eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego do Pracowni Biochemii Klinicznej Centralnego Laboratorium Analitycznego w Ełku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-05

Ełk: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego do Pracowni Biochemii Klinicznej Centralnego Laboratorium Analitycznego w Ełku
Numer ogłoszenia: 181734 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 113263 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, fax 087 621 96 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego do Pracowni Biochemii Klinicznej Centralnego Laboratorium Analitycznego w Ełku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego do Pracowni Biochemii Klinicznej Centralnego Laboratorium Analitycznego w Ełku przez okres 24 miesięcy. Warunki graniczne : ANALIZATOR Lp Parametry graniczne analizatora Wymagania Odpowiedź (Tak Nie) Opis 1 W pełni automatyczny - nowy, wolnostojący, wieloparametrowy analizator o wydajności min 750 oznaczeń na godzinę z opcją wykonywania badań pilnych 2 Aparat gotowy do pracy przez 24 godz. 3 Możliwość wykonania wszystkich oznaczeń podanych przez Zamawiającego na jednym oferowanym analizatorze 4 System detekcji skrzepów w próbce 5 Obecność systemu monitorującego poziom i informującego o obecności interferencji hemolizy, lipemii, hiperbilirubinemii 6 Obecność minimum 10 kanałów otwartych 7 Możliwość ładowania próbek badanych i odczynników w trakcie pracy analizatora 8 Modem serwisowy 9 Czas reakcji serwisu do 24 godzin 10 Przeglądy techniczne w ramach dzierżawy analizatora co 6 miesięcy 11 Dwukierunkowa komunikacja ze zleceniem 12 Podłączenie do systemu laboratoryjnego LIS-TECH w ramach oferty 13 Deklaracja zgodności CE na analizatory - w ofercie, a na odczynniki - kserokopie przy pierwszej dostawie 14 Odczynniki w postaci płynnej lub suchej chemii, nie wymagające hydratacji na pokładzie aparatu lub rozpuszczania przez Użytkownika dopuszcza się max 3 odczynniki liofilizowane 15 Zużycie wody w analizatorze nie większe niż 16 l nagodzinę 16 W przypadku aparatów pracujących w technologii mokrej chemiimożliwość załadunku odczynników w trakcie pracy, zapewniająca możliwość dokończenia bez przeszkód analiz już rozpoczętych 17 Oznaczenie jonów w oparciu o metodykę elektrod jonoselektywnych, wymienianych oddzielnie bądź suchej chemii 18 Brak konieczności obsługi termostatu bloku pomiarowego ( brak łaźni olejowej bądź wodnej ) 19 Brak kontaminacji - zastosowanie końcówek jednorazowych, bądź oddzielne igły do pipetowania odczynników i reagentów 20 Szczegółowa specyfikacja techniczna analizatora 21 Oprogramowanie komputerowe w ramach dzierżawy analizatora 22 Zapewnienie warunków temperaturowych w Pracowni dla prawidłowej pracy analizatora - urządzenie klimatyzacyjne PARAMETRY GRANICZNE ODCZYNNIKÓW 1 Odczynniki z kodami paskowymi, nadające się do bezpośredniego wstawienia do aparatu 2 Odczynniki w formie gotowej do użytku , nie wymagające rozpuszczania przez Użytkownika bądź automatycznej rehydratacji na pokładzie aparatu (dopuszcza się max 3 odczynniki liofilizowane) 3 Małe opakowania odczynników dla : ALAT, ASPAT,Amylazy,GGTP nie większe niż 200 oznaczeń lub podzielne na części nie wieksze niż 200 oznaczeń; dla Alkoholu, Mg-magnezu nie większe niż 100 ozn lub podzielne na części nie większe niż 100 ozn; dla CKMB i Lipazy nie większe niż 60 oznaczeń lub podzielne na części nie wieksze niż 60 ozn. 4 Kalibracja jonów nie częściej niż co 24 godz 5 Zapewnienie udziału w Lab Quality -zewnętrznej międzynarodowej kontroli jakości Szacowana ilość oznaczeń Lp. Nazwa asortymentu Ilość Podać ilości akcesoriów,kontroli i odczynników zużywalnych oraz numery katalogowe 1 ALAT 20000 TAK 2 ASPAT 12000 TAK 3 Amylaza 2000 TAK 4 AP - Fosfataza zasadowa 4000 TAK 5 GGTP- gammaglutamylotranspeptydaza 3000 TAK 6 CK-kinaza kreatynowa 2000 TAK 7 CK - MB - izoenzym CK 700 TAK 8 LDH -dehydrogenaza mleczanowa 3000 TAK 9 K- Potas 40000 TAK 10 Na - Sód 35000 TAK 11 Ca - Wapń 5000 TAK 12 Fe - Żelazo 4000 TAK 13 Mg - Magnez 3000 TAK 14 Li-lit 300 TAK 15 Fosforany 3000 TAK 16 Cholesterol całkowity 15000 TAK 17 dHDL - Cholesterol 10000 TAK 18 dLDL-Cholesterol 9000 TAK 19 Trójglicerydy 12000 TAK 20 Kreatynina 26000 TAK 21 Mocznik / (BUN) 15000 TAK 22 Kwas moczowy 3000 TAK 23 Bilirubina całkowita 6500 TAK 24 Bilirubina sprzężona i niesprzężona 600 TAK 25 Białko całkowite 3000 TAK 26 Białko w moczu 3000 TAK 27 Glukoza 30000 TAK 28 CRP 18000 TAK 29 Lipaza 2500 TAK 30 Albumina 2000 TAK 31 Mikroalbumina w moczu 1000 TAK 32 dTIBC 1600 TAK 33 dHbA1C% 3000 TAK 34 Transferyna 1400 TAK 35 Alkohol 500 TAK 36 Chlorki 400 TAK RAZEM 300500

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 348393 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego do Pracowni Biochemii Klinicznej Centralnego Laboratorium Analitycznego w Ełku.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Comesa Polska Sp. z o.o., ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 348393.00
  • Oferta z najniższą ceną: 348393.00 / oferta z najwyższą ceną: 397177.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.