eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Świadczenie usług gastronomicznych i wynajmu sali

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-31

Olsztyn: Świadczenie usług gastronomicznych i wynajmu sali
Numer ogłoszenia: 181716 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie , ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 537 21 00, faks 89 527 04 23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług gastronomicznych i wynajmu sali.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych i wynajmu sali. Usługa świadczona będzie dla 9 Zespołów Lokalnej Współpracy biorących udział w opracowywaniu Planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 w ramach projektu pt. Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski. Każde zadanie opisane poniżej stanowi odrębną część postępowania. 1.1.1.Zadanie nr 1 - Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Murawy koło Pasłęka PLH280031. Miejsce warsztatów - teren gminy Pasłęk. Przewidywany termin: w przedziale od 1 lipca 2012 r. do 20 lipca 2012 r. Przewidywana, szacunkowa liczba uczestników: 30; 1.1.2. Zadanie nr 2 - Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Murawy na pojezierzu Ełckim PLH280041. Miejsce warsztatów - teren gminy Ełk. Przewidywany termin: w przedziale od 1 lipca 2012 r. do 20 lipca 2012 r. Przewidywana, szacunkowa liczba uczestników: 35; 1.1.3. Zadanie nr 3 - Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Jezioro Wukśniki PLH280041. Miejsce warsztatów - teren gminy Miłakowo. Przewidywany termin: w przedziale od 1 lipca 2012 r. do 15 lipca 2012 r. Przewidywana, szacunkowa liczba uczestników: 25; 1.1.4. Zadanie nr 4 - Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Kaszuny PLH280040. Miejsce warsztatów - teren gminy Lidzbark Warmiński. Przewidywany termin: 28 czerwca 2012 r. do 10 lipca 2012 r. Przewidywana, szacunkowa liczba uczestników: 25; 1.1.5. Zadanie nr 5 - Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 Niecka Skaliska PLH280049 oraz Lasy Skaliskie PLB280011. Miejsce warsztatów - teren gminy Budry lub Banie Mazurskie lub gminy Gołdap, lub gminy Pozezdrze. Przewidywany termin: 28 czerwca 2012 r. do 10 lipca 2012 r. Przewidywana, szacunkowa liczba uczestników: 35; 1.1.6. Zadanie nr 6 - Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Puszcza Piska PLB280008. Miejsce warsztatów - teren gminy Biała Piska lub gminy Orzysz, lub gminy Pisz, lub gminy Piecki, lub gminy Ruciane -Nida. Przewidywany termin: w przedziale od 1 lipca 2012 r. do 15 lipca 2012 r. Przewidywana, szacunkowa liczba uczestników: 65; 1.1.7. Zadanie nr 7 - Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Ostoja Borecka PLH280016 oraz Puszcza Borecka PLB280006. Miejsce warsztatów teren - gminy Kruklanki lub gminy Banie Mazurskie, lub gminy Pozezdrze, lub gminy Kowale Oleckie. Przewidywany termin: w przedziale od 1 lipca 2012 r. do 15 lipca 2012 r. Przewidywana, szacunkowa liczba uczestników: 45; 1.1.8. Zadanie nr 8 - Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Ostoja Poligon Orzysz PLB280014. Miejsce warsztatów - teren gminy Biała Piska lub gminy Orzysz, lub gminy Pisz. Przewidywany termin: w przedziale od 1 lipca 2012 r. do 20 lipca 2012 r. Przewidywana, szacunkowa liczba uczestników: 35; 1.1.9. Zadanie nr 9 - Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Dolina Kakaju PLH280036. Miejsce warsztatów teren gminy Biskupiec Pomorski lub gminy wiejskiej Nowe Miasto Lubawskie. Przewidywany termin: w przedziale od 1 lipca 2012 r. do 20 lipca 2012 r. Przewidywana, szacunkowa liczba uczestników: 35; 1.2. Terminy ww. warsztatów w przedziale od 28 czerwca do 20 lipca 2012 r. (od poniedziałku do piątku). Dokładny termin będzie każdorazowo ustalany z Zamawiającym, przewidywane terminy na poszczególne części określono w pkt 2.1.1 - 2.1.9 rozdziału III SIWZ; 1.3. Zakres usługi na wszystkie części polega na: 1.3.1.Zapewnieniu usługi gastronomicznej polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu gorącego posiłku jednodaniowego (spośród czterech dań do wyboru) o charakterze drugiego dania oraz zapewnieniu kawy, herbaty i ciastek podczas jednej lub dwóch przerw kawowych, których liczba będzie określana przez Zamawiającego; 1.3.2. Zapewnieniu obsługi kelnerskiej podczas przerw kawowych i obiadu w trakcie świadczenia usługi dla uczestników warsztatów, których liczba będzie ustalana przez Zamawiającego; 1.3.3. Wynajęciu sali (z zaciemnieniem) posiadającej wyposażenie w rzutnik multimedialny oraz ekran do projekcji wraz z miejscami do siedzenia i stolikami dla co najmniej 35 osób (w części zamówienia nr 6 dla co najmniej 65 osób, a w części zamówienia nr 7 dla co najmniej 45 osób). Wymaga się możliwości zaciemnienia sali na czas warsztatów; 1.4.Usługa gastronomiczna obejmuje: 1.4.1. Zestaw obiadowy: co najmniej cztery dania do wyboru, w tym dwa dania wegetariańskie i dwa dania mięsne (min. 150 g na osobę), dodatki do wyboru (2 rodzaje - np. ryż zwykły lub curry, ziemniaki gotowane lub ziemniaki opiekane w ziołach, kopytka lub kluski śląskie; zamiennie w zależności od serwowanych dań) (min. 200 g na osobę), co najmniej trzy rodzaje sałatek do wyboru (min. 200 g na osobę), napoje(min. 0,5 l na osobę): soki 100% w małych butelkach nie większych niż 0,3 l lub w dzbankach o pojemności nie mniejszej niż 1 litr. (co najmniej trzy rodzaje smaków do wyboru), woda mineralna gazowana i niegazowana w małych butelkach (0,5 l), herbata (co najmniej trzy rodzaje do wyboru), kawa z ekspresu, mleko serwowane w szklanych lub ceramicznych dzbankach o pojemności nie większej niż 0,3 l.; 1.4.2. Zestaw kawowy do wyboru (min. 0,5 l na osobę): soki (100%) w małych butelkach (nie większych niż 0,3 l) - co najmniej 3 rodzaje smaków do wyboru, woda mineralna gazowana i niegazowana w małych butelkach (0,5 l), herbata - co najmniej 3 rodzaje do wyboru, kawa z ekspresu, mleko serwowane w szklanych lub ceramicznych dzbankach o pojemności nie większej niż 0,3 l, cytryna lub sok cytrynowy w opakowaniach jednorazowych, świeże owoce (taca pokrojonych i gotowych do spożycia owoców, min. 100 g na osobę), świeże wyroby cukiernicze (min. 100 g na osobę) lub małe kanapki (kanapki koktajlowe) w liczbie co najmniej po 6 sztuk na osobę (Zamawiający wskaże ile zamawia zestawów zawierających kanapki oraz ile zestawów zawierających wyroby cukiernicze). Składniki zestawu kawowego powinny być dostępne dla wszystkich uczestników podczas całego spotkania. Orientacyjny czas trwania spotkań - w godz. 8 - 17; 1.5.Produkty użyte do przygotowania wskazanych wyżej posiłków muszą być świeże oraz w I gatunku. Niedopuszczalne jest na przykład zaoferowanie gotowych dań mrożonych czy dań z tzw. Fast Food; 1.6. Szczegółowe menu i godziny serwowania posiłków (przerw kawowych i obiadu) będą uzgadniane przez Zamawiającego z Wykonawcą przed wykonaniem zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1, 55.12.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował salą restauracyjno- konferencyjną lub osobno salą konferencyjną i salą restauracyjną, wyposażoną w rzutnik multimedialny oraz ekran do projekcji wraz z miejscami do siedzenia i stolikami dla co najmniej 35 osób (w części zamówienia nr 6 dla co najmniej 65 osób, a w części zamówienia nr 7 dla co najmniej 45 osób). Wymaga się możliwości zaciemnienia sali na czas warsztatów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia z zakresu obsługi kelnerskiej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców (oryginał dokumentu lub jego kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub kopia (odpis) notarialnie poświadczona), zawierającą co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 3. Dopuszcza się składanie jednej oferty przez dwóch lub więcej wykonawców, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 3.1 Wykonawcy występujący wspólnie, w szczególności konsorcja, muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.2 Wykonawcy występujący wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - oryginał dokumentu lub kopia (odpis) notarialnie poświadczona. 3.3 Wraz z ofertą muszą być załączone dokumenty zgodnie z rozdziałem IX SIWZ. 3.4 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 3.5 Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: 1.1 zmiany terminu i miejsca wykonania przedmiotu umowy określonego w umowie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy potwierdzonych pisemną informacją przekazaną drugiej stronie lub złożeniem wniosku o zmianę umowy, w przypadku: 1.1.1 awarii w lokalu uniemożliwiającej przeprowadzenie warsztatów, 1.1.2 usprawiedliwionej nieobecności wykonawców planów zadań ochronnych, 1.1.3 braku zgłoszeń uczestników na dany warsztat. 1.2. w zakresie ilości oraz rodzaju produktów zawartych w zestawach opisanych w § 1 ust. 2 pkt 1) i pkt 2) umowy; 2. Zmiany dotyczące wskazanych w treści umowy osób do kontaktów, zmiany siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy, a jedynie pisemnego powiadomienia drugiej strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.rdos.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie, ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie, ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków projektu nr POIS.05.03.00-00-186/09, Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, lata 2007-2013, Priorytet V, Działanie 5.3.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Murawy koło Pasłęka PLH280031. Miejsce warsztatów - teren gminy Pasłęk. Przewidywany termin: w przedziale od 1 lipca 2012 r. do 20 lipca 2012 r. Przewidywana, szacunkowa liczba uczestników: 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1, 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Murawy na pojezierzu Ełckim PLH280041. Miejsce warsztatów - teren gminy Ełk. Przewidywany termin: w przedziale od 1 lipca 2012 r. do 20 lipca 2012 r. Przewidywana, szacunkowa liczba uczestników: 35.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1, 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Jezioro Wukśniki PLH280041. Miejsce warsztatów - teren gminy Miłakowo. Przewidywany termin: w przedziale od 1 lipca 2012 r. do 15 lipca 2012 r. Przewidywana, szacunkowa liczba uczestników: 25.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1, 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Kaszuny PLH280040. Miejsce warsztatów - teren gminy Lidzbark Warmiński. Przewidywany termin: 28 czerwca 2012 r. do 10 lipca 2012 r. Przewidywana, szacunkowa liczba uczestników: 25.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1, 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 Niecka Skaliska PLH280049 oraz Lasy Skaliskie PLB280011. Miejsce warsztatów - teren gminy Budry lub Banie Mazurskie lub gminy Gołdap, lub gminy Pozezdrze. Przewidywany termin: 28 czerwca 2012 r. do 10 lipca 2012 r. Przewidywana, szacunkowa liczba uczestników: 35.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1, 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadania nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Puszcza Piska PLB280008. Miejsce warsztatów - teren gminy Biała Piska lub gminy Orzysz, lub gminy Pisz, lub gminy Piecki, lub gminy Ruciane -Nida. Przewidywany termin: w przedziale od 1 lipca 2012 r. do 15 lipca 2012 r. Przewidywana, szacunkowa liczba uczestników: 65.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1, 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Ostoja Borecka PLH280016 oraz Puszcza Borecka PLB280006. Miejsce warsztatów teren - gminy Kruklanki lub gminy Banie Mazurskie, lub gminy Pozezdrze, lub gminy Kowale Oleckie. Przewidywany termin: w przedziale od 1 lipca 2012 r. do 15 lipca 2012 r. Przewidywana, szacunkowa liczba uczestników: 45.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1, 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Ostoja Poligon Orzysz PLB280014. Miejsce warsztatów - teren gminy Biała Piska lub gminy Orzysz, lub gminy Pisz. Przewidywany termin: w przedziale od 1 lipca 2012 r. do 20 lipca 2012 r. Przewidywana, szacunkowa liczba uczestników: 35.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1, 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Dolina Kakaju PLH280036. Miejsce warsztatów teren gminy Biskupiec Pomorski lub gminy wiejskiej Nowe Miasto Lubawskie. Przewidywany termin: w przedziale od 1 lipca 2012 r. do 20 lipca 2012 r. Przewidywana, szacunkowa liczba uczestników: 35.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1, 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.