eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tykocin › Przebudowa dróg gminnychnr 105487(dz. nr. geod. 246/2, 246/1 i 39/1) w miejscowości Kapice Stare ,gmina Tykocin od km 0+000 do km 0+952 i nr 10548 B w miejscowości Kapice Lipniki gmina Tykocin od km 0+000 do 0+844 wraz z przebudową przyłączy telefonicznyc

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Tykocin: Przebudowa dróg gminnych: nr 105487(dz. nr. geod. 246/2, 246/1 i 39/1) w miejscowości Kapice Stare ,gmina Tykocin od km 0+000 do km 0+952 i nr 10548 B w miejscowości Kapice Lipniki gmina Tykocin od km 0+000 do 0+844 wraz z przebudową przyłączy telefonicznych do budynków mieszkalnych we wsi Kapice Stare
Numer ogłoszenia: 18175 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin , ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, woj. podlaskie, tel. 085 7181627, faks 085 7181627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych: nr 105487(dz. nr. geod. 246/2, 246/1 i 39/1) w miejscowości Kapice Stare ,gmina Tykocin od km 0+000 do km 0+952 i nr 10548 B w miejscowości Kapice Lipniki gmina Tykocin od km 0+000 do 0+844 wraz z przebudową przyłączy telefonicznych do budynków mieszkalnych we wsi Kapice Stare.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Przebudowie drogi gminnej nr 105487(dz. Nr. Geod. 246/2, 246/1 i 39/1) w miejscowości Kapice Stare ,gmina Tykocin od km 0+000 do km 0+952 , oraz Przebudowie drogi gminnej nr 10548 B w miejscowości Kapice Lipniki gmina Tykocin od km 0+000 do 0+844, wraz z przebudową przyłączy telefonicznych do budynków mieszkalnych we wsi Kapice Stare W zakres robót miedzy innymi wchodzą: roboty przygotowawcze, karczowanie drzew i krzewów, roboty ziemne( wykopy i nasypy) , odwodnienie korpusu drogowego, podbudowy, wykonanie zjazdów , oraz nawierzchnie tj.- (wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno asfaltowej standard II grub. 3,5 cm po zagęszczeniu i warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno asfaltowej standard II grub. 3,5 cm po zagęszczeniu , oraz prace związane z przebudową przyłączy telefonicznych Szczegółowy opis robót wraz z określonym zakresem, ilościami stanowią załącznik: nr 3 -Przedmiary robót-(3.1- Przebudowa drogi gminnej nr 105487(dz. Nr. Geod. 246/2, 246/1 i 39/1) w miejscowości Kapice Stare ,gmina Tykocin od km 0+000 do km 0+952 , nr 3.2- Przebudowa drogi gminnej nr 10548 B w miejscowości Kapice Lipniki gmina Tykocin od km 0+000 do 0+844)3.3 Przebudowa przyłączy telefonicznych do budynków mieszkalnych we wsi Kapice Stare do SIWZ, projekty budowlane- zał nr 7 ( nr.7.1- Przebudowa drogi gminnej nr 105487(dz. Nr. Geod. 246/2, 246/1 i 39/1) w miejscowości Kapice Stare ,gmina Tykocin, nr 7.2- Przebudowa drogi gminnej nr 10548 B w miejscowości Kapice Lipniki gmina Tykocin, 7.3 Przebudowa przyłączy telefonicznych do budynków mieszkalnych we wsi Kapice Stare, oraz Specyfikacje Techniczne -zał. Nr 8 (nr.8.1- Przebudowa drogi gminnej nr 105487(dz. Nr. Geod. 246/2, 246/1 i 39/1) w miejscowości Kapice Stare, gmina Tykocin od km 0+000 do km 0+952 , nr 8.2- Przebudowa drogi gminnej nr 10548 B w miejscowości Kapice Lipniki gmina Tykocin od km 0+000 do 0+844, 8.3 Przebudowa przyłączy telefonicznych do budynków mieszkalnych we wsi Kapice Stare Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 3 lata od chwili ukończenia robót i ich odbioru. Miejsce realizacji zamówienia : Kapice Stare, Kapice Lipniki gm. Tykocin.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania ; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o wartości zadania minimum 600 000 zł brutto; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty. Warunki będą oceniane w/g formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich warunków. Brak dokumentów lub oświadczeń wymienionych w SIWZ lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy. Oferta Wykonawcy wykluczonego podlega odrzuceniu. II. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane w ofercie: a)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 1 do SIWZ b)pełnomocnictwo - w przypadku , gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy c)Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiarów robót zał. Nr 3 (3.1, 3.2,3.3)do SIWZ d)Dowód wniesienia wadium. 2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych - stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ. b)Wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzający wykonanie minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o wartości zadania min. 600 000 zł brutto, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone -załącznik nr 5 do SIWZ Zgodnie z art. 26 ust 2b) i 2c) ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Dokumenty i oświadczenia Potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. b) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia : Każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdz. VI SIWZ pkt.3a,3b, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdz. VI SIWZ pkt. 2a składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w rozdz.VI SIWZ - pkt. 3b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie, ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. nr 10, na pisemny wniosek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin pok. nr 7 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.