eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej Kombatant w Bytomiu ul.Stolarzowicka 33 w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Bytom: Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej Kombatant w Bytomiu ul.Stolarzowicka 33 w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 181651 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bytom reprezentowane przez Prezydenta Miasta, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2812051 (do 55), fax 032 2815875.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej Kombatant w Bytomiu ul.Stolarzowicka 33 w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej Kombatant w Bytomiu ul.Stolarzowicka 33 w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych polegająca na: 1) wymianie dźwigów, wymianie stolarki okiennej oraz remoncie balkonów, łazienek i podjazdu, 2) dostawie i montażu klimatyzatorów. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty liczonej od dnia końcowego odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 34000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy pzp , tj. ,że: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Warunki szczegółowe stawiane przystępującym do przetargu. Wykonawca winien: 1)wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 remont w budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 1 000 000 zł brutto potwierdzony dokumentem stwierdzających należyte wykonane 2) wykazać, iż osoba (y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjncyh, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg zasady spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. W przypadku gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 5 wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia warunków (największą liczbę punktów ). Ocena dokonana będzie w następujący sposób: Za wykazanie, że wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej pracy polegającej na wykonaniu remontu w budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 1 000 000 zł brutto przyznawana będzie wykonawcy (wykonawcom działającym wspólnie) liczba punktów w następujący sposób: - za jedną wykonaną pracę - 1 punkt, - za każdą następną - 2 punkty. W wypadku uzyskania jednakowej ilości punktów o kolejności będzie decydować sumaryczna wartość wykonanych robót j.w. brutto, wyszczególnionych w załączonym przez Wykonawcę wykazie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych od wykonawcy: a) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, c)oświadczenie, że wykonawca zapoznał się i zaakceptował warunki niniejszego postępowania, d) aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, e) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, f) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, g)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, h)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, oraz ( jeżeli dotyczy ) i) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa - oryginał, lub kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem, j)dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - oryginał, lub kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem. Wzór wniosku i załączników można pobrać w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w Bytomiu Wydział Realizacji inwestycji i Remontów pok.35 41-902 Bytom ul.Strzelców Bytomskich 21 lub otrzymać pod wskazany przez wykonawcę adres. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się odpowiednio przepisy § 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy pzp, o udzielenie zamówienia wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne). W takim przypadku, Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika zgodnie z art.23 ust.2 ustawy pzp. Każdy z konsorcjantów winien obligatoryjnie dołączyć do wniosku dokumenty wymienione w pkt b oraz od pkt.d do f, a jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż uprawnioną z mocy prawa, także pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy (zgodnie pkt i, j,). Pozostałe dokumenty traktowane będą jako złożone wspólnie przez całe konsorcjum i takiej będą podlegać ocenie.Zasada powyższa dotyczy również spółek cywilnych (wspólników spółki cywilnej).Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem ( liderem ) konsorcjum. Forma składania dokumentów:W/w dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy z zastrzeżeniem pełnomocnictw składanych w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenia i dokumenty wykonawca winien - w formie pisemnej - złożyć osobiście lub przesłać na adres Urząd Miejski w Bytomiu 41-902 Bytom ul.Parkowa 2 Kancelaria Urzędu Wydział Organizacyjny (pok.243) Wniosek jw. winien być złożony w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie opisanej w następujący sposób: Nazwa i adres Wykonawcy Urząd Miejski w Bytomiu Kancelaria Urzędu Wydział Organizacyjny (pokój nr 243) ul.Parkowa 2 41-902 Bytom WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU dot. przetargu ograniczonego na Przebudowę Domu Pomocy Społecznej KOMBATANT ul.Stolarzowicka 33 w Bytomiu w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przesłana wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bytomiu Wydział Organizacyjny pok.nr 243 ul.Parkowa 2 41-902 Bytom.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.