eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa drobiu świeżego - znak sprawy 16/Kasyno/07.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Koszalin: Dostawa drobiu świeżego - znak sprawy 16/Kasyno/07.
Numer ogłoszenia: 181838 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno Wojskowe nr 313 przy Centrum Szkolenia Sił Powietrznych, ul. Wojska Polskiego 66, 75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456638, fax 094 3437730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cssp.gwl.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobiu świeżego - znak sprawy 16/Kasyno/07..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy dla Kasyna Wojskowego Nr 313 drobiu świeżego (9 artykułów) odpowiadającego cechom jakościowym z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodaeczego przenoszących te normy, w pierwszym gatunku jakościowym, w asortemencie i ilościach szczegółowo określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Dostawa towaru następować będzie na podstawie telefonicznej informacji o zamówieniu przekazanej Wykonawcy przez Zamawiajacego (potwierdzonej faksem), określającej asortyment, ilość towaru i termin dostawy. 3. Dostawy towaru realizowane winny być w ciągu 2 dni od dnia otrzymania informacji o zamówieniu, w dni robocze, w godz. 8.00-12.00. 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty dostarczenia towaru transportem przystosowanym i dopuszczonym do przewozu środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego do siedziby Zamawiającego - LOCO magazyn Zamawiającego w Koszalinie, bud. nr 23 (przy Klubie Podchorążego).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.22.10 - Kawałki kurczaków Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.30 - Kurczęta Oryginalny kod CPV: 15.11.40.00 - Podroby Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.40.00 - Podroby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie obowiązuje..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, pkt 1-4 Ustawy Pzp. b) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Pzp. c) posiadają aktualny odpis wymagany w par. 1.1 pkt 1,2 i par. 1.2 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). Spełnienie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie oceny złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełniawymagania określone przez prawo, w szczególności: a) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia; b) czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (jest aktualny); c) czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu; d) czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczęcy w przedmiotowym postępowaniu; e) czy kserokopia załączona przez Wykonawcę w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem, przez osoby uprawione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1, pkt 1-4 Ustawy Pzp; c) aktualna decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu/firmy do produkcji lub obrotu, określająca rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaj produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie/firmie (art. 20 Ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. z 2005 r. Nr 17, poz. 127); lub d) Decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu/firmy do produkcji i jego kwalifikacji do handlu na rynek krajowy (art. 10 ust. 5 i 7 pkt a, b Ustawy o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego Dz. U. z 2004 r. Nr 33, poz. 288 z późn. zm.); a w przypadku organu kontroli żywności sprawującego nadzór, jakim jest Państwowa Inspekcja Sanitarna e) Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wydana zakładowi (art. 27 ust. 2 w powiązaniu z art. 3 ust. 10 Ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia Dz. U. z 2005 r. Nr 32, poz. 265 z późn. zm.); lub f) Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu/firmy do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego nie objętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności (art. 61 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225); g) wykaz środków transportu jakimi dysponuje Wykonawca, niezbędnych do wykonania zamówienia ( co najmniej jednego środka transportu przystosowanego i dopuszczonego do przewozu środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cssp.gwl.koszalin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego - bud. nr 23, pokój nr 2, w dni robocze w godz. 9.00-12.00 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - bud. nr 23, pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.