Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-05
Drwinia: Dowóz młodzieży szkolnej z terenu Gminy Drwinia do Gimnazjum nr 1 w Grobli.
Numer ogłoszenia: 181951 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Drwini, Drwinia 57, 32-709 Drwinia, woj. małopolskie, tel. 012 2817 153, 154, fax 012 2817 373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.drwinia.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz młodzieży szkolnej z terenu Gminy Drwinia do Gimnazjum nr 1 w Grobli..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje : wykonywanie usługi przewozu młodzieży szkolnej z miejscowości : Niedary, Świniary, Ispina do Gimnazjum nr 1 w Grobli w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym : 2008/2009r. 2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, gdzie część (usługi ) stanowi : Zadanie nr 1 Wykonywanie usługi przewozu młodzieży szkolnej z miejscowości : Niedary, Świniary, Ispina do Gimnazjum nr 1 w Grobli w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym : 2008/2009r-Duży przewóz (dowóz do szkoły i odwóz ze szkoły). Zamawiający szacuje, że łącznie dziennie do Gimnazjum dowożonych będzie ok. 50 uczniów Pojazdy powinny posiadać co najmniej 50 miejsca ( 50 uczniów będzie dojeżdżać do Gimnazjum) muszą być dopuszczone do przewozu osób, z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP oraz ruchu drogowym. Usługa będzie wykonywana raz dziennie tzn. będzie to dowóz uczniów do szkoły i odwiezienie ich po lekcjach. Długość trasy dowożenia uczniów wynosi ok. 53 km. Trasa dowożenia kształtuje się następująco : Świniary-Niedary-Świniary-Ispina-Grobla-Świniary Zamawiający szacuje, ze w ciągu roku szkolnego 2008/2009 na w/w trasie świadczonych będzie 9 699 wozokilometrów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy. Dokładne godziny dowozu i odwożenia uczniów zostaną sprecyzowane w umowie między Zamawiającym a Wykonawcą oraz po uzgodnieniu z Dyrektorem Gimnazjum. W razie awarii pojazdu lub w razie wystąpienia innych okoliczności uniemożliwiających dowóz lub odwóz dzieci i młodzieży zawinionych przez Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pojazd zastępczy, spełniający wszystkie standarty w terminie nie przekraczającym 2 godziny na własny koszt. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zadanie nr 2 Wykonywanie usługi przewozu młodzieży szkolnej z miejscowości : Niedary, Świniary, Ispina do Gimnazjum nr 1 w Grobli w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym : 2008/2009r-Mały przewóz (odwóz ze szkoły). Zamawiający szacuje, że łącznie dziennie z Gimnazjum odwożonych będzie ok. 30 uczniów Pojazdy powinny posiadać co najmniej 15 miejsc muszą być dopuszczone do przewozu osób, z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP oraz ruchu drogowym. Usługa będzie wykonywana raz dziennie tzn. będzie to odwóz uczniów ze szkoły. Długość trasy odwożenia uczniów wynosi ok. 27 km. Ilość kursów małego przewozy może być zmniejszona z 4 do 3 razy dziennie. Trasa odwożenia kształtuje się następująco : Świniary-Niedary-Świniary i Świniary-Grobla-Ispina-Świniary. Zamawiający szacuje, ze w ciągu roku szkolnego 2008/2009 na w/w trasie świadczonych będzie 4 941 wozokilometrów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy. Dokładne godziny odwożenia uczniów zostaną sprecyzowane w umowie między Zamawiającym a Wykonawcą oraz po uzgodnieniu z Dyrektorem Gimnazjum. W razie awarii pojazdu lub w razie wystąpienia innych okoliczności uniemożliwiających odwóz dzieci i młodzieży zawinionych przez Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pojazd zastępczy, spełniający wszystkie standarty w terminie nie przekraczającym 2 godziny na własny koszt. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. w szczególności: wymaga się aby Wykonawca posiadał licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności : w przypadku wiedzy i doświadczenia wymaga się, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał z należytą starannością min. 1 usługę o podobnym charakterze tj. rodzaju i wartości odpowiadającej przedmiotu zamówienia (liczonej jako iloczyn ceny oferty i szacowanej ilości wozokilometrów do wykonania w ciągu całego roku szkolnego podanej w niniejszej specyfikacji), w przypadku potencjału technicznego wymaga się, aby Wykonawca w celu sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia dysponował min. 1 autobusem lub busem. Ponadto Zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia dobrego stanu technicznego pojazdu Wykonawca przedłożył w ofercie aktualne dokumenty świadczące o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu, potwierdzającym dopuszczenie go do ruchu. Wielkość autobusu,busu musi być dostosowana do określonej przez Zamawiającego w SIWZ ilości dzieci, które będą dowożone i do Gimnazjum oraz odwożone po zajęciach szkolnych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o formułę:spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada do oferty, który stanowi załącznik do SIWZ następujące oświadczenia i dokumenty : 1. oświadczenie składane zgodnie z art. 44, w myśl art. 22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, 5. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi - autobusów,busów będących w dyspozycji Wykonawcy z załączeniem aktualnych dokumentów świadczących o przeprowadzonych badaniach technicznych niniejszych pojazdów, które potwierdzają dopuszczenie ich do ruchu, 6. wykaz wykonywanych usług (min. 1 usługa o podobnym charakterze - tj. odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia-liczonej jako iloczyn ceny oferty i szacowanej ilości wozokilometrów do wykonania w ciągu całego roku szkolnego podanej w niniejszej specyfikacji), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, Ponadto, zgodnie z wytycznymi specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca przedkłada do oferty składanej na formularzu Zamawiającego zaparafowany projekt umowy, którego wzór stanowi załącznik do dokumentacji przetargowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drwinia.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Drwini 57, 32 - 709 Drwinia/I-piętro w pokoju nr 15. Koszt dok. papierowej 11,50 zł Zam. może przek. tą siwz pocztą za potw. odbioru.Dok. można pobrać ze strony www.drwinia.gmina.pl..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Drwini 57, 32 - 709 Drwinia/sekretariat, pok. nr 20 - II piętro.Dopuszczone jest również składanie ofert drogą pocztową lub za pomocą firmy kurierskiej..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usługi przewozu młodzieży szkolnej z miejscowości : Niedary, Świniary, Ispina do Gimnazjum nr 1 w Grobli w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym : 2008/2009r-Duży przewóz (dowóz do szkoły i odwóz ze szkoły)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający szacuje, że łącznie dziennie do Gimnazjum dowożonych będzie ok. 50 uczniów Pojazdy powinny posiadać co najmniej 50 miejsca ( 50 uczniów będzie dojeżdżać do Gimnazjum) muszą być dopuszczone do przewozu osób, z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP oraz ruchu drogowym. Usługa będzie wykonywana raz dziennie tzn. będzie to dowóz uczniów do szkoły i odwiezienie ich po lekcjach. Długość trasy dowożenia uczniów wynosi ok. 53 km. Trasa dowożenia kształtuje się następująco : Świniary-Niedary-Świniary-Ispina-Grobla-Świniary Zamawiający szacuje, ze w ciągu roku szkolnego 2008/2009 na w/w trasie świadczonych będzie 9 699 wozokilometrów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008; Zakończenie: 19.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usługi przewozu młodzieży szkolnej z miejscowości : Niedary, Świniary, Ispina do Gimnazjum nr 1 w Grobli w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym : 2008/2009r-Mały przewóz (odwóz ze szkoły)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający szacuje, że łącznie dziennie z Gimnazjum odwożonych będzie ok. 30 uczniów Pojazdy powinny posiadać co najmniej 15 miejsc muszą być dopuszczone do przewozu osób, z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP oraz ruchu drogowym. Usługa będzie wykonywana raz dziennie tzn. będzie to odwóz uczniów ze szkoły. Długość trasy odwożenia uczniów wynosi ok. 27 km. Ilość kursów małego przewozy może być zmniejszona z 4 do 3 razy dziennie. Trasa odwożenia kształtuje się następująco : Świniary-Niedary-Świniary i Świniary-Grobla-Ispina-Świniary. Zamawiający szacuje, ze w ciągu roku szkolnego 2008/2009 na w/w trasie świadczonych będzie 4 941 wozokilometrów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008; Zakończenie: 19.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI DRWINIA
więcej: przetargi DRWINIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Pilchowice do placówek oświatowych w Gliwicach i Knurowie w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z odwozem
- Dowóz uczniów do szkół - rok szkolny 2024/2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście.
- Dowożenie dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Stęszew w roku szkolnym 2024/2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.