eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego wraz z infrastrukturą techniczną na hydroforni Stare Sady w Wieluniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-31

Wieluń: Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego wraz z infrastrukturą techniczną na hydroforni Stare Sady w Wieluniu.
Numer ogłoszenia: 181876 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8433115, faks 043 8434217.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.komunalne.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka ze 100% udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego wraz z infrastrukturą techniczną na hydroforni Stare Sady w Wieluniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa na miejsce wraz z rozładunkiem i montażem fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego o mocy nie mniejszej niż 65 kVA 3 x 230 400V oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych umożliwiających pracę urządzenia w ruchu automatycznym po zaniku napięcia w sieci podstawowej dla hydroforni w osiedlu Stare Sady 46a w Wieluniu. Kod CPV 31122000-7 2. Wymogi Zamawiającego w zakresie agregatu prądotwórczego - agregat prądotwórczy fabrycznie nowy z seryjnej produkcji z roku 2012, - silnik wysokoprężny chłodzony cieczą, - paliwo stosowane - olej napędowy, - agregat stacjonarny, wolnostojący do montażu wewnątrz pomieszczenia hydroforni - rozruch automatyczny po zaniku napięcia w sieci podstawowej - wyposażenie agregatu w tablicę kontrolną umożliwiającą odczyt następujących parametrów elektrycznych: napięcie i natężenie prądu w poszczególnych fazach , częstotliwość prądu, oddawaną mocy czynną i bierną , poziom naładowania akumulatorów - wyposażenie agregatu w tablicę kontrolną umożliwiającą odczyt parametrów pracy silnika: poziom paliwa , temperatura oleju , temperatura czynnika chłodzącego - zbiornik paliwa w ramie agregatu winien zawierać ilość paliwa umożliwiającą 12 godzin pracy przy obciążeniu znamionowym - znamionowa moc agregatu - 65kVA52kW z możliwością krótkotrwałego do 15min przeciążenia o 10%, - częstotliwość 50Hz, napięcie 3x230400V, - prądnica trójfazowa synchroniczna, ilość faz 3 + N , typ połączenia biegunów - gwiazda, uzwojenie odporne na środowisko wilgotne i słone, izolacja uzwojenia wirnika i stojana klasa H, zabezpieczenie przed wzrostem temperatury klasa F, mechaniczny stopień ochrony prądnicy IP 21, chłodzenie prądnicy powietrze , system wzbudzania bezszczotkowy, regulacja napięcia elektroniczna AVR, prądnica charakteryzować się ma niskim poziomem zawartości harmonicznych - agregat powinien charakteryzować się dużą stabilnością napięcia i częstotliwości niepowodującą zakłóceń pracy zasilanych urządzeń, - krótki czas osiągania mocy maksymalnie 1 min po podaniu sygnału start, - moduł ciągłej regulacji obrotów agregatu w zależności od obciążenia, - wyświetlacz układu sterowania z podświetlaniem nocnym, menu tablicy sterującej w języku polskim, - agregat powinien posiadać możliwość ręcznego uruchomienia bez obciążenia, - agregat wyposażony ma być w kompletną instalację paliwową, smarowania, chłodzenia - agregat przeznaczony jest do pracy awaryjnej - gwarancja wymagana przez Zamawiającego wynosi minimum 60 m-cy - w okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewni 2 przeglądy w każdym roku bez dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiający pokryje jedynie koszty materiałów eksploatacyjnych filtry , olej , płyn chłodzący - w przypadku zgłoszenia awarii w okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany podjęcie działań w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii, i jej usunięcie w ciągu 48 godzin - brak możliwości usunięcia awarii agregatu w ciągu 4 dni od daty jej zgłoszenia zobowiązuje Wykonawcę się do podstawienia zastępczego agregatu na czas wykonania naprawy, - dostarczenie dokumentacji techniczno - ruchowej zespołu prądotwórczego w języku polskim - opracowanie instrukcji eksploatacyjnej i BHP, - przeprowadzenie szkolenia osób zajmujących się eksploatacją agregatu w zakresie obsługi oraz wystawienie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, - Wykonawca zapewni paliwo do przeprowadzenia prób pomontażowych , rozruchu i testowania układu SZR ( minimum 4 godziny pracy agregatu przy mocy znamionowej) - Wykonawca zapewni na dzień odbioru obciążnicę czynno-indukcyjną dla przeprowadzenia prób o mocy nie mniejszej jak 110% mocy znamionowej agregatu 3. Prace budowlane i instalacyjne do wykonania w ramach dostawy i montażu agregatu - wykonanie fundamentu betonowego pod agregat zgodnie z rysunkiem udostępnionym przez Zamawiającego w załączeniu. - wykonanie otworów w ścianach zewnętrznych budynku zgodnie z rysunkiem udostępnionym przez Zamawiającego pod czernię powietrza, wyrzutnię powietrza, instalację spalin w załączeniu. - wymiana drzwi zewnętrznych do pomieszczenia na drzwi dźwiękochłonne i o klasie odporności ogniowej EI 30 dwuskrzydłowe o wymiarach 210x 207 cm zamek Gerda - wykonanie i montaż układu SZR sieć - agregat na ścianie wewnętrznej budynku zgodnie ze schematem udostępnionym przez Zamawiającego w załączeniu. - wykonanie linii zasilającej, linii sterowniczej od agregatu do układu SZR - zgodnie z planem instalacji udostępnionym przez Zamawiającego w załączeniu. - wykonanie linii zasilającej, linii sterowniczej od rozdzielni głównej NN 0,4 kV do układu SZR zgodnie z planem instalacji udostępnionym przez Zamawiającego w załączeniu - dostawa, montaż, uruchomienie prostownika buforowego wraz z instalacją zasilania akumulatorów agregatu - wykonanie kompletnej instalacji wentylacji pomieszczenia agregatu wraz z czerpnią i wyrzutnią powietrza, żaluzjami sterowanymi za pomocą siłowników, kanałem wentylacyjnym, tłumikami hałasu, wykonanie instalacji sterowniczych do siłowników zgodnie z rysunkami udostępnionymi przez Zamawiającego w załączeniu. - wykonanie kompletnej instalacji odprowadzenia spalin według rysunku udostępnionego przez Zamawiającego w załączeniu. 4. Algorytm układu SZR i pracy agregatu - napięcie z sieci Zakładu Energetycznego - zamknięty wyłącznik Q1 - zanik napięcia w sieci podstawowej: odmierzany czas t1=15-30 sek , po jego upływie wysłanie sygnału start do agregatu , otwarcie wyłącznika Q1, odmierzany czas t2=15-45 sek , po jego upływie podanie napięcia z agregatu , zamknięcie wyłącznika Q2 - praca agregatu - powrót napięcia w sieci podstawowej : odmierzany czas t3=15-30 sek , otwarcie wyłącznika Q2 , zamknięcie wyłącznika Q1 , podanie sygnału stop do agregatu , odmierzany czas t4=3 min wychłodzenie agregatu , zatrzymanie agregatu. 5. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy - wykonanie instrukcji współpracy agregatu z siecią i jej uzgodnienie z Zakładem Energetycznym - montaż modemu GPRS umożliwiającego powiadomienie Zamawiającego o podjęciu pracy przez agregat i jego stanach awaryjnych. Modem powinien przesyłać niżej wymienione informacje: zanik napięcia z sieci energetycznej, stan gotowości agregatu do pracy w trybie automatycznym, praca agregatu, pomiar napięcia i natężenia prądu na poszczególnych fazach, powrót napięcia z sieci energetycznej, koniec pracy agregatu, wysoka temperatura cieczy chłodzącej, niskie ciśnienie oleju w silniku, niski poziom paliwa w zbiorniku, stan naładowania akumulatorów. Monitoring ma zostać wpięty do istniejącego systemu monitoringu i wizualizacji GPRS MARGO. Rozbudowę systemu należy zrealizować poprzez naniesienie nowego obiektu na istniejącej mapie synoptycznej poprzez utworzenie dodatkowej zakładki w istniejącym oprogramowaniu na stacji bazowej mieszczącej się na SUW przy ul. Częstochowskiej w Wieluniu. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że istniejący i funkcjonujący system sterowania i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS nie może być zmieniony na inny. Nie dopuszcza się również możliwości współdziałania dwóch czy więcej odmiennych systemów sterowania i monitoringu z uwagi na koszty przyszłej eksploatacji obiektów należących do Zamawiającego - wykonanie dokumentacji powykonawczej wielobranżowej zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego - przeprowadzenie szkolenia wytypowanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi i eksploatacji agregatu i układu SZR - wykonanie pomiarów ochronnych i sprawdzających w branży elektrycznej i sanitarnej : oporność izolacji , skuteczność ochrony przeciwporażeniowej , oporność uziemienia , szczelność instalacji wyrzutu spalin , wydajność wentylacji , pomiar hałasu na zewnątrz budynku. - przeprowadzenie prób pomontażowych i rozruchu technologicznego Szczegółowy zakres prac został ujęty w przedmiarze robót udostępnionym przez Zamawiająceg.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.20.00 - Jednostki prądotwórcze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jednej Dostawy wraz z montażem i uruchomieniem o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: wartość dostawy , datę i miejsce wykonania - załącznik nr 5.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień, wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, ekonomicznego i finansowego do wykonania zadania tj. spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalne.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o., ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego, u. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.