eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Przedmiotem zamówienia jest wysokość stawki na usługęutrzymanie czystości terenów zewnętrznych niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-19

Zabrze: Przedmiotem zamówienia jest wysokość stawki na usługę: utrzymanie czystości terenów zewnętrznych niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu.
Numer ogłoszenia: 181837 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami , ul. Targowa 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3734810, faks 032 3734821.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jofgn.zabrze.magistrat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wysokość stawki na usługę: utrzymanie czystości terenów zewnętrznych niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wysokość stawki na usługę: utrzymanie czystości terenów zewnętrznych niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu. Zamówienie dzieli się na następujące części: Część nr 1 - wysokość stawki na usługę: utrzymanie czystości terenów zewnętrznych niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu - POM 1 - ul. 3 Maja 84; Część nr 2 - wysokość stawki na usługę: utrzymanie czystości terenów zewnętrznych niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu - POM 2 -ul. Żółkiewskiego 12 a; Część nr 3 - wysokość stawki na usługę: utrzymanie czystości terenów zewnętrznych niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu - POM 3 - ul. Staromiejska 15; Część nr 4 - wysokość stawki na usługę: utrzymanie czystości terenów zewnętrznych niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu.- POM 4 - ul. Tarnopolska 57; Część nr 5 - wysokość stawki na usługę: utrzymanie czystości terenów zewnętrznych niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu - POM 5 - ul. Wajzera 21, POM 6 - ul. Kruczkowskiego 14..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: . Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - dla części 1 (POM nr 1) - 7 419,43 PLN, - dla części 2 (POM nr 2) - 3 910,74 PLN - dla części 3 (POM nr 3) - 2 126,60 PLN - dla części 4 (POM nr 4) - 5 044,01 PLN - dla części 5 (POM nr 5 i POM nr 6) - 4 445,18 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które zamawiający dokona oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; B) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) wykaz usług, w tym nie mniej niż 1 wykonaną usługę o wartości 200 000,00 PLN w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr B.3) oraz dokumenty, potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; B) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W celu potwierdzenia, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, nie mniejszą niż 100 000,00 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; B) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert - potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jofgn.zabrze.magistrat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami ul. Targowa 2, 41-800 Zabrze pokój nr 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami ul. Targowa 2, 41-800 Zabrze w Biurze Podawczym (pokój nr 9).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wysokość stawki na usługę: utrzymanie czystości terenów zewnętrznych niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wysokość stawki na usługę: utrzymanie czystości terenów zewnętrznych niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu - POM 1 - ul. 3 Maja 84;powierzchnia do sprzatania w m2 od 179 233,00 do 294 422,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wysokość stawki na usługę: utrzymanie czystości terenów zewnętrznych niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu - POM 2 - ul. Żółkiewskiego 12 a;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wysokość stawki na usługę: utrzymanie czystości terenów zewnętrznych niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu - POM 2 - ul. Żółkiewskiego 12 a - powierzchnia do sprzątania w m2 od 96 307,00 do 155 188,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wysokość stawki na usługę: utrzymanie czystości terenów zewnętrznych niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu - POM 3 - ul. Staromiejska 15;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wysokość stawki na usługę: utrzymanie czystości terenów zewnętrznych niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu - POM 3 - ul. Staromiejska 15 - powierzchnia do sprzątania w m2od 46 272,00 do 84 389,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wysokość stawki na usługę: utrzymanie czystości terenów zewnętrznych niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu.- POM 4 - ul. Tarnopolska 57;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wysokość stawki na usługę: utrzymanie czystości terenów zewnętrznych niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu.- POM 4 - ul. Tarnopolska 57 - powierzchnia do sprzątania w m2 od 41 733,00 do 200 159,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wysokość stawki na usługę: utrzymanie czystości terenów zewnętrznych niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu - POM 5 - ul. Wajzera 21, POM 6 - ul. Kruczkowskiego 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wysokość stawki na usługę: utrzymanie czystości terenów zewnętrznych niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu - POM 5 - ul. Wajzera 21, POM 6 - ul. Kruczkowskiego 14 - powierzchnia do sprzątania wm2 od 150 122,00 do 176 396,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.