eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Odpady komunalne i medyczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-09

Poznań: Odpady komunalne i medyczne
Numer ogłoszenia: 181941 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji , ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8464770, faks 061 8464765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odpady komunalne i medyczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Pakiet nr 1 - Usługi polegające na wywozie z nieruchomości Zamawiającego: a) odpadów komunalnych określonych w załączniku do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206 z późniejszymi zmianami) w grupie 20 następującego rodzaju: 200 101, 200 102, 200 301. - sześć razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty), b) odpadów pokonsumpcyjnych: kod 200 108 - trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) c) tworzyw sztucznych i szkła - na telefoniczne zlecenie Zamawiającego, Pakiet nr 2 - Usługi polegające na odbiorze od Zamawiającego, wywozie do utylizacji i utylizację odpadów z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej określonych w załączniku do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz.1206 z późniejszymi zmianami) w podgrupie 1801 z wyłączeniem następujących rodzajów: 180106, 180108, 180180..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8, 90.52.42.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pakiet nr 1 i 2 - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pakiet nr 2 -Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże: a) że dysponuje specjalistycznymi pojazdami niezbędnymi do wykonania zamówienia, b) że dysponuje co najmniej jednym Zakładem Utylizacji Odpadów Niebezpiecznych, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia posiadającym aktualne decyzje zezwalające na użytkowanie przedmiotowego Zakładu, spełniającym wymogi określone w części III ust. 1 pakiet nr 2 pkt 10 siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty 2) Pisemne oświadczenie Wykonawcy iż dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami (Ustawa z dnia 27.04.2001 r o odpadach - Dz. U. z 2001 r nr 62, poz.628; z późn. zmianami; Ustawa z dnia 27.04.2001 r Prawo ochrony środowiska - Dz. U. z 2001 r. nr 62 poz. 627 z późn. zm.)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany ceny odbioru odpadów na składowisku odpadów, o kwotę wynikającą z tej zmiany. Wniosek o zmianę ceny musi zawierać dokumenty uzasadniające zmianę, 2) zmiany stawki podatku VAT wprowadzanych ustawowo i obowiązujących z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, 3) zmiany ceny związanej z częstotliwością wywozu poszczególnych odpadów - pojemników, 4) liczby użyczonych pojemników, 5) zmiany danych Wykonawcy bądź Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.zozmswia.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu, im. prof. L. Bierkowskiego ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia lub Kancelaria, Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji im. prof. L. Bierkowskiego w Poznaniu, ul. Dojazd 34.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odpady komunalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegające na wywozie z nieruchomości Zamawiającego: a) odpadów komunalnych określonych w załączniku do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206 z późniejszymi zmianami) w grupie 20 następującego rodzaju: 200 101, 200 102, 200 301. - sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do soboty, b) odpadów pokonsumpcyjnych: kod 200 108 - trzy razy w tygodniu - poniedziałek, środa, piątek c) tworzyw sztucznych i szkła - na telefoniczne zlecenie Zamawiającego, 2) Wykonawca użyczy Zamawiającemu na czas trwania umowy: a)1 x pojemnik typu cliko o pojemności 5 m3 do zbiorczego składowania odpadów komunalnych, b) 2 x pojemnik do segregacji tworzyw sztucznych (PET) - 3,2 m3 c) 1 x pojemnik do segregacji szkła - 2,5 m3 d) 1 x pojemnik na odpady pokonsumpcyjne - 120 l sprawny technicznie, wyposażony w szczelne hermetyczne zamknięcie, wykonany z materiału umożliwiającego mycie i dezynfekcję. Pojemnik winien być opisany przez określenie odpady pokonsumpcyjne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Usługi polegające na odbiorze od Zamawiającego, wywozie do utylizacji i utylizację odpadów z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej określonych w załączniku do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz.1206 z późniejszymi zmianami) w podgrupie 1801 z wyłączeniem następujących rodzajów: 180106, 180108, 180180. 2 ) Wykonawca użyczy Zamawiającemu na czas trwania umowy pojemniki do zbiorczego składowania odpadów w ilości: a) 8 szt. o pojemności 240 litrów każdy, b) 3 szt. o pojemności 1100 litrów każdy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.42.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.