eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Męcinka › BUDOWA OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ REKREACYJNO-SPORTOWO-DYDAKTYCZNYCH WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH ZAKOŃCZENIA BUDOWY GIMNAZJUM W MĘCINCE - ETAP III - CIĄGI KOMUNIKACYJNE PIESZO-JEZDNE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-22

POZYCJA 18175

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Męcinka: BUDOWA OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ REKREACYJNO-SPORTOWO-DYDAKTYCZNYCH WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH ZAKOŃCZENIA BUDOWY GIMNAZJUM W MĘCINCE - ETAP III - CIĄGI KOMUNIKACYJNE PIESZO-JEZDNE Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Męcinka, do kontaktów: ZELENT, Męcinka 11, 59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8708623 w. 16, fax 076 8708624, e-mail: zasia@vp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): bip.mecinka.dolnyslask.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY MĘCINKA, BRZOZOWSKI, MĘCINKA 11, 59-424 MĘCINKA, woj. dolnośląskie, tel. 076 870 86 13. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ REKREACYJNO-SPORTOWO-DYDAKTYCZNYCH WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH ZAKOŃCZENIA BUDOWY GIMNAZJUM W MĘCINCE - ETAP III - CIĄGI KOMUNIKACYJNE PIESZO-JEZDNE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: MĘCINKA. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: CIĄGI KOMUNIKACYJNE PIESZO-JEZDNE : - WYKONANIE CIĄGU JEZDNEGO O NAWIERZCHNI Z KOSTKI BETONOWEJ NA BAZIE ISTNIEJĄCEJ PODBUDOWY Z OKRAWĘŻNIKOWANIEM; - WYKONANIE PODBUDOWY DROGI DOJAZDOWEJ; - WYKONANIE PODBUDOWY POD CIĄGI PIESZE ORAZ OBRAMOWANIE ICH OBRZEŻAMI; - PRZEBUDOWA DROGI ASFALTOWEJ ( WYKONANIE NAWIERZCHNI Z KOSTKI I UŁOŻENIE KRAWĘŻNIKÓW) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: ZGODNIE ZE SPECYFIKACJĄ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1) DROGA Z KOSTKI BETONOWEJ - 800 M2 2) DROGA I PLAC Z KOSTKI BETONOWEJ - 410 M2 3) CHODNIKI PRZY GIMNAZJUM - 390 M2 4) PRZEBUDOWA DROGI ASFALTOWEJ - 320 M2 w/g KSIĄŻKI PRZEDMIARÓW 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: WYKONAWCA ZŁOŻY WADIUM W WYSOKOŚCI 2 850 ,OO ZŁ ( słownie : dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt zł 0/100 ) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych oraz wykonawcy, którzy : -w ciągu ostatnich 5 lat wykonali z należytą starannością min. 2 roboty o wielkości i zakresie nie mniejszym niż przedmiot niniejszego zamówienia; - udzielą gwarancji na okres 36 m-cy od zakończenia robót; - wpłacą wadium; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów zawartych w ofercie ,wyszczególnionych w SIWZ , na zasadzie spełnia/nie spełnia; Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dostarczą następujące dokumenty i oświadczenia : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz skłądek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie; 4)informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest któtszy - w tym okresie; 5) polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 6) oświadczenia i dokumenty potwierdzające złożenie wadium oraz udzielenie gwarancji - zgodnie z SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mecinka.dolnyslask.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 11:30, URZĄD GMINY MĘCINKA - SALA NARAD.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.