Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-29
Warszawa: modernizacja istniejącej infrastruktury serwerowej w Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie
Numer ogłoszenia: 181676 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina , ul. Okólnik 2, 00-368 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8278309, faks 22 8278309.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chopin.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja istniejącej infrastruktury serwerowej w Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej infrastruktury serwerowej, która polega na dostawie, instalacji i konfiguracji urządzeń wymienionych w załączniku nr 1A i załączniku 1B, oraz migracji danych z aktualnie działających serwerów w Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A i załącznik nr 1B. Specyfikacja techniczna do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy P.z.p. polegających na rozszerzeniu dostawy o taki sam sprzęt
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.80.00-9, 32.42.40.00-1, 32.42.00.00-3, 48.82.10.00-9, 30.23.31.41-1, 48.21.40.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem zamieszczonym do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem zamieszczonym do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem zamieszczonym do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem zamieszczonym do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem zamieszczonym do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chopin.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina
ul. Okólnik 2
00-368 Warszawa
pok. 217 godz. 8:00-15:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina ul. Okólnik 2 00-368 Warszawa pok. 213 Kancelaria główna godz. 8:00-16:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach dostawy Wykonawca dostarczy: A. Serwer typu A 1 szt.; B. Serwer typu B 1 szt.; C. Serwer typu C 1 szt.; D. Macierz dyskowa 1 szt.; E. Konsola KVM 1 szt.; F. Szafa technologiczna z listwą zasilającą PDU 1 szt.; G. Sprzętowa zapora sieciowa 1 szt.; H. Przełącznik sieciowy zarządzalny typu A 4 szt.; 2. W ramach dostawy rozwiązania Wykonawca wykona następujące usługi: A. złożenie szafy technologicznej w pomieszczeniu wskazanym przez uprawnioną osobę z ramienia Zamawiającego; B. zamontowanie w szafie technologicznej dostarczonego sprzętu, w następującej kolejności komponentów (wyliczając od dołu szafy): macierz dyskowa, serwery (w kolejności: Typ A, B, C), listwa zasilająca PDU, konsola KVM, wraz z okablowaniem niezbędnym do podłączenia i uruchomienia urządzeń wymienionych w specyfikacji technicznej zamawianego sprzętu i oprogramowania w punkcie 1 w podpunktach od A do E oraz wykonanie testów podłączonych komponentów. Długość okablowania powinna być dostosowana do rozmieszczenia sprzętu; C. instalacja i konfiguracja urządzeń oraz migracja danych z aktualnie działających serwerów, zgodnie z wytycznymi podanymi w specyfikacji technicznej zamawianego sprzętu i oprogramowania; D. zamontowanie w miejscu wskazanym przez uprawnioną osobę z ramienia Zamawiającego sprzętowej zapory sieciowej i przełączników sieciowych zarządzalnych typu A, wymienionego w punkcie 1 w podpunktach G, H oraz wykonanie testów podłączonych komponentów. Długość okablowania powinna być dostosowana do rozmieszczenia sprzętu; E. instalacja i konfiguracja urządzeń do aktualnie działającej infrastruktury sieciowej oraz sprzętowej zapory sieciowej, przełączników sieciowych zarządzalnych Typ A wymienionych w punkcie 1 w podpunkcie G, H; 3. Przed rozpoczęciem procesu migracji systemów informatycznych i danych, wymagane jest wykonanie kopii bezpieczeństwa danych zapisanych na serwerach przeznaczonych do wymiany, na dowolnych nośnikach dostarczonych przez Wykonawcę. Nośniki, zawierające kopię bezpieczeństwa danych pozostają własnością Zamawiającego;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.80.00-9, 32.42.40.00-1, 32.42.00.00-3, 48.82.10.00-9, 30.23.31.41-1, 48.21.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach dostawy Wykonawca dostarczy: A. Sprzętowa zapora sieciowa z kontrolerem AP 1 szt.; B. Urządzenia Access Point 14 szt.; C. Przełącznik sieciowy zarządzalny Typu B 1 szt.; D. Przełącznik sieciowy zarządzalny Typu C 2 szt.; E. Serwer Typu D 1 szt. 2. W ramach dostawy rozwiązania Wykonawca wykona następujące usługi: A. zamontowanie w szafie technologicznej dostarczonego sprzętu w miejscu wskazanym przez uprawnioną osobę z ramienia Zamawiającego, w następującej kolejności komponentów (wyliczając od dołu szafy): serwery Typ D, sprzętowa zapora sieciowa z kontrolerem AP, przełącznik sieciowy zarządzalny Typu B wraz z okablowaniem niezbędnym do podłączenia i uruchomienia urządzeń wymienionych w specyfikacji technicznej zamawianego sprzętu i oprogramowania w punkcie 1 w podpunktach E, A,C oraz wykonanie testów podłączonych komponentów. Długość okablowania powinna być dostosowana do rozmieszczenia sprzętu; B. instalacja i konfiguracja urządzeń wymienionych w punkcie 1 podpunktach A, C, E C. zamontowanie w miejscu wskazanym przez uprawnioną osobę z ramienia Zamawiającego urządzeń Access Point i przełączników sieciowych zarządzalnych Typu C, wymienionych w punkcie 1 w podpunktach B, D oraz wykonanie testów podłączonych komponentów. Długość okablowania powinna być dostosowana do rozmieszczenia sprzętu; D. instalacja i konfiguracja urządzeń do aktualnie działającej infrastruktury sieciowej oraz sprzętowej zapory sieciowej z kontrolerem AP wymienionych, przełączników sieciowych zarządzalnych Typ B, C, urządzeń Access Point wymienionych w punkcie 1 w podpunktach A, B, C, D..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.80.00-9, 32.42.40.00-1, 32.42.00.00-3, 48.82.10.00-9, 48.21.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przełączników sieciowych dla Centrum Informatycznego Politechniki Śląskiej, znak sprawy: IA1.282.27.2024.AP
- "Zakup i dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY MASŁÓW"
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Dostawa przełączników sieciowych
- Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.