 przewóz do Kamionki oraz odwóz zgodnie z planem zajęć uczniów, tj. wyjazd z Kozłowa około godziny 1235- Szkoła Podstawowa i 1325 - Gimnazjum, natomiast z Kamionki około godziny 1405.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy PZP. 5) posiadają licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób co najmniej na terenie powiatu miechowskiego, 6) wykażą prawo do dysponowania pojazdami, które będą wykonywały usługę opisaną w rozdziale III punkt 1 podpunkt 5 SIWZ. Wykonawca musi przedłożyć tytuł prawny do władania i dysponowania wymaganymi pojazdami, 7) wykażą, że do wykonania zamówienia Wykonawcy będą dysponować osobami, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do realizacji zamówienia: tj. posiadają kwalifikacje i uprawnienia do kierowania pojazdami w wymaganej kategorii. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty składające się na ofertę (według niżej zestawionej kolejności): 1. zestawienie załączonych dokumentów (według niżej zestawionej kolejności) - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2. wypełniony formularz oferty zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 3. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg załącznika nr 3 do SIWZ, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. licencje na wykonanie krajowego transportu drogowego osób co najmniej na terenie powiatu miechowskiego, 6. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, tj. pojazdem lub pojazdami, które będą wykonywać usługę - wg załącznika nr 5 do SIWZ, 7. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia; Wykonawca powinien dysponować osobą posiadającą kwalifikacje i uprawnienia do kierowania pojazdem, który będzie wykonywał usługę w wymaganej kategorii. Do oferty należy dołączyć wymagane uprawnienia - wg załącznika nr 6 do SIWZ, 8. zaakceptowany (podpisany) projekt umowy (załącznik nr 7 do SIWZ), 9. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. 2) Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania Firmy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 3) Kwestie dotyczące rodzajów dokumentów składanych przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej reguluje § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 4) Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/bip/kozlow

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kozłowie Kozłów 60 32 241 Kozłów.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kozłowie Kozłów 60 32 -241 Kozłów - SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Oferta powinna obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3) Zamawiający informuje, iż nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 4) Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę, nie dopuszcza się możliwości składania oferty alternatywnej lub wariantowej pod rygorem odrzucenia oferty. 5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia rozliczeń w innych walutach niż w złotych polskich. 6) Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 7) Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.