eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Prace remontowo-budowlane w budynku nowej siedziby Zespołu Zamiejscowego w Bielsku-Białej położonego przy ul. Orzeszkowej 94

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Katowice: Prace remontowo-budowlane w budynku nowej siedziby Zespołu Zamiejscowego w Bielsku-Białej położonego przy ul. Orzeszkowej 94
Numer ogłoszenia: 181879 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Izba Obrachunkowa w Katowicach, ul. Grabowa 3, 40-172 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6044900, fax 032 6044928.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.rio.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowo-budowlane w budynku nowej siedziby Zespołu Zamiejscowego w Bielsku-Białej położonego przy ul. Orzeszkowej 94.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania: I. Piwnica: A. Część stara budynku 1. Pod schodami osuszyć ściany - środkami WODER S, WODER E (lub równoważnymi), 2. Pomieszczenie WC z łazienką - skuć a następnie położyć płytki ceramiczne na ścianach i podłodze - kolor uzgodnić z Zamawiającym, wymienić umywalkę, ustęp, zamontować pisuar wraz ze ścianką działową, 3. Pomieszczenie obok WC - skuć tynk do wysokości 50 cm od posadzki, uzupełnić, 4. Pomieszczenia kotłowni - skuć tynk do wysokości 50 cm od posadzki, uzupełnić, wymienić okno w kotłowni na PCV z wentylatorem. 5. Całość pomalować 2x farbą emulsyjną - kolor uzgodnić z Zamawiającym, B. Część nowa budynku 1. Pomieszczenie 0/5 - skuć tynk do wysokości 50 cm od posadzki, uzupełnić, pomalować. 2. Na korytarzu 0/1 przy filarze międzyokiennym wstawić drzwi aluminiowe, od strony pomieszczenia 0/4 klamka - gałka, malowane (kolor popiel/szary), przeszklone (szkło bezpieczne) z blokadą elektroniczną, przestrzeń między sufitem a ościeżnicą uzupełnić płytą karton-gips, skuć tynk do wysokości 50 cm od posadzki (uzupełnić), na posadzce płytki gresowe - kolor uzgodnić z Zamawiającym. 3. Pomieszczenie 0/4 - przedzielić ścianką z płyt karton-gips, skuć tynk do wysokości 50 cm od posadzki, uzupełnić, wykonać 2 kabiny WC z muszlami kompaktowymi - doprowadzić wodę i kanalizację, biały montaż, w pomieszczeniu przeznaczonym na WC posadzkę i ściany wyłożyć płytkami (kolor uzgodnić z Zamawiającym), w drugim pomieszczeniu wykuć otwór drzwiowy - wstawić drzwi, w kominie wykuć i wstawić kratkę wentylacyjną, na posadzce płytki gresowe - kolor uzgodnić z Zamawiającym. 4. Pomieszczenie 0/2 - obudowa rur wod-kan płytami karton-gips na stelażu, płytki gresowe na posadzce (kolor uzgodnić z Zamawiającym), demontaż opraw oświetleniowych 6 szt., montaż nowych 4x40 W (6 szt.). 5. Pomieszczenie 0/3 - płytki gres na posadzce (kolor uzgodnić z Zamawiającym), pomalować. 6. Całość pomalować 2x farbą emulsyjną - kolor uzgodnić z Zamawiającym. II. Parter: A. Część stara budynku 1. Płytki gresowe na schodach prowadzących na piętro i korytarzu (1/13; 1/10) z cokolikiem 10 cm - kolor uzgodnić z Zamawiającym, zamurować okienko recepcji. 2. WC (1/15) - skuć a następnie położyć płytki ceramiczne na ścianach i podłodze (kolor uzgodnić z Zamawiającym), wymienić umywalkę i ustęp. 3. Aneks kuchenny (1/14) - zerwać posadzkę z tworzywa sztucznego - położyć nową, kolor uzgodnić z Zamawiającym. 4. Zamurować otwór drzwiowy z pomieszczenia (1/18) do pomieszczenia (1/19), wyburzyć ściankę działową pomiędzy pom. 1/11 a 1/19 i zlikwidować drzwi z korytarza (1/17) do pomieszczenia 1/11, wstawić drzwi na końcu korytarza (1/17). 5. Wymienić wszystkie drzwi do pomieszczeń (do WC z kratką wentylacyjną). 6. Dodatkowo zamontować i podłączyć oprawy oświetleniowe z demontażu z pomieszczenia 0/2 do pomieszczeń: 1/11 i 1/19 - 3 szt., 1/12 - 1 szt., 1/18 - 1 szt. 7. Pomieszczenia biurowe wraz z korytarzem w starej części budynku pomalować 2x farbą emulsyjną - kolor uzgodnić z Zamawiającym. B. Część nowa budynku 1. Na końcu korytarza 1/10 wstawić drzwi aluminiowe, dwuskrzydłowe, malowane (kolor szary), przeszklone (szkło bezpieczne) z blokadą elektroniczną. 2. Część mieszkalna (pom. 1/1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/5) - dostarczyć i zamontować grzejnik c.o. do łazienki (pom. 1/5) skuć glazurę i położyć nową (kolor uzgodnić z Zamawiającym), wymienić ustęp, umywalkę i kabinę prysznicową, w pom. 1/3 kuchenka elektryczna - płyta bez piekarnika, zlewozmywak okrągły jednokomorowy, na całości podłogi wykładzina dywanowa klejona z cokolikami drewnianymi, całość pomalować. 3. Pomieszczenie 1/6 - całość pomalować, na posadzce płytki gresowe takie jak w korytarzu 1/10. 4. Pomieszczenie 1/7 - zamontować ustęp, umywalkę z baterią, wykafelkować do wysokości drzwi. 5. Całość pomalować 2x farbą emulsyjną - kolor uzgodnić z Zamawiającym. 6. Schody zewnętrzne prowadzące do części mieszkalnej - skuć płytki i położyć nowe, pomalować poręcze. III. Piętro: A. Część stara budynku 1. Schody prowadzące na piętro i korytarz (2/1) - płytki gresowe z cokolikiem 10 cm, na korytarzu zamurować wnękę - uzupełnić tynk, całość pomalować. 2. WC w starej części budynku - skuć a następnie położyć płytki ceramiczne na ścianach i podłodze (kolor uzgodnić z Zamawiającym), wymienić umywalkę i ustęp, pomalować. 3. Pomieszczenia biurowe w starej części - wymienić wszystkie drzwi (do WC z kratką wentylacyjną), zerwać istniejącą wykładzinę PCV i położyć nową, uzupełnić tynki i pomalować. 4. Balkon w starej części - malowanie ścian, balustrad i drabiny prowadzącej na dach. 5. W korytarzu na łączeniu części starej budynku z nową wstawić drzwi aluminiowe, od strony części starej klamka - gałka, malowane (kolor popiel/szary), przeszklone (szkło bezpieczne) z blokadą elektroniczną. 6. Całość pomalować 2x farbą emulsyjną - kolor uzgodnić z Zamawiającym. B. Część nowa budynku 1. W pomieszczeniach 2/6, 2/7 zerwać wykładzinę PCV i położyć nową, całość pomalować. 2. WC pom. 2/5 - dostarczyć i zamontować grzejnik c.o., skuć glazurę i położyć nową (kolor uzgodnić z Zamawiającym), wymienić ustęp, umywalkę i kabinę prysznicową. 3. W pomieszczeniach 2/2, 2/3, 2/4 zerwać wykładzinę PCV i położyć panele podłogowe AC4 z listwą wykończeniową, zdemontować istniejące oświetlenie i zamontować po 2szt. na pomieszczenie oprawy oświetleniowe rastrowe 4x40 W. 4. Całość pomalować 2x farbą emulsyjną - kolor uzgodnić z Zamawiającym. IV. Chodnik zewnętrzny 1. Rozebranie istniejących chodników wraz z obrzeżami. 2. Wykonanie nowych chodników (z obrzeżami) z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm V. Inne prace 1. Malowanie wszystkich parapetów zewnętrznych. 2. Uszczelnienie dachu. 3. Malowanie tzw. pomieszczenia warsztatowego przylegającego do pom. 0/2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie żadamy wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Wykonawca dostarczy aktualne dokumenty wymienione w pkt VIII specyfikacji. Ocena spełnienia ww. warunków (spełnia/nie spełnia) nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawców, wymienione w pkt. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2. Kosztorys ofertowy - jako załącznik nr 2 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 4. Parafowany na każdej stronie projekt umowy według druku stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 8. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w pkt VIII ust. 1, 9. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. Wszystkie dołączone i aktualne dokumenty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane na każdej stronie przez osoby uprawnione do występowania w imieniu firmy. Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt VIII. Z chwilą ustanowienia pełnomocnictwa istnieje obowiązek załączenia do oferty pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.rio.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Izba Obrachunkowa w Katowicach, ul. Grabowa 3, 40-172 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Regionalna Izba Obrachunkowa w Katowicach, ul. Grabowa 3, 40-172 Katowice -Biuro podawcze (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.