eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › DOSTAWA UMUNDUROWANIA STRAŻACKIEGO DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-09

Częstochowa: DOSTAWA UMUNDUROWANIA STRAŻACKIEGO DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 181735 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295532 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA UMUNDUROWANIA STRAŻACKIEGO DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionych poniżej elementów umundurowania strażackiego w następujących ilościach: lp. oznaczenie zadania przedmiot zamówienia ilość 1 ZADANIE I Mundur wyjściowy zimowy - męski 30 kompletów 2 ZADANIE II Mundur służbowy męski 30 kompletów 3 ZADANIE III Kurtka ? 30 szt. 4 ZADANIE IV Czapka wyjściowa zimowa podoficera 30 szt. 5 ZADANIE V Koszula wyjściowa z długim rękawem 30 szt. Koszula służbowa z długim rękawem 60 szt. 6 ZADANIE VI Spodnie letnie 30 szt. 7 ZADANIE VII Sweter służbowy 30 szt. 8 ZADANIE VIII Czapka służbowa zimowa 30 szt. 9 ZADANIE IX Rękawiczki zimowe 30 par. 10 ZADANIE X Beret 30 szt. 11 ZADANIE XI Skarpety letnie 120 par Skarpety zimowe 120 par 12 ZADANIE XII Pasek do spodni 30 szt. 13 ZADANIE XIII Szalik zimowy 30 szt. 14 ZADANIE XIV Krawat 30 szt. 2. Postępowanie podzielone zostało na 14 zadań oznaczone liczbami rzymskimi od I do XIV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdego z zadań stanowią Załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczone odpowiednio numerami od 1.I do 1.XIV (opis przedmiotu zamówienia). 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone: Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. 2006, Nr 4, poz. 25). Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r.) 4. Wymienione ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od ilości osób przyjętych do szkolenia. 5. Wyżej wymienione przedmioty zamówienia muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.I ÷ 1.XIV. 6. Rozmiary przedmiotu zamówienia w zadaniach: lp. oznaczenie zadania przedmiot zamówienia Ilość Rozmiary 1 ZADANIE I Mundur wyjściowy zimowy - męski 30 kpl. obmiar własny -wykonany przez Wykonawcę 2 ZADANIE II Mundur służbowy męski 30 kpl. obmiar własny -wykonany przez Wykonawcę 3 ZADANIE III Kurtka ? 30 szt. podane zostaną w dniu podpisania umowy 4 ZADANIE IV Czapka wyjściowa zimowa podoficera 30 szt. podane zostaną w dniu podpisania umowy 5 ZADANIE V Koszula wyjściowa z długim rękawem 30 szt. podane zostaną w dniu podpisania umowy Koszula służbowa z długim rękawem 60 szt. 6 ZADANIE VI Spodnie letnie 30 szt. obmiar własny - wykonany przez Wykonawcę 7 ZADANIE VII Sweter służbowy 30 szt. podane zostaną w dniu podpisania umowy 8 ZADANIE VIII Czapka służbowa zimowa 30 szt. podane zostaną w dniu podpisania umowy 9 ZADANIE IX Rękawiczki zimowe 30 par podane zostaną w dniu podpisania umowy 10 ZADANIE X Beret 30 szt. podane zostaną w dniu podpisania umowy 11 ZADANIE XI Skarpety letnie 120 par rozmiary podane w załączniku nr 1.XI Skarpety zimowe 120 par 12 ZADANIE XII Pasek do spodni 30 szt. rozmiary podane w załączniku nr 1.XII 13 ZADANIE XIII Szalik zimowy 30 szt. 14 ZADANIE XIV Krawat 30 szt. 7. Przed przystąpieniem do realizacji umowy w zakresie Zadania I, II, VI Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającej pobrania miary (dokonania obmiaru na osobach). Dokonanie obmiaru możliwe będzie po rozpoczęciu przez Słuchaczy nauki w Centralnej Szkole PSP w Częstochowie tj. nie wcześniej niż 4.09.2013 r. Ustalenia dokładnego terminu dokonania obmiaru, Wykonawca zobowiązany jest dokonać po podpisaniu umowy. 8. W celu zapewnienia prawidłowej realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dokonać co najmniej jednej przymiarki w trakcie realizacji zamówienia - przed przystąpieniem do ostatecznego odbioru towaru. 9. Wymagany okres gwarancji minimum 24 miesiące 10. Oznaczenie wg CPV: Kod CPV Opis 35811100-3 mundury strażackie 18234000-8 spodnie 18235300-8 swetry 18223200-0 kurtki 18443320-5 czapki 18332000-5 koszule 18422000-3 szale 18423000-0 krawaty 18424000-7 rękawice 18425000-4 paski 18317000-4 skarpety 18443300-9 berety 11. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru oraz w przypadku zadania I, II, VI dokonanie pobrania miar, przymiarki - siedziba Zamawiającej tj. Centralna Szkoła Państwowej Straży PSP w Częstochowie, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa. 12. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru oraz doręczeniem faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każde zrealizowane zadanie. 13. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany towarów na inne rozmiary do 20% ogólnej ilości towaru nowego i nieużywanego określonego w poszczególnych zadaniach w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru na towar nowy o innym rozmiarze. 14. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 8% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535). 15. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku. 16. Koszty dotyczące transportu, dostaw na miejsce, rozładunku, pobrania miar oraz przymiarek pozostają po stronie Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.23.40.00-8, 18.23.53.00-8, 18.22.32.00-0, 18.44.33.20-5, 18.33.20.00-5, 18.42.20.00-3, 18.42.30.00-0, 18.42.40.00-7, 18.42.50.00-4, 18.31.70.00-4, 18.44.33.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Mundur wyjściowy zimowy - męski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrala Zaopatrzenia Mundurowego INTERMAG Ryszard Czykun, ul. Braniewska 10, 85-708 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11372,40

  • Oferta z najniższą ceną: 11372,40 / Oferta z najwyższą ceną: 11599,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Mundur służbowy męski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SUBOR Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9882,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9882,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10206,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Kurtka 3/4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONFEKCJONER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Mieszka I 11/22, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7095,60

  • Oferta z najniższą ceną: 7095,60 / Oferta z najwyższą ceną: 7419,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Czapka wyjściowa zimowa podoficera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Związek Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej Wytwórnia Umundurowania Strażackiego, ul. Żeromskiego 3, 95-060 Brzeziny, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2370,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1846,80

  • Oferta z najniższą ceną: 1846,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2362,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Koszula wyjściowa z długim rękawem Koszula służbowa z długim rękawem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HAKO Sp. z o.o., ul. Borzymowska 30, 03-565 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3061,80

  • Oferta z najniższą ceną: 3061,80 / Oferta z najwyższą ceną: 3110,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Spodnie letnie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SUBOR Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3564,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3564,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3758,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Sweter służbowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno Usługowy GALEX, ul. Pelikanowa 15, 85-449 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2970,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2073,60

  • Oferta z najniższą ceną: 2073,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2980,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Czapka służbowa zimowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrala Zaopatrzenia Mundurowego INTERMAG Ryszard Czykun Spółka Jawna, ul. Braniewska 10, 85-708 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1770,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1069,20

  • Oferta z najniższą ceną: 1069,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1231,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Beret

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HAKO Sp. z o.o., ul. Borzymowska 30, 03-565 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1320,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 680,40

  • Oferta z najniższą ceną: 680,40 / Oferta z najwyższą ceną: 810,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Skarpety letnie Skarpety zimowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SUBOR Zakład Produkcji Chronionej Ewa Ptak, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1140,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 777,60

  • Oferta z najniższą ceną: 777,60 / Oferta z najwyższą ceną: 777,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Pasek do spodni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno Usługowy GALEX, ul. Pelikanowa 15, 85-449 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 870,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 745,20

  • Oferta z najniższą ceną: 745,20 / Oferta z najwyższą ceną: 745,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Szalik zimowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SUBOR Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 291,60

  • Oferta z najniższą ceną: 291,60 / Oferta z najwyższą ceną: 680,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Krawat

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HAKO sp. z o.o., ul. Borzymowska 30, 03-565 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 324,00

  • Oferta z najniższą ceną: 324,00 / Oferta z najwyższą ceną: 356,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.