eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzany › Sprzątanie miasta Dobrzany i utrzymanie zieleni miejskiej w latach 2010 - 2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-05

Dobrzany: Sprzątanie miasta Dobrzany i utrzymanie zieleni miejskiej w latach 2010 - 2012
Numer ogłoszenia: 1815 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227717 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Dobrzanach, ul. Staszica 1, 73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie, tel. 0915620201 w. 37, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie miasta Dobrzany i utrzymanie zieleni miejskiej w latach 2010 - 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z sprzątaniem i odśnieżaniem miasta Dobrzany oraz utrzymaniem zieleni miejskiej w okresie od 1.01.2010r. do 31.12.2012r. Zamówienie obejmuje zakres usług: 1) Sprzątanie miasta w okresie zimowym od 01 listopada do końca lutego będzie polegało na wykonywaniu następujących prac: a) utrzymanie zimowe II standardu zgodnie z aktualnie obowiązującym Zarządzeniem Nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej, ulic i chodników, placu przy Urzędzie Miejskim, placu targowego, placu przy remizie strażackiej, dworca autobusowego oraz schodów przy ul. Armii Ludowej w Dobrzanach. b) sprzątanie - codzienne sprzątanie pasa drogowego ulic: Świerczewskiego od ul. Staszica do ul. Dworcowej, Staszica od ul. Świerczewskiego do kościoła, plac przy urzędzie, plac targowy, dworzec autobusowy, - dwa razy w tygodniu pasa drogowego ulic: pozostała część ulic Świerczewskiego, Staszica oraz ulice Mickiewicza, Szkolnej, Kościuszki, A. Czerwonej, Strażacka - dwa razy w miesiącu do 15 i 30 dnia każdego miesiąca ulice: Cmentarna, Dworcowa, Leśna, Zacisze, A. Ludowej - raz w miesiącu pozostałe ulice miasta. c) sprzątanie pasa drogowego będzie polegało na zbieraniu śmieci. opróżnianiu i naprawianiu koszy ulicznych i sprzątaniu terenu wokół koszy (ok. 40 koszy na terenie całego miasta) w dniach od poniedziałku do soboty do godz. 600 do 1000 - opróżnianie raz w tygodniu pojemników na odpady przy budynku Urzędu Miejskiego i remizy strażackiej, boiska ORLIK 2012, - opróżnianie dwa razy w miesiącu pojemników przy świetlicach wiejskich oraz koszy przy przystankach autobusowych we wsiach. 2) Sprzątanie miasta w okresie wiosenno - letnim od 01 marca do 31 października - codzienne sprzątanie pasa drogowego ulic: Świerczewskiego od ul. Staszica do ul. Dworcowej, Staszica od ul. Świerczewskiego do kościoła, plac przy urzędzie, plac targowy, dworzec autobusowy, - dwa razy w tygodniu pasa drogowego ulic: pozostała część ulic Świerczewskiego, Staszica oraz ulice Mickiewicza, Szkolnej, Kościuszki, A. Czerwonej, Strażacka - dwa razy w miesiącu do 15 i 30 dnia każdego miesiąca ulice: Cmentarna, Dworcowa, Leśna, Zacisze, A. Ludowej - raz w miesiącu pozostałe ulice miasta. Sprzątanie pasa drogowego będzie polegało na zbieraniu śmieci, zamiataniu, opróżnianiu i naprawie koszy ulicznych, sprzątaniu terenu wokół koszy (ok. 40 koszy na terenie całego miasta) w dniach od poniedziałku do soboty do godz. 600 do 1000 sprzątanie parków i placów po imprezach organizowanych przez gminę (Dni Dobrzan, majówka, itp.) - opróżnianie raz w tygodniu pojemników na odpady przy budynku Urzędu Miejskiego i remizy strażackiej, boiska ORLIK 2012, - opróżnianie dwa razy w miesiącu pojemników przy świetlicach wiejskich oraz koszy przy przystankach autobusowych we wsiach. 3) Utrzymanie ciągów zieleni miejskiej w okresie wiosenno - letnim od 01 maja do 30 sierpnia Utrzymanie ciągów zieleni miejskiej w okresie wiosenno - letnim, będzie polegało na wykonywaniu następujących prac: - koszenie traw i chwastów zgodnie z harmonogramem ustalonym przez pracowników urzędu miasta dwa razy w miesiącu ( dotyczy obszaru dwóch parków : P1 (Park Miejski), P2 (park przy ul. Dworcowej), dworca autobusowego, - koszenie traw raz w miesiącu wzdłuż wszystkich ulic w obrębie miasta, placów zieleni przy ul. Szkolnej, Spółdzielczej, Kościuszki (za zakładem budowlanym - Piotr Biegański), plac - ul. Długa - Staszica, teren skarpy przy ul. A. Ludowej. Skoszoną trawę (w przypadku nadmiernej ilości) należy zgrabić i wywieźć natychmiast po skoczeniu. W miesiącu kwietniu zamiast koszenia, wyżej wymienione ciągi zieleni należy, wygrabić i wywieźć wygrabioną trawę i liście. 4) Wywóz liści i bio-odpadów (dotyczy zgrabienia i wywozu liści z obszaru dwóch parków miejskich P-1 i P-2 oraz ciągów zieleni miejskiej) 5) Dekorowanie i flagowanie ulic, placów z okazji świąt państwowych i regionalnych. 6) Utrzymanie znaków drogowych pionowych i poziomych na terenie miasta, w tym malowanie, czyszczenie, naprawa, konserwacja, wymiana zniszczonych na nowe - do 3 znaków rocznie na koszt Wykonawcy. 7) Interwencyjny wywóz nieczystości stałych z terenu działek miejskich i wiejskich gminy, zgromadzonych w workach, przy pojemnikach na surowce wtórne oraz inne wskazane zgodnie z poleceniem Zamawiającego, zakres i termin wykonania - rozliczenie finansowe będzie następowało comiesięcznie na podstawie odrębnej faktury wystawionej za wykonaną usługę po potwierdzeniu przez Zamawiającego wykonania prac. Zamawiający przyjmuje do wyliczenia ceny wywóz 200 m3 nieczystości stałych przez cały okres trwania zamówienia (stawka x 200 m3 = cena). 8) Interwencyjny wywóz nieczystości płynnych z terenu działek gminnych, zgromadzonych w zbiornikach bezodpływowych przy świetlicach wiejskich, oraz inne wskazane zgodnie z poleceniem Zamawiającego zakres i termin wykonania - rozliczenie finansowe będzie następowało comiesięcznie na podstawie odrębnej faktury wystawionej za wykonaną usługę po potwierdzeniu przez Zamawiającego wykonania prac. Zamawiający przyjmuje do wyliczenia ceny wywóz 550 m3 nieczystości płynnych przez cały okres trwania zamówienia (stawka x 550 m3 = cena). Stawki za interwencyjny wywóz nieczystości stałych i płynnych nie mogą przekraczać górnych stawek wynoszących: dla nieczystości stałych kwotę 9,05 zł brutto za 110 l dla nieczystości płynnych kwotę 18,30 zł brutto za 1 m 3 zatwierdzonych Uchwałą Rady Miejskiej w Dobrzanach Nr XXII/219/09 z 13 lutego 2009 r. w sprawie górnych stawek opłat za usługi w zakresie usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych przez podmioty posiadające zezwolenie Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z rejonem planowanych usług w szczególności ilością i długością ulic, powierzchnią parków i placów. Prace składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie ze sztuką i przepisami prawa oraz zasadami współczesnej wiedzy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.52.43.00 - Usługi usuwania odpadów biologicznych 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 348630.84 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ochrony Środowiska Zbigniew Daniłowicz, ul. Mickiewicza 17, 73-130 Dobrzany, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 348630.84
  • Oferta z najniższą ceną: 348630.84 oferta z najwyższą ceną: 348630.84
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.