eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja istniejącej infrastruktury serwerowej w Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-29

Warszawa: modernizacja istniejącej infrastruktury serwerowej w Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie
Numer ogłoszenia: 181676 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina , ul. Okólnik 2, 00-368 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8278309, faks 22 8278309.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chopin.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja istniejącej infrastruktury serwerowej w Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej infrastruktury serwerowej, która polega na dostawie, instalacji i konfiguracji urządzeń wymienionych w załączniku nr 1A i załączniku 1B, oraz migracji danych z aktualnie działających serwerów w Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A i załącznik nr 1B. Specyfikacja techniczna do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy P.z.p. polegających na rozszerzeniu dostawy o taki sam sprzęt

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.80.00-9, 32.42.40.00-1, 32.42.00.00-3, 48.82.10.00-9, 30.23.31.41-1, 48.21.40.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem zamieszczonym do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem zamieszczonym do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem zamieszczonym do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem zamieszczonym do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem zamieszczonym do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chopin.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina ul. Okólnik 2 00-368 Warszawa pok. 217 godz. 8:00-15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina ul. Okólnik 2 00-368 Warszawa pok. 213 Kancelaria główna godz. 8:00-16:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach dostawy Wykonawca dostarczy: A. Serwer typu A 1 szt.; B. Serwer typu B 1 szt.; C. Serwer typu C 1 szt.; D. Macierz dyskowa 1 szt.; E. Konsola KVM 1 szt.; F. Szafa technologiczna z listwą zasilającą PDU 1 szt.; G. Sprzętowa zapora sieciowa 1 szt.; H. Przełącznik sieciowy zarządzalny typu A 4 szt.; 2. W ramach dostawy rozwiązania Wykonawca wykona następujące usługi: A. złożenie szafy technologicznej w pomieszczeniu wskazanym przez uprawnioną osobę z ramienia Zamawiającego; B. zamontowanie w szafie technologicznej dostarczonego sprzętu, w następującej kolejności komponentów (wyliczając od dołu szafy): macierz dyskowa, serwery (w kolejności: Typ A, B, C), listwa zasilająca PDU, konsola KVM, wraz z okablowaniem niezbędnym do podłączenia i uruchomienia urządzeń wymienionych w specyfikacji technicznej zamawianego sprzętu i oprogramowania w punkcie 1 w podpunktach od A do E oraz wykonanie testów podłączonych komponentów. Długość okablowania powinna być dostosowana do rozmieszczenia sprzętu; C. instalacja i konfiguracja urządzeń oraz migracja danych z aktualnie działających serwerów, zgodnie z wytycznymi podanymi w specyfikacji technicznej zamawianego sprzętu i oprogramowania; D. zamontowanie w miejscu wskazanym przez uprawnioną osobę z ramienia Zamawiającego sprzętowej zapory sieciowej i przełączników sieciowych zarządzalnych typu A, wymienionego w punkcie 1 w podpunktach G, H oraz wykonanie testów podłączonych komponentów. Długość okablowania powinna być dostosowana do rozmieszczenia sprzętu; E. instalacja i konfiguracja urządzeń do aktualnie działającej infrastruktury sieciowej oraz sprzętowej zapory sieciowej, przełączników sieciowych zarządzalnych Typ A wymienionych w punkcie 1 w podpunkcie G, H; 3. Przed rozpoczęciem procesu migracji systemów informatycznych i danych, wymagane jest wykonanie kopii bezpieczeństwa danych zapisanych na serwerach przeznaczonych do wymiany, na dowolnych nośnikach dostarczonych przez Wykonawcę. Nośniki, zawierające kopię bezpieczeństwa danych pozostają własnością Zamawiającego;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.80.00-9, 32.42.40.00-1, 32.42.00.00-3, 48.82.10.00-9, 30.23.31.41-1, 48.21.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach dostawy Wykonawca dostarczy: A. Sprzętowa zapora sieciowa z kontrolerem AP 1 szt.; B. Urządzenia Access Point 14 szt.; C. Przełącznik sieciowy zarządzalny Typu B 1 szt.; D. Przełącznik sieciowy zarządzalny Typu C 2 szt.; E. Serwer Typu D 1 szt. 2. W ramach dostawy rozwiązania Wykonawca wykona następujące usługi: A. zamontowanie w szafie technologicznej dostarczonego sprzętu w miejscu wskazanym przez uprawnioną osobę z ramienia Zamawiającego, w następującej kolejności komponentów (wyliczając od dołu szafy): serwery Typ D, sprzętowa zapora sieciowa z kontrolerem AP, przełącznik sieciowy zarządzalny Typu B wraz z okablowaniem niezbędnym do podłączenia i uruchomienia urządzeń wymienionych w specyfikacji technicznej zamawianego sprzętu i oprogramowania w punkcie 1 w podpunktach E, A,C oraz wykonanie testów podłączonych komponentów. Długość okablowania powinna być dostosowana do rozmieszczenia sprzętu; B. instalacja i konfiguracja urządzeń wymienionych w punkcie 1 podpunktach A, C, E C. zamontowanie w miejscu wskazanym przez uprawnioną osobę z ramienia Zamawiającego urządzeń Access Point i przełączników sieciowych zarządzalnych Typu C, wymienionych w punkcie 1 w podpunktach B, D oraz wykonanie testów podłączonych komponentów. Długość okablowania powinna być dostosowana do rozmieszczenia sprzętu; D. instalacja i konfiguracja urządzeń do aktualnie działającej infrastruktury sieciowej oraz sprzętowej zapory sieciowej z kontrolerem AP wymienionych, przełączników sieciowych zarządzalnych Typ B, C, urządzeń Access Point wymienionych w punkcie 1 w podpunktach A, B, C, D..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.80.00-9, 32.42.40.00-1, 32.42.00.00-3, 48.82.10.00-9, 48.21.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.