eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Odolanów › Dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Gminy i Miasta Odolanów w roku szkolnym 2015/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-17

Odolanów: Dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Gminy i Miasta Odolanów w roku szkolnym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 181764 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Odolanów , Rynek 11, 63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie, tel. 62 733 15 81, faks 62 733 38 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Gminy i Miasta Odolanów w roku szkolnym 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podział na zadania: 1. Zadanie 1 2. Zadanie 2 3. Zadanie 3 W zakresie zadania nr 1: Część I Dowóz uczniów do: Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Hucie, Gimnazjum w Swiecy, Szkoły Podstawowej im. Ignacego Łukasiewicza w Garkach, Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Szkoły Zawodowej w Odolanowie. Godziny dowozu uczniów do placówek ( wg trasy w załączeniu ) : - Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Hucie - 8.00 - Gimnazjum w Świecy - 8.10 - Szkoła Podstawowa im. Ignacego Łukasiewicza w Garkach - 8.15 - Zespół Szkół Ogólnokształcących / Szkoła Zawodowa w Odolanowie 8:20 Łączna liczba dowożonych uczniów: 152 uczniów Minimalna wielkość pojazdu: dla 73 pasażerów Szczegółową trasę przejazdu obejmującą liczbę km, liczbę uczniów na poszczególnych przystankach zawiera załącznik nr 11. Część II Odwóz uczniów z: Zespołu Szkół Ogólnokształcących / Szkoły Zawodowej w Odolanowie, Gimnazjum w Świecy, Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Hucie, Szkoły Podstawowej im. Ignacego Łukasiewicza w Garkach. Godziny odwozu uczniów z placówek ( wg trasy w załączeniu ) : - Zespół Szkół Ogólnokształcących / Szkoła Zawodowa w Odolanowie 14:20, 15:10 - Gimnazjum w Świecy - 14.30, 14:50, 15:20, 15:30 - Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Hucie - 13.15, 14:57, 15:47 - Szkoła Podstawowa im. Ignacego Łukasiewicza w Garkach - 13.35, 14:40, 15:30 Łączna liczba odwożonych uczniów: 152 uczniów Minimalna wielkość pojazdu: dla 73 pasażerów Szczegółową trasę przejazdu obejmującą liczbę km, liczbę uczniów na poszczególnych przystankach zawiera załącznik nr 11. W zakresie zadania nr 2: Część I (bilety miesięczne) Dowóz uczniów do: Gimnazjum w Raczycach, Szkoły Podstawowej w Uciechowie Godziny dowozu uczniów do placówek - Gimnazjum w Raczycach - 7.20 - Szkoły Podstawowa w Uciechowie - 8.00 Łączna liczba dowożonych uczniów: 71 uczniów Część II ( bilety miesięczne ) Odwóz uczniów z: Gimnazjum w Raczycach, Szkoły Podstawowej w Uciechowie Godziny odwozu uczniów z placówek - Gimnazjum w Raczycach - 14.30 - Szkoły Podstawowa w Uciechowie - 13.30 i 14.30 Łączna liczba dowożonych uczniów: 71 uczniów W zakresie zadania nr 3: Część I Dowóz uczniów do: Gimnazjum w Wierzbnie, Szkoły Podstawowej w Nabyszycach, Szkoły Podstawowej im. Polskich Sportowców w Tarchałach Wielkich, Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Odolanowie. Godziny dowozu uczniów do ( wg trasy w załączeniu ): - Gimnazjum w Wierzbnie - 7.28 - Szkoła Podstawowa w Nabyszycach - 7:35 - Szkoła Podstawowa w Tarchałach Wielkich - 7.55 - Zespół Szkół Ogólnokształcących / Szkoła Zawodowa w Odolanowie 8:00 Łączna liczba odwożonych uczniów: 155 uczniów Minimalna wielkość pojazdu: dla 83 pasażerów Szczegółową trasę przejazdu obejmującą liczbę km, liczbę uczniów na poszczególnych przystankach zawiera załącznik nr 10. Część II Odwóz uczniów z: Gimnazjum w Wierzbnie, Szkoły Podstawowej w Nabyszycach oraz Szkoły Podstawowej im. Polskich Sportowców w Tarchałach Wielkich, Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Odolanowie. Godziny odwozu uczniów z ( wg trasy w załączeniu ): - Zespołu Szkół Ogólnokształcących / Szkoły Zawodowej - 15:00 - Gimnazjum w Wierzbnie - 14:40, 15.43 - Szkoła Podstawowa w Nabyszycach - 14.35, 15:48 - Szkoła Podstawowa w Tarchałach Wielkich -13:35 i 15.25 Łączna liczba odwożonych uczniów: 155 uczniów Minimalna wielkość pojazdu: dla 83 pasażerów Szczegółową trasę przejazdu obejmującą liczbę km, liczbę uczniów na poszczególnych przystankach zawiera załącznik nr 10. UWAGA: Liczba dowożonych dzieci i młodzieży z poszczególnych miejscowości do poszczególnych placówek oświatowych obrazuje tabela stanowiąca załącznik Nr 13 do SIWZ. Liczba młodzieży dojeżdżającej do Zespołu Szkół Ogólnokształcących oraz Szkoły Zawodowej może ulec zmianie ze względu na trwający proces rekrutacji. Oferty częściowe Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, przy czym częścią zamówienia jest realizacja jednego zadania: Część I zamówienia: Zadanie I - Dowóz i odwóz uczniów do/z: Gimnazjum w Świecy, Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Hucie, Szkoły Podstawowej im. Ignacego Łukasiewicza w Garkach, Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Szkoły Zawodowej w Odolanowie Część II zamówienia: Zadanie II ( Bilety miesięczne ) Dowóz i odwóz uczniów do/z: Gimnazjum w Raczycach, Szkoły Podstawowej w Uciechowie Część III zamówienia: Zadanie III - Dowóz i odwóz uczniów do/z: Gimnazjum w Wierzbnie, Szkoły Podstawowej w Nabyszycach oraz Szkoły Podstawowej im. Polskich Sportowców w Tarchałach Wielkich, Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Szkoły Zawodowej w Odolanowie Sposób wykonania zamówienia: Dowóz i odwóz uczniów należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidzianej organizacją roku szkolnego, począwszy od 1 września 2015r. do 24 czerwca 2016r. z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych oraz innych dni wolnych od zajęć szkolnych. Przewiduje się około 190 dni nauki szkolnej. W przypadku zmian w organizacji roku szkolnego zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania dowozu w danym dniu o czym powiadomi wykonawcę na 5 dni przed przewidywaną zmianą. Zamawiający wymaga, aby autobusy, którymi świadczona będzie usługa transportowa uczniów były w pełni sprawne technicznie oraz dopuszczone do ruchu. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r., nr 32, poz. 262 ze zm.). Dowóz i odwóz uczniów odbywał się będzie według zadań opisanych SIWZ. Opiekuna dowozu zapewnia Zamawiający. Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacjach awaryjnych na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz do szkół i odwóz ze szkół w wyznaczonych godzinach. Punkty zbiórki dzieci w ramach dowozów: Świeca I - Świeca I przy posesji nr 60, Nadstawki - przystanek autobusowy, Huta - szkoła i przystanki PKS, Tarchały W. - szkoła, kapliczka, Tarchały M. - przystanek autobusowy, budynki socjalne Gorzyce Małe - szkoła, posesja nr 3, Nabyszyce - szkoła, Wierzbno - ul. Odolanowska 20, gimnazjum, Gliśnica - szkoła, Baby - przystanek autobusowy przy Zakładzie Tuczu Trzody Chlewnej, Raczyce - szkoła, Uciechów - szkoła - przystanek 1, przy Kościele - przystanek 2, Szczegółowe terminy rozpoczęcia i zakończenia zajęć w roku szkolnym 2015/2016 określa załącznik nr 9 do SIWZ. Dla części II każdego z trzech zadań wymaga się, aby odjazdy nie były późniejsze niż 15 min od godziny podanej w załącznikach. Wykonawca musi wykonywać umowę osobiście i nie może korzystać z podwykonawców lub innych osób przy jej wykonywaniu. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania Zarządzenia nr 71 A Burmistrza Gminy i Miasta Odolanów z dnia 13.06.2014r. dot. wprowadzenia regulaminu dowozu i dojazdu uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Odolanów. Przedmiotowy regulamin stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest podczas wykonywania zamówienia do przestrzegania wszystkich mających zastosowanie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, a w szczególności przepisów o czasie pracy kierowców, przepisów dotyczących maksymalnych okresów jazd, przerw i odpoczynków. Zamawiający jest uprawniony do kontroli przestrzegania tych przepisów, a w szczególności do żądania od wykonawcy kart pracy kierowców, lub innych dokumentów stanowiących dowód czas jazdy i pracy kierowcy lub pojazdu, wykresówek, kart tachografów oraz samych urządzeń rejestrujących..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zadanie nr 1: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP - zamówienia z wolnej ręki. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zadanie nr 2: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP - zamówienia z wolnej ręki. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zadanie nr 3: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP - zamówienia z wolnej ręki. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienia, tj. posiada koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na całorocznym dowozie uczniów do szkół o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje co najmniej: a) 2 autobusami spełniającymi wymagania określone we właściwych przepisach, a w szczególności właściwie oznakowane i dopuszczone do ruchu oraz w pełni sprawne technicznie. b) Dla zadania II niniejszego zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się posiadaniem na przedmiotowej trasie autobusu o ilości miejsc nie mniejszej niż dla 40 pasażerów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania każdej części zamówienia. Osoby te muszą spełniać wymagania określone we właściwych przepisach, a w szczególności kierowcy wykonujący zamówienie muszą spełniać wymagania określone w rozdziale 7a ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada potencjał ekonomiczny i finansowy, tj.: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę przynajmniej 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: a) warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna b) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia c) ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia d) zmiana zakresu robót i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące wynagrodzenia wykonawcy e) zmiana osobowa jeżeli jest uzasadniona: zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące osób lub i podmiotów, przy pomocy których wykonawca realizuje zamówienie, oraz zmiany dotyczące zakresu rzeczowego wykonywanego przez podwykonawców f) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.odolanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.odolanow.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2015 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego (adres: Rynek 11, 63-430 Odolanów, sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie zadania nr 1: Część I Dowóz uczniów do: Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Hucie, Gimnazjum w Swiecy, Szkoły Podstawowej im. Ignacego Łukasiewicza w Garkach, Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Szkoły Zawodowej w Odolanowie. Godziny dowozu uczniów do placówek ( wg trasy w załączeniu ) : - Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Hucie - 8.00 - Gimnazjum w Świecy - 8.10 - Szkoła Podstawowa im. Ignacego Łukasiewicza w Garkach - 8.15 - Zespół Szkół Ogólnokształcących / Szkoła Zawodowa w Odolanowie 8:20 Łączna liczba dowożonych uczniów: 152 uczniów Minimalna wielkość pojazdu: dla 73 pasażerów Szczegółową trasę przejazdu obejmującą liczbę km, liczbę uczniów na poszczególnych przystankach zawiera załącznik nr 11. Część II Odwóz uczniów z: Zespołu Szkół Ogólnokształcących / Szkoły Zawodowej w Odolanowie, Gimnazjum w Świecy, Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Hucie, Szkoły Podstawowej im. Ignacego Łukasiewicza w Garkach. Godziny odwozu uczniów z placówek ( wg trasy w załączeniu ) : - Zespół Szkół Ogólnokształcących / Szkoła Zawodowa w Odolanowie 14:20, 15:10 - Gimnazjum w Świecy - 14.30, 14:50, 15:20, 15:30 - Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Hucie - 13.15, 14:57, 15:47 - Szkoła Podstawowa im. Ignacego Łukasiewicza w Garkach - 13.35, 14:40, 15:30 Łączna liczba odwożonych uczniów: 152 uczniów Minimalna wielkość pojazdu: dla 73 pasażerów Szczegółową trasę przejazdu obejmującą liczbę km, liczbę uczniów na poszczególnych przystankach zawiera załącznik nr 11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie zadania nr 2: Część I (bilety miesięczne) Dowóz uczniów do: Gimnazjum w Raczycach, Szkoły Podstawowej w Uciechowie Godziny dowozu uczniów do placówek - Gimnazjum w Raczycach - 7.20 - Szkoły Podstawowa w Uciechowie - 8.00 Łączna liczba dowożonych uczniów: 71 uczniów Część II ( bilety miesięczne ) Odwóz uczniów z: Gimnazjum w Raczycach, Szkoły Podstawowej w Uciechowie Godziny odwozu uczniów z placówek - Gimnazjum w Raczycach - 14.30 - Szkoły Podstawowa w Uciechowie - 13.30 i 14.30 Łączna liczba dowożonych uczniów: 71 uczniów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie zadania nr 3: Część I Dowóz uczniów do: Gimnazjum w Wierzbnie, Szkoły Podstawowej w Nabyszycach, Szkoły Podstawowej im. Polskich Sportowców w Tarchałach Wielkich, Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Odolanowie. Godziny dowozu uczniów do ( wg trasy w załączeniu ): - Gimnazjum w Wierzbnie - 7.28 - Szkoła Podstawowa w Nabyszycach - 7:35 - Szkoła Podstawowa w Tarchałach Wielkich - 7.55 - Zespół Szkół Ogólnokształcących / Szkoła Zawodowa w Odolanowie 8:00 Łączna liczba odwożonych uczniów: 155 uczniów Minimalna wielkość pojazdu: dla 83 pasażerów Szczegółową trasę przejazdu obejmującą liczbę km, liczbę uczniów na poszczególnych przystankach zawiera załącznik nr 10. Część II Odwóz uczniów z: Gimnazjum w Wierzbnie, Szkoły Podstawowej w Nabyszycach oraz Szkoły Podstawowej im. Polskich Sportowców w Tarchałach Wielkich, Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Odolanowie. Godziny odwozu uczniów z ( wg trasy w załączeniu ): - Zespołu Szkół Ogólnokształcących / Szkoły Zawodowej - 15:00 - Gimnazjum w Wierzbnie - 14:40, 15.43 - Szkoła Podstawowa w Nabyszycach - 14.35, 15:48 - Szkoła Podstawowa w Tarchałach Wielkich -13:35 i 15.25 Łączna liczba odwożonych uczniów: 155 uczniów Minimalna wielkość pojazdu: dla 83 pasażerów Szczegółową trasę przejazdu obejmującą liczbę km, liczbę uczniów na poszczególnych przystankach zawiera załącznik nr 10. UWAGA: Liczba dowożonych dzieci i młodzieży z poszczególnych miejscowości do poszczególnych placówek oświatowych obrazuje tabela stanowiąca załącznik Nr 13 do SIWZ. Liczba młodzieży dojeżdżającej do Zespołu Szkół Ogólnokształcących oraz Szkoły Zawodowej może ulec zmianie ze względu na trwający proces rekrutacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.