eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › BUDOWA ŚWIETLICY PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 3 W LĘBORKU REALIZOWANA W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-01

Lębork: BUDOWA ŚWIETLICY PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 3 W LĘBORKU REALIZOWANA W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
Numer ogłoszenia: 181619 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138719 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ŚWIETLICY PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 3 W LĘBORKU REALIZOWANA W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie świetlicy przy Zespole Szkół Nr 3 w Lęborku w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy opracowany przez Pracownię Projektowo -Realizacyjną EFEKT stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ oraz Uszczegółowienie Programu Funkcjonalno Użytkowego stanowiący Załącznik Nr 11 do SIWZ Lokalizację budynku na części działki nr 289/2 obręb 3 w Lęborku przy ul. Pl. Kopernika 5 - przedstawiono na mapce poglądowej stanowiącej Załącznik Nr 4 do SIWZ. Uwaga: Zamówienie nie obejmuje zakupu wyposażenia obiektu w meble, sprzęt komputerowy, audio, projektor, ekran i telewizor wykazane w programie funkcjonalno-użytkowym, które będzie przedmiotem zamówienia w odrębnym postępowaniu. 1.1 Ogólna charakterystyka obiektu 1.1.1 Budynek jednokondygnacyjny (parterowy) niepodpiwniczony wraz z poddaszem użytkowym o funkcji gospodarczej - powierzchnia użytkowa 259,75 m2 i kubaturze 1156,97 m3 1.1.2 Parter budynku przystosowany dla osób niepełnosprawnych - z salą multimedialną o pow. ok. 128 m2, szatnią, toaletami, holem i pomieszczeniem gospodarczym. 1.1.3 Poddasze użytkowe - z pomieszczeniami gospodarczymi, pomieszczeniem socjalnym i toaletą. 1.1.4 Budynek ma posiadać instalację c.o., ciepłą i zimną wodę, kanalizację sanitarną, instalację elektryczną, teletechniczną. 1.1.5 Sala multimedialna wyposażona w instalacje głośnikową, telewizyjną, zasilania ekranu, dla projektora umiejscowionego na suficie, komputerową na 6 stanowisk oraz telefoniczną. 1.1.6 Wentylacja wymuszona w sali multimedialnej i WC, grawitacyjna we wszystkich pozostałych pomieszczeniach. 1.1.7 Na działce uwzględnić małą architekturę, zieleń, ławeczki otoczone pergolami oraz dwa miejsca postojowe. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1 aktualizację mapy do celów projektowych 2.2 wykonanie kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej budynku wraz z rozbiórką istniejącego obiektu na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego ( Załącznik nr 9 do SIWZ) oraz uszczegółowieniem (Załącznik nr 11 do SIWZ) zgodnie z ust. 1 2.2.1 Projekty budowlane opracowane dla każdego rodzaju robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 120 poz. 1133 z późn. zm.) - w 5 egzemplarzach wraz z wersjami elektronicznymi projektów. 2.2.2 Projekty wykonawcze opracowane dla każdego rodzaju robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) - w 5 egzemplarzach wraz z wersjami elektronicznymi projektów. 2.2.3 Przedmiary robót opracowane dla każdego rodzaju robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) - w 1 egzemplarzu wraz z wersjami elektronicznymi przedmiarów zapisanymi w ogólnie dostępnych formatach (np. .doc, .pdf, inne). 2.2.4 Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach, gdy ich opracowanie jest wymagane - w 5 egzemplarzach wraz z wersjami elektronicznymi informacji 2.2.5 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane dla każdego rodzaju robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) - w 1 egzemplarzu wraz z wersjami elektronicznymi specyfikacji. 2.2.6 Kosztorysy inwestorskie opracowane dla każdego rodzaju robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130 poz. 1389) - w 1 egzemplarzu wraz z wersjami elektronicznymi kosztorysów zapisanymi w ogólnie dostępnych formatach (np. .doc, .pdf, inne). 2.2.7 Ponadto projekt musi uwzględniać wyposażenie w sprzęt niezbędny do pełnienia wyznaczonych funkcji wg wykazów zawartych i opisanych w Uszczegółowieniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego. (Patrz uwaga Rozdz. III ust.1) 2.2.8 Obowiązkiem projektanta jest również uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z właściwych przepisów, a także uzgodnienie projektu w ZUDP wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pozwoleniem na rozbiórkę istniejącego obiektu. 2.3 ogrodzenie terenu budowy 2.4 Promocję projektu: - przed rozpoczęciem realizacji projektu wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej przy realizowanym obiekcie o wymiarach min. 1,50 m x 2 m, informującej o zakresie realizowanego projektu i wsparciu ze strony funduszy unijnych (wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego, stanowiącego Załącznik nr 12 do SIWZ ); miejsce umieszczenia - do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie podpisania umowy o roboty budowlane; - po zakończeniu prac, a przed dokonaniem odbioru obiektu, powierzonej przez Zamawiającego tablicy pamiątkowej, miejsce umieszczenia - do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie odbioru obiektu. 2.5 geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie 2.6 wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania odbioru robót budowlanych oraz badań zagęszczenia gruntu, 2.7 organizację placu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe 2.8 Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o opracowany projekt wykonawczy 2.9 usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 2.10 uwagi zawarte w uzgodnieniach branżowych, 2.11 wyposażenie obiektu w niezbędny sprzęt potrzebny do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu wymagany przez PPIS i PSP (np. gaśnice, instrukcje p poż, oznaczenia ewakuacyjne, itp.). 2.12 opracowanie certyfikatu energetycznego budynku 2.13 uporządkowanie istniejącego zagospodarowania terenu pasa drogowego po zakończonych pracach budowlanych. 2.14 uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku ( w tym inwentaryzację geodezyjną powykonawczą) i przekazanie zamawiającemu gotowego do użytkowania obiektu wraz z dokumentacją 2.15 UWAGI: 1. Zamawiający w dniu podpisania umowy wystawi Wykonawcy pełnomocnictwo (po 5 egzemplarzy dla każdej z dokumentacji projektowych do występowania w jego imieniu w sprawie uzyskania niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień, z pozwoleniem na budowę i rozbiórką istniejącego obiektu (wzór pełnomocnictwa stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku, gdyby niezbędna była dodatkowa kopia pełnomocnictwa poświadczona za zgodność z oryginałem, Wykonawca niezwłocznie ją otrzyma. 2. Oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane, które są wymagane do złożenia z niektórymi wnioskami, podpisywać będzie Burmistrz Miasta Lęborka. 3. Zamawiający zastrzega sobie jednocześnie, że rozwiązania projektowe należy każdorazowo z nim uzgadniać, a w przypadku konieczności wprowadzenia jakichkolwiek zmian do zaakceptowanych rozwiązań, zaistniałych wskutek otrzymanych decyzji, opinii czy uzgodnień, zmiany te i ich skutki należy ponownie uzgodnić z Zamawiającym. Nie dopuszcza się wprowadzania jakichkolwiek zmian bez uzgodnienia ich z Zamawiającym. 4. Przed zakończeniem zadania Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia montażu wyposażenia przez wykonawcę wyłonionego w odrębnym postępowaniu. Ustalenia dodatkowe: 3.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do zamówionych prac projektowych w trakcie ich sporządzania. 3.2 Wykonawca projektów przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w całości, automatycznie z chwilą wypłacenia przez Zamawiającego wynagrodzenia za opracowania. Zamawiający może wykorzystać przedmiotowy projekt budowlany i wykonawczy w całości lub w dowolnych częściach przy dalszych etapach realizacyjnych. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokonać dokładnej wizji w terenie oraz przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami i materiałami dostępnymi do wglądu u Zamawiającego. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był podzielony na elementy rozliczeniowe, wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ, którego nie należy wypełniać na etapie składania ofert. 6.1 Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, określenie kosztów i terminów opracowania poszczególnych dokumentacji oraz prac budowlanych wymienionych w pkt. 1 niniejszego rozdziału - zgodnie z tabelą stanowiącą Załącznik nr 7 do SIWZ. 6.2 Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 6.3 Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie opracowanych dokumentacji oraz prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ, lub którzy wypełnili formularz na stronie internetowej. Zmiana treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Rewitalizacja centrum Lęborka współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. Oś Priorytetowa 3 - Funkcje miejskie i metropolitalne, Działania 3.2. Wzrost atrakcyjności przestrzeni miejskiej, Poddziałanie 3.2.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne....

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B&W USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Bożena Dzidkowska, ul. Sikorskiego 2 C, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13634876,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 723836,82

  • Oferta z najniższą ceną: 723836,82 / Oferta z najwyższą ceną: 1217700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.