eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirsk › Usługa w zakresie wykonywania czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia dróg, ulic i placów na terenie Gminy Mirsk w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym w okresie czterech lat tj. od 01 czerwca 2014r. do 31 maja 2018r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-29

Mirsk: Usługa w zakresie wykonywania czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia dróg, ulic i placów na terenie Gminy Mirsk w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym w okresie czterech lat tj. od 01 czerwca 2014r. do 31 maja 2018r.
Numer ogłoszenia: 181878 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157764 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirsk, Plac Wolności 39, 59-630 Mirsk, woj. dolnośląskie, tel. 075 647 04 40, faks 075 647 04 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie wykonywania czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia dróg, ulic i placów na terenie Gminy Mirsk w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym w okresie czterech lat tj. od 01 czerwca 2014r. do 31 maja 2018r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówieniem objętych jest w okresie od 01-06-2014r do 30.11.2015r 1338 punktów świetlnych i 57 punktów sterowania, w okresie od 01.12.2015r do 30.11.2016r 1436 punktów świetlnych i 62 punkty sterowania w okresie od 01.12.2016r do 31.05.2018r. 1534 punktów świetlnych i 64 punktów sterowania na terenie miasta i gminy Mirsk w obrębie których Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące czynności: Zakres prac obejmuje czynności konserwacyjne urządzeń oświetlenia drogowego a w szczególności: a) planowe czynności eksploatacyjne, a w szczególności; - oględziny urządzeń oświetlenia, - przeglądy techniczne opraw oświetleniowych, - konserwacje i naprawy bieżące tablic i szafek rozdzielczych, - pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej(dla wydzielonych linii kablowych) 1 x w trakcie umowy(sukcesywnie w okresie od 1.05.2016r. do 31.05.2017r.) - mycie kloszy kulistych oświetlenia drogowego na Pl.Wolności i ul.Betleja i placu zabaw przy ul.Bohaterów z nad Nysy( 2 x w roku - maj i październik z tym, że w roku 2014 zaplanowano jedno mycie w październiku i w 2018 roku tylko w maju) b) awaryjne usuwanie uszkodzeń, a w szczególności: - wymiany uszkodzonych elementów zasilających i sterowniczych w tym zegarów astronomicznych, - naprawy zerwanych przewodów sieci napowietrznej, - wykonywanie pionowania słupów oraz regulacja naciągów linii napowietrznych, - wymiany uszkodzonych źródeł światła(barwa światła musi odpowiadać parametrom 2000K - 3000K - zamawiający nie dopuszcza możliwości stosowania źródeł o parametrach barw innych jak wskazane), oprawek, dławików, kondensatorów i układów zapłonowych, - naprawy tablic bezpiecznikowych słupowych. c) wymiana opraw oświetleniowych na nowe lub odzyskane z demontażu przekazane przez Zamawiającego w ilości nie przekraczającej 100 szt. w skali roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELTOR Sp. z o.o. Sp.Komandytowa, ul.Torowa 19, 59-800 Lubań, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330854,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 423907,20

  • Oferta z najniższą ceną: 423907,20 / Oferta z najwyższą ceną: 551424,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.