eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › Rozbudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Kołozębiu o budowę sali sportowej wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą techniczną.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-09

Sztum: Rozbudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Kołozębiu o budowę sali sportowej wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą techniczną.
Numer ogłoszenia: 181727 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161361 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 2677428, faks 055 2677442.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Kołozębiu o budowę sali sportowej wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą techniczną..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku szkoły Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kołozębiu o budowę sali sportowej wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr: 17/2, 18/4 obr. Kołoząb, gm. Mikołajki Pomorskie, powiat sztumski. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z wybudowaniem i oddaniem do użytkowania budynku sali sportowej (z polem do gry: piłki koszykowej, piłki ręcznej, pełnowymiarowej siatkówki) wraz z zapleczem i łącznikiem z istniejącym budynkiem szkoły, niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wykonanie instalacji wewnętrznych: elektrycznej, wod.-kan.- co., wentylacji mechanicznej, odgromowej, telekomunikacyjnej, monitoringu, ewakuacyjnej. Zaprojektowany obiekt sali sportowej to budynek dwukondygnacyjny w technologii tradycyjnej murowanej z dachem dwuspadowym symetrycznym o konstrukcji stalowej, kryty blachą trapezową. Stropy gęstożebrowe oraz częściowo betonowe w postaci płyty wylewanej na mokro. Parametry techniczne zaprojektowanego obiektu: - powierzchnia zabudowy 654,64 m2, - powierzchnia użytkowa 738,32 m2, - kubatura 3667,50 m3. - wysokość maksymalna obiektu 9,41m W ramach zadania należy wykonać również elementy zewnętrzne: - chodniki, podjazdy dla osób niepełnosprawnych - miejsca parkingowe - place manewrowe - zieleń towarzyszącą - wewnętrzne sieci uzbrojenia terenu - zbiornik p.poż z studnią ssawną. - ogrodzenia - wymianę części istniejącego utwardzenia. Zakres prac obejmuje także stałą obsługę geodezyjną, montaż tablic ewakuacyjnych i informacyjnych, instrukcji obsługi oraz przeszkolenie personelu w obsłudze zamontowanych urządzeń. 2.1. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określają załączniki: 1/.Projekt budowlano-wykonawczy: - branża architektoniczna - zał. Nr 8 - branża konstrukcyjna - zał. Nr 9 - branża sanitarna - zał. Nr 10 - branża elektryczna - zał. Nr 11 - basen przeciwpożarowy - zał. Nr 12 2/.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. Nr 13 3/.Przedmiar robót budowlanych - zał. Nr 14. 2.2.Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag: a) Prace budowlane prowadzone w obiekcie wymagają stałej współpracy z Dyrekcją placówki i inspektorem nadzoru. b) Każdorazowe wyłączenie zasilania w energię należy uzgadniać z Dyrekcją placówki oraz inspektorem nadzoru. c) Wykonawca w uzgodnieniu z Dyrekcją placówki i inspektorem nadzoru zorganizuje i zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi robót budowlanych opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez inspektora nadzoru ustanowionego przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót budowlanych w celu uzyskania niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty związane z dokonaniem wizji poniesie Wykonawca. 3.5. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowo - wykonawczej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w projekcie. Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w SIWZ nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Warmińskie Przedsiębiorstwo Budowlane ROMBUD Sp. z o.o., ul. Lubelska 37C, 10-408 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2064451,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2575859,21

  • Oferta z najniższą ceną: 2575859,21 / Oferta z najwyższą ceną: 3296563,92

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.