eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego na przebudowę i remont stołówki, auli szkolnej i sali gimnastycznej w ramach zadania pn. Termomodernizacja i modernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Z

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-05

Myślenice: Sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego na przebudowę i remont : stołówki, auli szkolnej i sali gimnastycznej w ramach zadania pn. : Termomodernizacja i modernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach w 2008r. ,
Numer ogłoszenia: 181938 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2720424 w. 106, fax 012 2721246.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego na przebudowę i remont : stołówki, auli szkolnej i sali gimnastycznej w ramach zadania pn. : Termomodernizacja i modernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach w 2008r. ,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie w formie papierowej i elektronicznej projektu budowlano i wykonawczego na roboty remontowe, realizowane w ramach zadania pn. : Termomodernizacja i modernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach w 2008r. obejmujące następujące części : Część I. Projekt budowlany i wykonawczy na przebudowę i remont stołówki, Część II. Projekt budowlany i wykonawczy na przebudowę i remont auli szkolnej dla potrzeb nowoczesnej sali konferencyjnej Część III. Projekt budowlany i wykonawczy na przebudowę i remont sali gimnastycznej i pomieszczeń w jej obrębie 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania dla Zamawiającego kompletnych i poprawnych wniosków o uzyskanie pozwoleń na budowę dla wyżej wymienionych części. 3. Projekt budowlany i wykonawczy należy opracować na podstawie inwentaryzacji budowlanej budynku ( rzuty, przekroje, elewacje )stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. , przy założeniu, że planowane roboty remontowe obejmować będą między innymi następujące elementy : Cześć I. Przebudowa i remont stołówki : a) demontaż elementów drewnianych z sufitu i ścian stołówki oraz demontaż płyt eternitowych pod stropem stołówki, b) wymiana instalacji elektrycznej c) zaprojektowanie wentylacji mechanicznej d) wymiana drzwi zewnętrznych na aluminiowe e) wymiana drzwi wewnętrznych f) podjazd dla osób niepełnosprawnych, g) malowanie ścian stołówki wraz ze szpachlowaniem h) sufit podwieszany spełniający wymogi i p.poż. i) modernizacja wydawalni posiłków(zmiana lokalizacji wejścia do kuchni), j) parapety - wyrównanie ścian k) dostosowanie dojścia dla potrzeb niepełnosprawnych - z internatu do stołówki lub ze szkoły do stołówki (alternatywa) Część II. Przebudowa i remont auli szkolnej do potrzeb nowoczesnej sali konferencyjnej : a) wykonanie instalacji elektrycznej, b) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, c) wykonanie instalacji dla sprzętu audiowizualnego, d) ocieplenie stropu na scenie i sali e) uzupełnienie ściany obok sceny, f) wymiana drzwi, g) wymiana posadzki - parkiet h) nowoczesna aranżacja wnętrza, i) malowanie zaplecza i sali j) żaluzje sterowane mechanicznie, Część III. Przebudowa i remont sali gimnastycznej i pomieszczeń w jej obrębie w tym : 1) sala ping - ponga i hol na piętrze: a) likwidacja kanałów starej wentylacji, b) wymiana przeszklenia zewnętrznego i wewnętrznego - szyby bezpieczne, z podmurowaniem pod oknami do 1m c) instalacja elektryczna - wymiana d) instalacja c.o. - wymiana e) wykonanie instalacji wentyl. mechanicznej f) wymiana drzwi wewnętrznych, g) ułożenie nowej posadzki - parkiet h) malowanie ścian 2) balkon widowiskowy: a) wymiana stolarki okiennej, b) instalacja elektryczna - wymiana c) wymiana lub likwidacja luksferów, d) wymiana instalacji c.o., e) ułożenie posadzki na podłodze, 3) szatnie i zaplecze na parterze: a) ułożenie płytek na holu, b) wymiana instancji c.o., c) wymiana instalacji elektrycznej, d) wymiana drzwi wyjściowych na zewnątrz (podwójnych), e) malowanie ścian, 4) sala gimnastyczna: a) wymiana posadzki( obecnie parkiet na posadzkę sportową b) wymiana oświetlenia c) wymiana instancji elektrycznej d) wymiana instalacji c.o. (zabezpieczenie kaloryferów, likwidacja parapetów), e) wykonanie nagłośnienia f) sprawdzenie urządzeń sportowych pod względem bezpieczeństwa użytkowania atesty, świadectwa jakości - ewentualna wymiana na nowe urządzenia) g) malowanie ścian i sufitów 4. Wykonawca, który wygra przetarg zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym szczegółowego zakresu robót budowlanych. 5. Projekt należy opracować zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tym : ustawy prawo budowlane ( Dz.U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zmianami ) , ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r, nr 223 poz. 1655 ), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( Dz.U. nr 202 poz. 2072 z 2004 r. ), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz.U. nr 130, poz.1389 z 2004 r. ), z zachowaniem zasad współczesnej wiedzy technicznej i należytej staranności wynikającej z zawodowego charakteru działalności Wykonawcy, w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót remontowych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych ( w tym : projekt architektoniczno - konstrukcyjny, projekt w zakresie instalacji wewnętrznych, przedmiar robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne elementy wynikające z obowiązujących przepisów). Wszystkie pomieszczenia muszą być dostosowane do aktualnych przepisów p.poż. oraz przepisów w zakresie korzystania z tych pomieszczeń przez osoby niepełnosprawne 6. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 7. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami nie określając, która część zamówienia nie może im być powierzona.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniana tych warunków: III.2.1 Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy i złożą oświadczenie, że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (UWAGA! w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 1 pkt. a musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie ); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z Ustawą ( UWAGA! w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 1 pkt. d musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie ) 2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie ustawy pod uwagę będą brane oferty Wykonawców: a. którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 1 ustawy b. w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub w stosunku do których nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego ( art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy). c. posiadających aktualny wpis do właściwego rejestru albo do ewidencji działalności gospodarczej, d. posiadających osoby, które będą wykonywać zamówienie, a które posiadają wymagane uprawnienia, określone w pkt 4. e. nie karanych za przestępstwa w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy f. nie zalegających z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub posiadających zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( UWAGA! w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 3 musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie ) 3. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; pod uwagę będą brane oferty Wykonawców : a) Którzy w zakresie danych dotyczących osób wykonujących zamówienie dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalnościach : architektonicznej konstrukcyjno - budowlanej instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Wymagane są: decyzja o nadaniu uprawnień oraz zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego. Zamawiający wymaga aby dokumentacja projektowo- kosztorysowa była opracowywana przez wielobranżowy zespół specjalistów, mających ustalone doświadczeniem zasady współpracy i współdziałania, sprawnie przekazujący sobie materiały wyjściowe do projektowania i informację dotyczące projektu, koordynujący wzajemnie swoje opracowania. Zespół musi mieć wyznaczonego kierownika projektu, który koordynuje pracę i rozwiązania projektowe wykonywane przez poszczególnych projektantów. b) Którzy w ciągu ostatnich 3-ch lat ( a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie ) udokumentują należyte wykonanie nie mniej niż 2-ch (dwóch) zamówień polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie obiektów kubaturowych. 4. W przypadku oferty wspólnej wyżej określono, które z wymienionych warunków ma spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie, przynajmniej jeden z Wykonawców składający ofertę wspólną, zaś pozostałe warunki o których mowa w niniejszym rozdziale uznane będą uważane za spełnione jeżeli spełnią je razem - łącznie wszyscy wykonawcy występujących wspólnie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie oferenta do wyjaśnienia dokumentów. III.2.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją, b) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania oraz c) oferty Wykonawców, którzy nie wykonywali czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej następujących oświadczeń i dokumentów, jak poniżej 1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. DOKUMENTY potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, a mianowicie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymogi określa Rozdz. VIII pkt 4. Wymagane są : decyzja o nadaniu uprawnień oraz zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego. c) Wykaz części zamówienia , których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.- według wzoru stanowiącego załącznik nr 3. d) wykaz wykonanych zamówień z podaniem daty i miejsca wykonania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( wymogi kreśla Rozdz. VIII pkt 4 b). 3 Oświadczenie o którym mowa w pkt 1 należy przedstawić w formie oryginału, zaś dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. W przypadku oferty wspólnej, do oferty muszą być dołączone także indywidualnie dla każdego z Wykonawców dokumenty i oświadczenie potwierdzające spełnienia warunków określonych w Rozdziale VIII. Te oświadczenia i dokumenty wymienione są w niniejszym rozdziale ust. 1 oraz ust. 2 a), 2b). 5. Na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, których mowa w art. 25. ust. 1 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.. Na podstawie art. 87 ust. 1 ustawy, w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp.udu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespól Szkół Ponadgimnazjalnych Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego ul. Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Zespól Szkół Ponadgimnazjalnych Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego ul. Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego na przebudowę i remont : stołówki, auli szkolnej i sali gimnastycznej w ramach zadania pn. : Termomodernizacja i modernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach w 2008r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego na przebudowę i remont : stołówki, auli szkolnej i sali gimnastycznej w ramach zadania pn. :Termomodernizacja i modernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach w 2008r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1, 74.23.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego na przebudowę i remont : stołówki, auli szkolnej i sali gimnastycznej w ramach zadania pn. : Termomodernizacja i modernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach w 2008r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego na przebudowę i remont : stołówki, auli szkolnej i sali gimnastycznej w ramach zadania pn. : Termomodernizacja i modernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolski Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicac w 2008r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1, 74.23.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.