eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kiszkowo › Stworzenie w gminie Kiszkowo sieci kulturalno - rekreacyjnej w miejscowościach Dąbrówka Kościelna, Sroczyn , Turostowo poprzez modernizację świetlic i budowę placów zabaw, zagospodarowanie wzgórza.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-24

Kiszkowo: Stworzenie w gminie Kiszkowo sieci kulturalno - rekreacyjnej w miejscowościach Dąbrówka Kościelna, Sroczyn , Turostowo poprzez modernizację świetlic i budowę placów zabaw, zagospodarowanie wzgórza.
Numer ogłoszenia: 181814 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kiszkowo , ul. Szkolna 2, 62-280 Kiszkowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4297019, faks 061 4297011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kiszkowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stworzenie w gminie Kiszkowo sieci kulturalno - rekreacyjnej w miejscowościach Dąbrówka Kościelna, Sroczyn , Turostowo poprzez modernizację świetlic i budowę placów zabaw, zagospodarowanie wzgórza..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa chodnika polegająca na usunięciu warstwy ziemi urodzajnej grub. 15 cm, wykonanie koryta, przemieszczanie mas ziemnych spycharkami, darniowanie skarp na płask z humusem. Wykopy pod krawężniki i ławy, ławy betonowe pod krawężniki z oporem, krawężniki betonowe wystające o wym. 15 x 30 cm na podsypce piaskowej, rowki pod obrzeża, obrzeża betonowe o wym. 20 x 6 cm na podsypce piaskowej, mechaniczne zagęszczanie warstwy odsączającej grub. 10 cm po zagęszczeniu, podsypka cementowo - piaskowa grub. 5 cm, nawierzchnia z kostki brukowej grub. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy z przedmiarem, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót które stanowią załącznik do SIWZ. Rozliczenie nastąpi za wykonany przedmiot umowy w sposób: Po wykonaniu przedmiotu umowy i bezusterkowym końcowym protokóle odbioru robót. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Termin płatności - 30 dni od otrzymania faktury i protokołu bezusterkowego końcowego odbioru robót - po zakończeniu robót. Podstawą wystawienia faktury jest protokół bezusterkowy końcowy odbioru robót. Uwaga: Jeżeli SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz posiadają założone parametry projektowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w atr. 22 ust. 1 ustawy PZP dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie oceniona na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę poprzez określenie: spełnia nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek wiedza i doświadczenia zostanie oceniony poprzez wykazanie przynajmniej jednej roboty w zakresie budowy nawierzchni z kostki betonowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert oraz załączą dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( referencje , poprzez określenie : spełnia nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony poprzez dołączenie wykazu maszyn i urządzeń koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia poprzez określenie : spełnia nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony poprzez dołączenie wykazu osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (branża drogowa , geodeta 0) wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dołączenie uprawnień budowlanych osób wykazanych w wykazie wraz z zaświadczeniem o wpisie do izby inżynierów budownictwa poprzez określenie :spełnia / nie-spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży opłaconą polisę ubezpieczeniową od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości, którą stanowi wartość oferty poprzez określenie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy podpisany projekt umowy kosztorys ofertowy wypełniony formularz cenowy oświadczenia i wykazy wykonawcy (załączniki do SIWZ) upoważnienie do podpisania oferty pełnomocnictwo w przypadku konsorcjum

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach: 3.1 Konieczność przesunięcia terminu wykonania Zamówienia ze względu na: a) działanie siły wyższej (np. klęski żywiołowe), konieczność wykonania prac archeologicznych mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, b) wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót ; c) wystąpienie błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie skutkować koniecznością konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmiany projektu - mogą spowodować zmiany wynagrodzenia jeżeli nastąpi konieczność wykonania dodatkowych robót lub ich obniżenie; d) błędów w dokumentacji, które będą skutkowały wykonaniem większej ilości robót budowlanych; e) długotrwałą przerwę (powyżej 3 dni) w dostawach prądu, wody, gazu; f) konieczność uzyskania decyzji oraz uzgodnień mogących spowodować wstrzymanie robót g) wystąpienie innych okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, h) zmniejszenia zakresu Zamówienia spowodowanego tym, iż wykonanie całości zamówienia nie leży w interesie publicznym, i) konieczność zmiany kierownika budowy na wniosek Wykonawcy lub inspektora nadzoru. 3.2 Zmniejszenia zakresu Zamówienia spowodowanego tym, iż wykonanie całości zamówienia nie leży w interesie publicznym. 3.3 Koniecznością zmiany kierownika budowy na wniosek Wykonawcy lub inspektora nadzoru. 4. W przedstawionych w pkt 3 przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy realizacji z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju przesunięcie terminu nastąpi w formie aneksu do niniejszej umowy. 5. Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kiszkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kiszkowo ul Szkolna 2 62-280 Kiszkowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kiszkowo ul Szkolna 2 62-280 Kiszkowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie w ramach działania 321 PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.