To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-03
Ogłoszenie nr 1815 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.
Szubin: Swiadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Szubin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 359313-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 362701-2016,36518-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin, krajowy numer identyfikacyjny
9235091000000, ul.
ul. Kcyńska
12,
89200
Szubin, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
523 910 700, faks
52 384 80 71, e-mail
um@szubin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Swiadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Szubin
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.24.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.Opis przedmiotu zamówienia: Zakres usług obejmuje przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich zwrot po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy i zwrot ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) pokwitowane przez adresata. W przypadku posiadania przez Wykonawcę placówki nadawczo - odbiorczej poza granicami administracyjnymi miasta zakres usług obejmuje również dostarczenie i odbiór przesyłek pocztowych do/z Urzędu Miejskiego w Szubinie. 3. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 1) przesyłki pocztowe (listowe) krajowe i zagraniczne o wadze do 2000g (Gabaryt A i B): a) zwykłe ekonomiczne - przesyłka nierejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii, b) zwykłe priorytetowe - przesyłka nierejestrowana będąca przesyłką najszybszej kategorii, c) polecone ekonomiczne - przesyłka rejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, d) polecone priorytetowe - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką najszybszej kategorii, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, e) przesyłki polecone ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłka rejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii, przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczana za pokwitowaniem odbioru oraz zwrot do zamawiającego pokwitowanego przez adresata potwierdzenia odbioru, f) przesyłki polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką najszybszej kategorii, przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczana za pokwitowaniem odbioru oraz zwrot do zamawiającego pokwitowanego przez adresata potwierdzenia odbioru, g) przesyłki z zadeklarowaną wartością (listy wartościowe). Wymiary przesyłek listowych: - Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach: ? Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, ? Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości (grubości) 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm. - Gabaryt B - to przesyłka o wymiarach: ? Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość (grubość) 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, ? Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600mm. 2) paczki pocztowe krajowe o wadze do 10.000g (Gabaryt A i B): a) ekonomiczne - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, b) ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - paczki rejestrowane ekonomiczne przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru. Wymiary paczek pocztowych: - Gabaryt A - to paczka o wymiarach: ? Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, ? Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm. - Gabaryt B - to paczka o wymiarach: ? Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm, ? Maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. Ustala się tolerancję wszystkich wymiarów +/- 2 mm. 4. Przez zwroty rozumie się zwroty niedoręczonych przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, z podaniem przyczyny niedoręczenia. 5. Przez ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) rozumie się zwrot pokwitowanego przez adresata potwierdzenia odbioru. 6. Usługa dostarczania przesyłek pocztowych świadczona będzie przez Wykonawcę do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu na terenie RP i poza granicami RP zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulaminami świadczenia usług pocztowych obowiązującymi w trakcie realizacji zamówienia, o których mowa w pkt. 24. 7. Wykonawca zapewnia możliwość nadawania wszystkich przesyłek objętych przedmiotem umowy codziennie w dni robocze tj. 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. 8. W przypadku posiadania przez Wykonawcę punktu nadawczo - odbiorczego w granicach administracyjnych miasta Szubina, Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia przesyłek do punktu nadawczo-odbiorczego Wykonawcy celem ich nadania. Wykonawca zapewnia, że punkt nadawczo-odbiorczy Wykonawcy będzie czynny codziennie w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00. Zamawiający codziennie w dni robocze, od poniedziałku do piątku, będzie nadawał minimum raz dziennie przesyłki pocztowe w punkcie nadawczo-odbiorczym Wykonawcy, w godzinach od 14.00 do 16.00 i odbierał jeden raz dziennie przesyłki pocztowe oraz ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) i zwroty w punkcie nadawczo - odbiorczym Wykonawcy, w godzinach od 8.00 do 10.00. 9. W przypadku posiadania przez Wykonawcę punktu nadawczo-odbiorczego poza granicami administracyjnymi miasta Szubina, ale w granicach administracyjnych Gminy Szubin, Zamawiający zobowiązuje się do dostarczania maksymalnie jeden raz dziennie przesyłek do punktu nadawczo-odbiorczego Wykonawcy celem ich nadania codziennie w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 14.00 do 15.30 i odbioru maksymalnie jeden raz dziennie, przesyłek pocztowych przychodzących do Zamawiającego(punktu odbioru) codziennie w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 - 12.00. Odbioru przesyłek pocztowych dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Zamawiającego po okazaniu stosownego upoważnienia. W przypadku nie posiadania przez Wykonawcę punktu nadawczo-odbiorczego poza granicami administracyjnymi miasta Szubina, ale w granicach administracyjnych Gminy Szubin, Zamawiający zobowiązuje się do dostarczania przesyłek do punktu nadawczo-odbiorczego Wykonawcy w Szubinie celem ich nadania oraz odbioru przesyłek pocztowych, chyba, że Wykonawca zapewni dostarczanie przesyłek w miejscowości znajdującej się poza granicami miasta Szubina, w której znajduje się punkt odbioru i nadania przesyłek zgodnie załącznikiem nr 7 do SIWZ. 10. Odbiór przesyłek pocztowych przygotowanych do wysyłki będzie każdorazowo dokumentowany przez przedstawiciela Wykonawcy pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej lub w innym równoważnym dokumencie (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowo - wartościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych - nierejestrowanych). 11. Nadanie przesyłek pocztowych, objętych przedmiotem zamówienia, przez Wykonawcę następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt. 6. 12. W przypadku zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek pocztowych (nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów do dokumentów nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty), Wykonawca wyjaśnia je z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego. Przy braku możliwości ich wyjaśnienia z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego lub ich nie usunięcia w dniu ich odbioru, nadanie odebranych przesyłek nastąpi w następnym dniu roboczym. 13. Zwrot niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego odbywać się będzie niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia, z podaniem przyczyny niedoręczenia. Wykonawca jest zobowiązany codziennie przekazywać Zamawiającemu informację o ilości zwrotów (jeśli są zwroty). 14. Wykonawca jest zobowiązany do doręczenia Zamawiającemu, pokwitowane przez adresata, zwrotne potwierdzenie odbioru, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki. 15. W przypadku nieobecności adresata przesyłki, Wykonawca pozostawi zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia (awizo). Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w ww. terminie Wykonawca sporządzi powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni, przy czym w przypadku przesyłki nadanej na podstawie Kodeksu postępowania administracyjnego przesyłka ta może być odebrana w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu, stosownie do wymogów określonych w SIWZ. 16. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niedokonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od daty nadania. 17. Reklamację z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do wykonawcy po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż w terminie 12 miesięcy od dnia jej nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 18. Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej wydane przez Wykonawcę musi mieć moc dokumentu urzędowego. 19. Zamawiający będzie korzystał z należących do Wykonawcy druków zwrotnego potwierdzenia odbioru, a w przypadkach określonych w ustawie - Ordynacja podatkowa i Kodeks postępowania administracyjnego do honorowania i obsługiwania druków ZPO określonych w/w przepisami prawa. 20. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek pocztowych. Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona. Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości oraz uniemożliwiać uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczania. 21. W przypadku uszkodzenia przesyłki pocztowej przez Wykonawcę ma on obowiązek zabezpieczyć przesyłkę, a w przypadku znacznych uszkodzeń przesyłki rejestrowanej- sporządzić protokolarny opis jej stanu, bez wglądu w jej zawartość, chyba, że w wyniku uszkodzenia przesyłki rejestrowanej może wystąpić dalsze uszkodzenie lub ubytek jej zwartości. 22. Zamawiający określił w formularzu cenowym przewidywane ilości nadawanych przesyłek pocztowych przez okres obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Rodzaje i liczba przesyłek są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych i liczbowych w trakcie realizacji umowy. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek w okresie obowiązywania umowy będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, a więc mogą odbiegać od ilości wskazanych w formularzu ofertowym. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona, co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych oraz dokumentów oddawczych dokumentujących zwrot przesyłek, kiedy możliwość dostarczenia została wyczerpana. Opłata za niewykonane usługi komplementarne (tj. potwierdzenie odbioru przesyłki rejestrowanej) wniesiona przy nadawaniu przesyłek podlega zwrotowi. Zwrot ten dokonywany będzie poprzez pomniejszenie kwoty opłat za zwrócone przesyłki. Różnica kwot za zwrot przesyłek oraz opłat należnych z tytułu niewykonania usług komplementarnych stanowić będzie należność dla Wykonawcy. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nie ujętych w formularzu cenowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług pocztowych Wykonawcy. 23. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi, stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie, zgodnie z Regulaminem świadczenia usług pocztowych Wykonawcy. 24. Usługi pocztowe będą świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z: regulaminami świadczenia usług pocztowych wydanymi przez Wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
64110000-0
Dodatkowe kody CPV:
64112000-4,
64113000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 184 442,60 zł IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SZUBIN
- Remont dachu budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Słonawy gm. Szubin.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych
więcej: przetargi SZUBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.