eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojciechów › Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad inwestycją Modernizacja stacji wodociągowej Palikije i budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Palikije SHR, Stasin Kolonia, Palikije II, Maszki, Wojciechów, Wojciechów Kolonia V - I etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Wojciechów: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad inwestycją Modernizacja stacji wodociągowej Palikije i budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Palikije SHR, Stasin Kolonia, Palikije II, Maszki, Wojciechów, Wojciechów Kolonia V - I etap
Numer ogłoszenia: 18188 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojciechów , Wojciechów 5, 24-204 Wojciechów, woj. lubelskie, tel. 081 5177241 w. 30, faks 081 5177665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojciechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad inwestycją Modernizacja stacji wodociągowej Palikije i budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Palikije SHR, Stasin Kolonia, Palikije II, Maszki, Wojciechów, Wojciechów Kolonia V - I etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, budowlanej, elektrycznej, drogowej i archeologicznej przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie modernizacji budynku stacji wodociągowej Palikije i budowy sieci wodociągowej bez przyłączy w miejscowościach Palikije SHR, Stasin Kolonia, Palikije II, Maszki, Wojciechów, Wojciechów Kolonia V - I etap o łącznej długości 5876 mb, na podstawie i zgodnie z pozwoleniami na budowę wydanymi przez Starostę Lubelskiego, Wojewodę Lubelskiego i Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie. Planowane prace odcinkowo prowadzone będą na terenie zespołu tzw. Wieży Ariańskiej w Wojciechowie, objętego ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/308. Podczas prowadzenia robót związanych z inwestycją należy prowadzić badania archeologiczne w formie nadzoru, który należy powierzyć uprawnionemu specjaliście archeologowi. Modernizacja budynku stacji wodociągowej obejmuje branże: a) Branża sanitarna b) Branża budowlana c) Branża elektryczna d) Branża drogowa (zagospodarowanie terenu stacji). Budowa sieci wodociągowej obejmuje branże: a) Branża sanitarna b) Nadzór archeologiczny nad odcinkiem sieci wodociągowej w strefie zabytkowej Wieży Ariańskiej w miejscowości Wojciechów (zgodnie z załącznikiem graficznym). Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem stanowią załączniki: - zał. nr 5 do SIWZ - Projekt zagospodarowania stacji - zał. nr 6 do SIWZ - Projekt modernizacji stacji - branża budowlana - zał. nr 7 do SIWZ - Projekt modernizacji stacji - branża sanitarna - zał. nr 8 do SIWZ - Projekt modernizacji stacji - branża elektryczna cz. I, II i III - zał. nr 9 do SIWZ - Projekt budowlany sieci wodociągowej - zał. nr 10 do SIWZ - Obszar objęty nadzorem archeologicznym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) dysponują osobami zdolnymi do pełnienia samodzielnych funkcji inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane w branży sanitarnej, budowlanej, elektrycznej i drogowej bez ograniczeń b) dysponują osobą uprawnioną do prowadzenia badań archeologicznych w postaci nadzoru archeologicznego 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Pzp. Opis sposobu oceny spełniania warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach, o których mowa w pkt 9 SIWZ, dołączonych do oferty w formie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe w trybie art. 26 ustawy Pzp po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby odrzucenie oferty lub unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty wg zał. nr 1 do SIWZ 2) oświadczenie w trybie art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych wg zał. nr 2 do SIWZ 3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) parafowany wzór umowy stanowiący zał. nr 4 do SIWZ jako akceptacja warunków umowy 7) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności 8) w przypadku dysponowania osobami innych podmiotów umowę współpracy lub pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 9) aktualne dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 10) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://wojciechow.netbip.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wojciechów 24-204 Wojciechów 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Wojciechów 24-204 Wojciechów 5 Sekretariat (pok.4).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW 2007-2013, działanie 321: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.