eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Zapewnienie doradztwa edukacyjno - zawodowego uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-09

Lębork: Zapewnienie doradztwa edukacyjno - zawodowego uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 181521 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie doradztwa edukacyjno - zawodowego uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapewnienie doradztwa edukacyjno - zawodowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby prowadzące zajęcia spełniające warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ. 2. Cele projektu Wzrost i rozwój kompetencji kluczowych oraz świadomości i umiejętności społeczno-kulturalnych, a także wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych i wzmocnienie zdolności u 865 uczniów i uczennic (550K i 315M) Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Lęborku (ZSO nr 1 i ZSO nr 2) do przyszłego zatrudnienia poprzez wprowadzenie programów rozwojowych wzmacniających atrakcyjność i podnoszących jakość oferty edukacyjnej do dnia 31.12.2014 r. Cel ten zostanie zrealizowany poprzez organizację i przeprowadzenie bezpłatnych dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, pozaszkolnych i wyrównawczych i pozostałych przewidzianych działań projektowych. 3. Adresaci Grupę docelową w projekcie stanowić będzie 865 uczennic i uczniów (550K i 315M). Zgodnie z SZOP będą to uczennice i uczniowie dwóch placówek oświatowych, prowadzących kształcenie ogólne, posiadających miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego) na terenie woj. pomorskiego uczęszczających do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 (ZSO nr 1) i Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 (ZSO nr 2) w Lęborku. Przedmiotem zamówienia jest Zatrudnienie doradcy zawodowego uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w wymiarze 800 godzin - od października 2013 r. do grudnia 2013 r. - średnio 320 godzin, od stycznia 2014 r. do czerwca 2014 r. - średnio 480 godzin. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Kontynuowanie i wdrażanie nowych działań Szkolnego Ośrodka Karier w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku (ZSO nr 2). 2. Świadczenie 800 godzin usług w ramach Szkolnego Ośrodka Karier w okresie październik 2013 - czerwiec 2014 r.: - średnio 107 godzin w każdym miesiącu, średnio 27 godzin w każdym tygodniu w okresie od października 2013 r. do grudnia 2013 r. - średnio 80 godzin w każdym miesiącu, średnio 20 godzin w każdym tygodniu w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2014 r. 3. Koordynowania działalności informacyjno - doradczej prowadzonej przez szkołę. 4. Współudział w aktywnej promocji ZSO nr 2 w szkołach gimnazjalnych z terenu powiatu lęborskiego oraz okolicznych powiatów poprzez współorganizację spotkań promocyjno-informacyjnych w następujących placówkach (co najmniej dwukrotnie w każdej ze szkół): a) z terenu powiat lęborski: Gimnazjum Nr 1 Lębork, Gimnazjum Nr 2 Lębork (ZS Nr 2), Gimnazjum Nr 3 Lębork (ZS Nr 3), Społeczne Gimnazjum Językowe Lębork, Gimnazjum Katolickie Lębork, Gimnazjum w Łebie, Gimnazjum w Wicku, Gimnazjum w Cewicach, Gimnazjum nr 1 (ZS w Nowej Wsi Lęborskiej), Gimnazjum nr 2 w Łebieniu (ZS), Gimnazjum w Redkowicach, Gimnazjum w Leśnicach (ZS), Niepubliczne Gimnazjum w Bukowinie b) poza terenem powiatu lęborskiego: Publiczne Gimnazjum w Nożyno, Zespół Szkół w Kamienicy Królewskiej, Gimnazjum w Łęczycach, Gimnazjum w Linii, Gimnazjum w Bożympolu Wielkim, Gimnazjum w Strzebielinie Morskim, Gimnazjum w Choczewie, Samorządowe Gimnazjum w Kostkowie, Gimnazjum w Potęgowie, Gimnazjum w Główczycach, Gimnazjum w Sierakowicach, Gimnazjum w Strzepczu, Gimnazjum w Luzinie, Gimnazjum w Łupawie, Gimnazjum w Czarnej Dąbrówce 5. Uczestnictwo w zaplanowanych wyjazdach edukacyjno-kulturowych dla uczestników projektu Tandemem do świetlanej przyszłości jako opiekun wycieczki przy jednoczesnym świadczeniu w tym czasie porad edukacyjno-zawodowych. 6. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 7. Gromadzenie, aktualizację i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych właściwych dla danego poziomu kształcenia. 8. Prowadzenie indywidualnego poradnictwa edukacyjno - zawodowego dla uczestników i uczestniczek - w tym m.in. opracowania Indywidualnego Planu Edukacyjno - Zawodowego (co najmniej 5 IPEZ w miesiącu). 9. W przypadku zainteresowania uczestnika projektu opracowaniem Indywidualnego Planu Edukacyjno - Zawodowego - opracowania Planu w uzgodnieniu z uczestnikiem projektu i psychologiem (po 2 godz. na ucznia). 10. Prowadzenia grupowych zajęć aktywizujących, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej (co najmniej 5 spotkań grupowych w miesiącu) 11. Współpracę z innymi nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie doradztwa zawodowego. 12. Współpracę z personelem projektu Tandemem do świetlanej przyszłości i doradcą merytorycznym - koordynatorem szkolnym w ZSO nr 2. 13. Współpracę z psychologiem zatrudnionym w ramach ww. projektu. 14. Wskazywanie osobom zainteresowanym (młodzieży, rodzicom, nauczycielom) źródeł dodatkowej, rzetelnej informacji na poziomie regionalnym, ogólnokrajowym, europejskim i światowym na temat: - rynku pracy - trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia - możliwości wykorzystywania posiadanych uzdolnień i talentów w różnych obszarach świata pracy - instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych w życiu codziennym i zawodowym - alternatywnych możliwości kształcenia dla młodzieży z problemami emocjonalnymi i niedostosowaniem społecznym - programów edukacyjnych Unii Europejskiej - porównywalności dyplomów i certyfikatów zawodowych 15. Stosowanie właściwych metod, narzędzi i technik z obszaru indywidualnego poradnictwa zawodowego, np. rozmowa doradcza, wywiad, obserwacja, analiza dokumentów i ewentualnie wyników specjalistycznych badań lekarskich, testy zainteresowań i ankiety. 16. Przygotowanie propozycji zestawu materiałów dydaktycznych (np. filmy, książki) potrzebnych do prowadzenia Szkolnego Ośrodka Karier w ZSO nr 2 w Lęborku. 17. Dokumentowanie własnej pracy (m.in. dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego przy rozliczeniu miesięcznym oraz całościowym wykonania usługi). Cele ogólne: Doradztwo edukacyjno - zawodowe dla 865 (550 kobiet i 315 mężczyzn) uczniów i uczennic ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku mające na celu wzrost świadomości uczniów/uczennic w zakresie wyboru ścieżki zawodowej, przygotowanie ich do wyboru ścieżki kariery zawodowej (w tym możliwości dalszego kształcenia) oraz wsparcia uczestników Projektu w rozwiązywaniu problemów dotyczących szeroko rozumianej aktywności zawodowej (w tym w szczególności wyboru zawodu, wymogów, które muszą spełniać kandydaci do pracy w danym zawodzie, umiejętności kontaktu z pracodawcą, uwzględnienie perspektywy niepełnosprawności i z zachowaniem zasady równości szans płci, niestereotypowanie zawodów, dzielenia ich na męskie i żeńskie oraz zmotywowania do aktywnej postawy na rynku pracy). W ramach spotkań uczestnik i uczestniczka powinna poznać swój potencjał i nowe możliwości co do swojej przyszłej aktywności zawodowej. Rezultaty do osiągnięcia: Kontynuowanie działań Szkolnego Ośrodka Karier w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku. 5. Czas trwania zajęć pozaszkolnych Zatrudnienie doradcy zawodowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w wymiarze 800 godzin: - w okresie październik 2013 - czerwiec 2014 r., średnio po 107 godzin w każdym miesiącu, średnio 27 godzin w każdym tygodniu - w okresie od października 2013 r. do grudnia 2013 r. oraz średnio 80 godzin w każdym miesiącu, średnio 20 godzin w każdym tygodniu w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2014 r. Łączna liczba godzin świadczenia usług doradztwa edukacyjno - zawodowego do 20.06.2014 r. to 800 godzin. Jedna godzina pracy = 60 minut 6. Wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia 1. Harmonogram zajęć: a) osoba zatrudniona w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązana do opracowania harmonogramu. Harmonogram należy ustalić we współpracy ze Zleceniodawcą i dyrekcją szkoły. Wstępny harmonogram na okres od października 2013 r. do lutego 2014 r. należy przedstawić Zamawiającemu w terminie do 5 dni przed rozpoczęciem zajęć, a harmonogram za następny okres należy przedstawić do 20 lutego 2014 r. b) harmonogram zawiera datę świadczenia usług i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację. c) harmonogram podlega akceptacji przedstawiciela Zamawiającego. d) wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. 2. W celu uzyskania lepszego zrealizowania rezultatów Projektu oraz lepszego dostosowania świadczenia przedmiotu zamówienia do potrzeb uczestniczących w nim uczniów i uczennic dopuszczalne i wskazane jest wprowadzanie zmian w przedmiocie zamówienia. O zmianach takich Wykonawca obowiązany jest poinformować Zleceniodawcę w formie pisemnej lub elektronicznej. 7. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą 1. Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzania (w formie pisemnej lub elektronicznej) dyspozycji otrzymanych od Zamawiającego, związanych z bieżącą realizacją zadań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza dotyczących terminów i miejsc świadczenia usług. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć. 8. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego) 1. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez przedstawiciela Zamawiającego (koordynatora szkolnego) uczestników. 2. Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 3. Usługi należy przeprowadzić w wybrane przez Zamawiającego dni robocze dla ZSO nr 2 w Lęborku, w trakcie godzin lekcyjnych, również po obowiązkowych godzinach lekcyjnych lub w weekendy (w przypadku wyrażenia takiej woli przez uczestników i uczestniczki). Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców. 4. Harmonogram należy ustalić z dyrekcją szkoły i personelem projektu oraz musi on być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. 5. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła, z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. Materiały papiernicze Zleceniobiorca zapewni we własnym zakresie. 6. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka. 7. Zamawiający zapewni sprzęt, urządzenia i inne materiały dydaktyczne niezbędne do zrealizowania usług zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. 8. W ramach projektu nie przewiduje się przyznawania uczestnikom stypendiów i zwrotów kosztów dojazdu. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania indywidualnego doradztwa, jak również podczas grupowych zajęć. 10. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 11. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub uczestniczki podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca zobowiązany jest również do: - bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach i indywidualnego doradztwa w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie, - opracowywania narzędzi diagnostycznych - sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań - odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć pozaszkolnych, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl). - opracowywania materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć i indywidualnego doradztwa oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi. Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane godziny w danym miesiącu. Zapłata następuje w terminie, nie później niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji po zakończeniu każdego miesiąca: a) prawidłowo wypełnione i podpisane deklaracje uczestnictwa wszystkich uczniów i uczennic biorących udział w realizacji grupowych zajęć aktywizujących oraz indywidualnego poradnictwa edukacyjno-zawodowego według wzorów otrzymanych od Zamawiającego (wymagane jest dostarczenie deklaracji tylko i wyłącznie tych osób, które w danym miesiącu rozpoczęły udział w zajęciach po raz pierwszy). b) dziennik zajęć, który musi zawierać następujące informacje: listy obecności, zestawienie zrealizowanych zajęć (z wyodrębnieniem zajęć indywidualnych i grupowych) ze wskazaniem miejsca ich odbywania, liczbą godzin i tematów zajęć za przepracowany miesiąc. c) miesięczną kartę czasu pracy zawierającą okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin. d) dokumentacje fotograficzną ze zrealizowanych spotkań indywidualnych, grupowych i promocyjno-informacyjnych i innych działań związanych ze świadczeniem doradztwa edukacyjno-zawodowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Co najmniej jedną osobą spełniającą warunki: - spełnienie wymagań dla nauczyciela - doradcy zawodowego, zgodnie z § 22 ust. 1 Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowej kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, kiedy można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), tj.: § 22. 1. Kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela-doradcy zawodowego w szkołach i placówkach, o których mowa w § 2, posiada osoba, która ukończyła: 1) studia magisterskie w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 2) studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne. - co najmniej 3 letni staż pracy jako doradca zawodowy, w tym roczne doświadczenie w pracy z młodzieżą ponadgimnazjalną.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do SIWZ - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 4 do SIWZ - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 5 do SIWZ - w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - zał. nr 7 do SIWZ 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, c) zmiany osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim czy urlopu macierzyńskiego. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że osoba będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż określone w ofercie. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 10:30, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.