eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Dolne › odbudowa infrastruktury drogowo mostowej w ciągu dróg powiatowych 1. Nr 2304 R Polana -Lutowiska odbudowa korpusu drogi wraz z nawierzchnią odcinkami, 2. Nr 2303 R Lipie p. wieś ,odbudowa nawierzchni odcinka drogi, 3. Nr 2226R Rakowa-Stańkowa odbudowa naw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-05

Ustrzyki Dolne: odbudowa infrastruktury drogowo mostowej w ciągu dróg powiatowych : 1. Nr 2304 R Polana -Lutowiska odbudowa korpusu drogi wraz z nawierzchnią odcinkami, 2. Nr 2303 R Lipie p. wieś ,odbudowa nawierzchni odcinka drogi, 3. Nr 2226R Rakowa-Stańkowa odbudowa nawierzchni odcinka drogi. 4.Nr 2296 R Ustianowa -Daszówka-Czarna odcinek Czarna-Czarna Dolna renowacja odwodnienia i przebudowa przepustu w miejscowości Czarna
Numer ogłoszenia: 181930 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych, ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4711080, fax 013 4711073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbudowa infrastruktury drogowo mostowej w ciągu dróg powiatowych : 1. Nr 2304 R Polana -Lutowiska odbudowa korpusu drogi wraz z nawierzchnią odcinkami, 2. Nr 2303 R Lipie p. wieś ,odbudowa nawierzchni odcinka drogi, 3. Nr 2226R Rakowa-Stańkowa odbudowa nawierzchni odcinka drogi. 4.Nr 2296 R Ustianowa -Daszówka-Czarna odcinek Czarna-Czarna Dolna renowacja odwodnienia i przebudowa przepustu w miejscowości Czarna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą : odbudowa infrastruktury drogowo mostowej w ciągu dróg powiatowych : 1. Nr 2304 R Polana -Lutowiska odbudowa korpusu drogi wraz z nawierzchnią odcinkami, 2. Nr 2303 R Lipie p. wieś ,odbudowa nawierzchni odcinka drogi, 3. Nr 2226R Rakowa-Stańkowa odbudowa nawierzchni odcinka drogi. 4.Nr 2296 R Ustianowa -Daszówka-Czarna odcinek Czarna-Czarna Dolna renowacja odwodnienia i przebudowa przepustu w miejscowości Czarna . Oznaczenie według CPV - 45.23.31.20-6 drogowe prace budowlane 45.23.32.20-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.233142-6 roboty w zakresie naprawy dróg 45.11.21.00-6 roboty w zakresie kopania rowów Zadanie obejmuje wykonanie części 1,2,3 i 4 : 1. Wykonanie części 1zadania w ciągu drogi powiatowej Nr 2304 R Polana -Lutowiska na terenie Gmin Lutowiska i Czarna w Powiecie Bieszczadzkim w zakresie robót: -odbudowa konstrukcji nawierzchni z kruszywa łamanegoi mieszanki mineralno-bitumiczna grysowo-żwirowa 2250,00 m2, uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym -675,00 m2 2. Wykonanie części 2zadania w ciągu drogi powiatowej Nr 2303 R Lipie przez wieś na terenie Gminy Czarna w Powiecie Bieszczadzkim w zakresie robót: -odbudowa konstrukcji nawierzchni z kruszywa łamanego i mieszanki mineralno-bitumiczna grysowo-żwirowa1000,00 m2, uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym -300,00 m2,renowacja odwodnienia 400,00 m. 3. Wykonanie części 3 zadania w ciągu drogi powiatowej Nr 2226 R Rakowa -Stańkowa-Ropienka w km 1+300 - 3+000 przez wieś na terenie GminyUstrzyki Dolne w Powiecie Bieszczadzkim w zakresie robót: -odbudowa konstrukcji nawierzchni z kruszywa łamanego z powierzchniowym utrwaleniem emulsja asfaltowa 875,00 m2, podbudowa z kruszywa łamanego -375,00 m2,renowacja odwodnienia200,00 m. 4. Wykonanie części 4 zadania w ciągu drogi powiatowej Nr 22296 R Ustianowa-Daszówka-Czarna odc. Czarna-Czarna-Dolna na terenie Gminy Czarna w Powiecie Bieszczadzkim w zakresie robót: - renowacja odwodnienia - 172,80 m3 -przebudowa przepustu d=60cm , -przebudowa przepustu w km 3+520 o długości 10 m :wykonanie koszy z siatki 12,50 m3,wykonanie konstrukcji nawierzchni 20,00 m3, rów odwadniający 75,40 m3 szczegółowy opis zmówienia zawiera: Rozdział IV opis techniczny i Przedmiar robót Szczegółowe Specyfikacje Techniczne- Rozdział V

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: do części 1-4 :3 680 PLN słownie złotych: trzy tysiące sześćset osiemdziesiat,lub do: części 1-2040,00 zł, części 2-840,00 zł, części 3-360,00 zł, części4-440,00 zł.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych ustawą Pzd, w zależności od wyboru Wykonawcy: a.pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w Podkarpackim Banku Spółdzielczym w Sanoku Oddział Lesko nr Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział Lesko rachunek nr 85 8642 1012 2003 1200 3867 0002 b. poręczeniach bankowych; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. Z 2007 r., Nr 42, poz. 275) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp...

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art.24 ust. 1 i 2. 3.posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Doświadczenie -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania min. 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówieniatj: roboty budowlane polegające na odbudowie,odnowie, przebudowie drogi w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia ,potwierdzone dokumentami -referencjami, że roboty zostały wykonane należycie (dokumenty te musza zawierać wartość robót oraz ich zakres), b)Potencjał kadrowy -dysponują właściwym potencjałem kadrowym (osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk jakie zostaną im powierzone) i technicznym zapewniającym prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagania: - Kierownik robót/budowy / musi posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalność drogowa lub konstrukcyjno -budowlane bez ograniczeń w zakresie dróg wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa(ustawa z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane Dz. U. 207 z roku 2003,poz. 216-tekst jednolity z póżn. zmianami) -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagania określone mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia ( mogą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone) . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie analizy informacji zawartych w dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) , 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp ( informacja dotycząca osób), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp (informacja dotycząca podmiotów zbiorowych), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania min. 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj: roboty budowlane polegające na odbudowie,odnowie, przebudowie drogi w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi-referencjami, że roboty zostały wykonane należycie (dokumenty te musza zawierać wartość robót i zakres) 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacja na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- Do wykazu należy dołączyć wymagane uprawnienia oraz dokument potwierdzający przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1,3,4,6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu.Dokument 5-składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 oraz powyżej w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 1-6 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 1-5 winien przedłożyć każdy z Wykonawców, natomiast pozostałe dokumenty wymienione w pkt winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodnośc z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ustrzykach Dolnych ,38-700 Ustrzyki Dolne, ul.Bełska 22 Wydział Komunikacji i Drogownictw- II pietro ,pokój Nr 19...

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Ustrzykach Dolnych. ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne, I piętro, pokój nr 8/sekretariat/...

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie współfinansowane z udziałem srodków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych,dofinansowanie z MSWiA

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odbudowa infrastruktury drogowo mostowej w ciągu dróg powiatowych : 1) Nr 2304 R Polana -Lutowiska odbudowa korpusu drogi wraz z nawierzchnią odcinkami,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie części (1)zadania w ciągu drogi powiatowej Nr 2304 R Polana -Lutowiska na terenie Gmin Lutowiska i Czarna w Powiecie Bieszczadzkim w zakresie robót: -odbudowa konstrukcji nawierzchni (kruszywo łamane/ mieszanka mineralno-bitumiczna grysowo-żwirowa) 2250,00 m2, uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym -675,00 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6, 45.11.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odbudowa infrastruktury drogowo-mostowej -w ciagu dróg powiatowych :2.Nr 2303 R Lipie p. wieś ,odbudowa nawierzchni odcinka drogi,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Wykonanie części (2)zadania w ciągu drogi powiatowej Nr 2303 R Lipie przez wieś na terenie Gminy Czarna w Powiecie Bieszczadzkim w zakresie robót: -odbudowa konstrukcji nawierzchni (kruszywo łamane/ mieszanka mineralno-bitumiczna grysowo-żwirowa)1000,00 m2, uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym -300,00 m2,renowacja odwodnienia 400,00 m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6, 45.11.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: odbudowa infrastruktury drogowo-mostowej w ciagu dróg powiatowych: 3. Nr 2226R Rakowa-Stańkowa odbudowa nawierzchni odcinka drogi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Wykonanie części (3)zadania w ciągu drogi powiatowej Nr 2226 R Rakowa -Stańkowa-Ropienka w km 1+300 - 3+000 przez wieś na terenie GminyUstrzyki Dolne w Powiecie Bieszczadzkim w zakresie robót: -odbudowa konstrukcji nawierzchni z kruszywa łamanego z powierzchniowym utrwaleniem emulsja asfaltowa 875,00 m2, podbudowa z kruszywa łamanego -375,00 m2,renowacja odwodnienia200,00 m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6, 45.11.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: odbudowa infrastruktury drogowo-mostowej w ciagu dróg powiatowych.4.4Nr 2296 R Ustianowa -Daszówka-Czarna odcinek Czarna-Czarna Dolna renowacja odwodnienia i przebudowa przepustu w miejscowości Czarna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Wykonanie części (4) zadania w ciągu drogi powiatowej Nr 22296 R Ustianowa-Daszówka-Czarna odc. Czarna-Czarna-Dolna nw terenie Gminy Czarna w Powiecie Bieszczadzkim w zakresie robót: - renowacja odwodnienia - 172,80 m3 -przebudowa przepustu d=60cm , -przebudowa przepustu w km 3+520 o długości 10 m :wykonanie koszy z siatki 12,50 m3,wykonanie konstrukcji nawierzchni 20,00 m3, rów odwadniający 75,40 m3 szczegółowy opis zmówienia zawiera:.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6, 45.11.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.