eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-26

Sosnowiec: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 18154 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 413486 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. G. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2660230, 2660251, faks 32 2663630, 2660251.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z udziałem jednostki samorządu terytorialne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony nieruchomości szpitala oraz mienia i osób znajdujących się na terenie Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o. Usługa będzie świadczona w dwóch obiektach: - obiekt przy ul. Zapolskiej 3 - całodobowy dozór mienia pełniony przez: a) w godz. od 06.00 do 22.00 - jedną osobę siedem dni w tygodniu; b) w godz. od 22.00 do 06.00 - dwie osoby siedem dni w tygodniu; - obiekt przy ul. Wawel 3 - całodobowy dozór mienia pełniony na zmianę przez jedną osobę 24 godziny siedem dni w tygodniu. Szacunkowa ilość roboczogodzin w okresie trwania umowy jest określona w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Usługa będzie wykonywana przez koncesjonowanego Wykonawcę w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U z 2005r. nr 145 poz.1221 z późn. zm.). Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obiektów stanowiących Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o., a także przeciwdziałanie potencjalnym zagrożeniom realizowane będą zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę Instrukcją ochrony w nieprzekraczalnym terminie dwóch tygodni od rozpoczęcia wykonania zamówienia, która po uzyskaniu pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego stanowić będzie integralną część umowy. Całodobowa ochrona nieruchomości szpitala oraz mienia i osób znajdujących się na terenie Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o. polegać będzie między innymi na: utrzymaniu całodobowych posterunków stałych, patrolowaniu rejonów wymagających szczególnej ochrony; zabezpieczaniu życia i zdrowia osób znajdujących się na terenie szpitala; ochronie przed napadem, włamaniem, wtargnięciem osób niepożądanych, kradzieżami, atakami wandalizmu, natychmiastowym reagowaniu na wszelkie (również telefoniczne) zgłoszenia zagrożenia osób, mienia lub obiektu, niedopuszczeniu do wejścia na teren obiektu osób będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających (ocena wzrokowa) oraz niedopuszczeniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren szpitala dostępny tylko personelowi; zwracaniu uwagi na zachowanie się ludzi znajdujących się na terenie szpitala; egzekwowaniu zakazu palenia tytoniu oraz spożywania środków odurzających na terenie szpitala; w przypadku jakichkolwiek zagrożeń niezwłocznie na powiadomieniu telefonicznie lub ustnie: a) pełniącą dyżur telefonistkę: w dni powszednie w godz. od 06.30 do 20.30, w dni wolne od pracy w godz. od 06.30 do 18.00. b) lekarza dyżurnego w Izbie Przyjęć: w dni powszednie w godz. od 20.30 do 06.30, w dni wolne od pracy w godz. od 18.00 do 06.30, c) Policji, Straży Pożarnej i innych służb oraz współdziałanie z ww. w celu zapewnienia prawidłowej ochrony; w sytuacjach wymagających wzmocnienia ochrony z uwagi na zagrożenie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie szpitala lub zagrożenia bezpieczeństwa jego mienia - na zapewnieniu wsparcia poprzez skierowanie własnej grupy interwencyjnej w czasie wskazanym w ofercie (przy czym nie dłuższym niż 20 min od chwili zgłoszenia). Do wezwania grupy interwencyjnej oprócz pracowników Wykonawcy, w sytuacjach wyjątkowych są upoważnieni pracownicy szpitala tj. telefonistka lub lekarz dyżurny Izby Przyjęć; Opisane wsparcie będzie zapewnione w nieograniczonej ilości uzasadnionych interwencji, nie będzie odrębnie wynagradzane; Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość sprawdzenia czasu dojazdu grupy interwencyjnej raz w miesiącu bezpłatnie w ramach podpisanej umowy; nadzorze nad prawidłowym wykorzystaniem miejsc parkingowych oraz niedopuszczenie do korzystania z parkingów przez osoby nieuprawnione, w tym: egzekwowaniu zakazu parkowania samochodów na trasach przejazdu i postoju karetki oraz w innych niedozwolonych miejscach, egzekwowaniu od właścicieli źle zaparkowanych pojazdów prawidłowego ich zaparkowania, odnotowywaniu pojazdów źle zaparkowanych; sprawdzeniu (codziennie) zamknięć budynków znajdujących się na nieruchomości (magazynu materiałów łatwopalnych, stacji transformatorowej, zbiornika tlenu, hydroforni, bramy wjazdowej), sprawdzaniu po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy czy w budynku szpitala zamknięte są okna, pogaszone światła, zamknięte na klucz drzwi zewnętrzne za wyjątkiem drzwi do holu głównego itp., reagowaniu na zauważone zdarzenia mogące mieć wpływ na wystąpienie strat w mieniu (zalanie pomieszczeń, uszkodzenie oświetlenia, uszkodzenia zamków, drzwi, samozamykaczy, przecieki itp.). Sposób reagowania zostanie określony w Instrukcji ochrony; udzielaniu niezbędnych informacji osobom odwiedzającym chorych o lokalizacji komórek organizacyjnych szpitala; uczestniczeniu w akcjach ewakuacji szpitala, akcjach ratowniczych prowadzonych w wyniku wystąpienia klęsk żywiołowych; innych czynnościach bezpośrednio związanych z należytym zapewnieniem usług ochrony nieruchomości szpitala oraz mienia i osób znajdujących się na terenie Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o., a niewymienionych powyżej. Dodatkowe obowiązki dla Wykonawcy: 1. zapewnienie realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie przez osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje i niezbędne doświadczenie do należytego wykonania umowy, wymagane prawem pozwolenia oraz które spełniają określone wymagania zdrowotne i nie są karane - zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U z 2005r. nr 145 poz.1221 z późn. zm) 2. wyposażenie zatrudnionych osób w legitymację oraz jednolity ubiór, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego ich, a także zapewnienie noszenia ww. legitymacji i ubioru przez osoby zatrudnione do ochrony zgodnie z zapisami art. 20 i 21 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U z 2005r. nr 145 poz.1221 z późn. zm.). 3. wyposażenie pracowników ochrony w niezbędne środki do prawidłowego wykonywania obowiązków takie jak: bezprzewodowe środki łączności, latarki. 4. w celu przeciwdziałania potencjalnym zagrożeniom - opracowanie Instrukcji ochrony oraz przedłożenie jej w nieprzekraczalnym terminie dwóch tygodni od rozpoczęcia wykonania zamówienia do pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Instrukcja ochrony po uzyskaniu pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego stanowić będzie integralną część umowy. 5. założenie i prowadzenie dla każdego obiektu: dzienników zmian oraz Książki Ochrony, w której Wykonawca wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi i istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony, a także inne istotne uwagi takie jak: występujące awarie, zaniki napięcia, braku oświetlenia, ponadto Wykonawca będzie powiadamiać na bieżąco o wystąpieniu takich zdarzeń Zamawiającego. 6. założenie i prowadzenie Książki do ewidencjonowania ruchu samochodowego. 7. umożliwienie Zamawiającemu w każdej chwili dostępu do dokumentacji wymienionej wyżej, a po jej zakończeniu przekazanie Zamawiającemu oryginałów lub sporządzenie ich kopii. 8. okresowe kontrolowanie przez własną grupę interwencyjną w godzinach nocnych z wpisem osób kontrolujących do książki ochrony. 9. sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją zadań służby ochrony oraz informowanie Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach. 10. dbałość o dyscyplinę pracy i schludny wygląd zewnętrzny podległych zatrudnionych osób. 11. prowadzenie grafiku pełnienia dyżuru dla podległych pracowników ochrony fizycznej oraz sprawowanie kontrolę i nadzór w zakresie wykonywania zadań określonych warunkami umowy. 12. pokrycie kosztów prywatnych rozmów telefonicznych wykonanych z łączy Zamawiającego przez pracowników ochrony. Wszystkie powyższe czynności składające się na przedmiot zamówienia oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z ustawą o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U z 2005r. nr 145 poz.1221 z późn. zm.) oraz z wszelkimi innymi aktualnymi przepisami prawa określającymi wykonywanie tego typu usług oraz muszą uwzględniać specyfikę funkcjonowania Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dołożenia należytej staranności w realizacji wszystkich punktów umowy zgodnie ze swoją aktualną wiedzą, uprawnieniami, doświadczeniem w przedmiocie zamówienia oraz zgodnie z opracowaną przez siebie Instrukcją ochrony. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego na skutek kradzieży z włamaniem lub innym działaniem powodującym uszkodzenie ochranianego mienia, powstałe wskutek nienależytego wykonywania obowiązków. W przypadku powstania szkody w mieniu Zamawiającego na skutek działania osób trzecich, wymagane jest aby ocena wysokości strat odbywała się w obecności stron umowy. W przypadku, gdy szkoda wynikła z winy Wykonawcy, zobowiązuje się on do całkowitego pokrycia szkody lub jej naprawienia. Do oferty należy dołączyć stosowne dokumenty uprawniające do wykonywania przedmiotowego zakresu zamówienia. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy: a) dot. osób odpowiedzialnych za nadzór i kontrolę oraz członków grupy interwencyjnej - kopii zaświadczeń o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony wydanych przez Komendę Wojewódzką Policji; b) dot. pracowników ochrony - kopii legitymacji; c) dot. wszystkich osób uczestniczących w wykonaniu przedmiotu zamówienia - kopii zaświadczeń o niekaralności. Kopie zaświadczeń o niekaralności osób muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający celem wykonania umowy udostępni Wykonawcy pomieszczenia o powierzchni łącznej 28,00 m2 w tym: przy ul. Zapolskiej 3 - 17,00 m2 oraz przy ul. Wawel 3 - 11,00 m2. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania pomieszczeń w stanie umożliwiającym ich prawidłowe wykorzystanie. Wszelkie remonty, naprawy w/w pomieszczeniach Wykonawca będzie wykonywał własnym staraniem i na własny koszt. Za korzystanie z udostępnionych pomieszczeń Wykonawca nie poniesie żadnych kosztów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TIME SECURITY Sp. z o.o., ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 456023,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 363873,75

  • Oferta z najniższą ceną: 363873,75 / Oferta z najwyższą ceną: 576007,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.