eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefów › Budowa zastawek na rowach melioracyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-17

Józefów: Budowa zastawek na rowach melioracyjnych
Numer ogłoszenia: 181516 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Józefów , ul. Leśna 46, 23-460 Józefów, woj. lubelskie, tel. 084 6878005, faks 084 6878280.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.jozefow.lublin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zastawek na rowach melioracyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową 30 szt. drewnianych zastawek - małych budowli piętrzących na istniejących rowach melioracyjnych, w tym wykonanie na trzech zastawkach: dwóch przepławek szczelinowych oraz jednej przepławki w formie bystrza o zwiększonej szerokości, na terenie Nadleśnictwa Józefów w ramach programu hodowli i ochrony wybranych chronionych gatunków zwierząt w jednostkach Lasów Państwowych na lata 2011-2016 pt. Aktywna ochrona głuszca na terenie Nadleśnictwa Józefów Tabela 1. Zestawienie lokalizacji przedsięwzięcia wg obiektów: Lp. Gmina Leśnictwo Nr ew. / oddział, wydzielenie Kod obiektu Światło zastawki [m] Wys. piętrzenia [m] 1 Józefów Tarnowola 905 / 48a 05-07-1-03-48 0,6 0,7 2 906 / 48b 05-07-1-03-47 0,6 0,7 3 905 / 48k 05-07-1-03-48 0,6 0,7 4 906 / 47d 05-07-1-03-47 0,6 0,7 5 925 / 46b 05-07-1-03-46 0,6 0,7 6 935 / 68d 05-07-1-03-68 0,6 0,7 7 936 / 67a 05-07-1-03-67 0,6 0,7 8 936 / 67c 05-07-1-03-67 0,6 0,7 9 937 / 66b 05-07-1-03-66 0,6 0,7 10 925 / 56h 05-07-1-03-56 0,6 0,7 11 Fryszarka 947 / 74h 05-07-1-05-74 0,6 0,7 12 947 / 74g/h 05-07-1-05-74 0,6 0,7 13 948 / 73a 05-07-1-05-73 0,6 0,7 14 1373 / 91g 05-07-1-05-91 0,6 0,7 15 1365 / 98h/i 05-07-1-05-98 0,6 0,7 16 1356 / 97d 05-07-1-05-97 0,6 0,7 17 1383 / 100a 05-07-1-05-100 0,6 0,7 18 1383 / 100a 05-07-1-05-100 0,6 0,7 19 1384 / 111a 05-07-1-05-111 0,6 0,7 20 1384 / 111c 05-07-1-05-111 0,6 0,7 21 1375 / 110g/h 05-07-1-05-110 0,6 0,7 22 1376 / 123c 05-07-1-05-123 0,6 0,7 23 Łukowa Oseredek 867 / 63a 05-07-2-10-63 0,6 0,7 24 819 / 49a 05-07-2-10-49 0,6 0,7 25 811 / 36g 05-07-2-10-36 0,6 0,7 26 812 / 37a/f 05-07-2-10-37 0,6 0,7 27 Susiec 1695 / 61d 05-07-2-10-61 0,6 0,7 28 1695 / 61f 05-07-2-10-61 0,6 0,7 29 1696 / 62a 05-07-2-10-62 0,6 0,7 30 1691 / 48b 05-07-2-10-48 0,6 0,7 Ogólny opis budowy konstrukcji zastawek: Pojedyncza zastawka składa się z drewnianej ścianki szczelnej z brusów dębowych, wbitej poprzecznie do osi rowu, pomiędzy palami kierującymi ścianki. W ściance szczelnej zaprojektowano wycięcie otworu na przelew. Dwie zastawki wyposażone są w przepławkę szczelinową, jedna zastawka w przepławkę w formie - bystrotoku. Wszystkie zastawki są stabilizowane ubezpieczeniem dna i skarp na wlocie oraz wylocie w formie narzutu z kamienia naturalnego ułożonego na geowłókninie filtracyjnej. Początek i koniec ubezpieczenia ograniczony palisadą z kołków melioracyjnych wbitych w dno oraz skarpy rowu poprzecznie do jego osi. Przejście przez zastawkę oraz obsługę szandorów umożliwiać będzie kładka wykonana z bali drewnianych. Stężenia kładki wykonane z listew umocowanych poprzecznie do pomostu, które są jednocześnie podporą odkosu słupka poręczy. Kładka z jednostronną poręczą wykonaną z listew. Wszystkie elementy drewniane zastawki z drewna dębowego. Szczegółowy opis budowy konstrukcji zastawek: A) Zastawka drewniana: Wlot do budowli piętrzącej (zastawki) od strony wody górnej zaprojektowany jest z drewnianej ścianki szczelnej składającej się z: - pali kierujących o parametrach: 15 x 15 cm, L = 330 cm, 6 szt.; - elementy drewniane ścianki szczelnej (brusy) o parametrach: 9 cm x 6,3 cm, L = 280 cm, 76 szt.; - desek sztandarowych o parametrach: 7 cm x 70 cm x 5 cm, 10 szt. Palisada w dnie zastawki od strony wody górnej i wody dolnej z kołków drewnianych o parametrach o 4-6 cm, L = 80 cm o długości całkowitej Lc = 13,50 m, zabezpieczająca narzut kamienny o Dmin = 15 cm w dnie i na skarpach przed ewentualną migracją. Pod narzutem kamiennym ułożona geowłóknina filtracyjna (gramatura 500 g/m2). Nad zastawką kładka o długości ok. 5,27 m i szerokości 0,9 m. Kładka posadowiona na wspornikach (15 cm x 20 cm, L = 125 cm, 2 szt.). Dodatkowo wsporniki wzmocnione stężeniami (15 cm x 20 cm, L = 105 cm, 2 szt.), ponadto kładka podparta legarami (o 10 cm, L = 105 cm, 2 szt.) oraz dystansami (15 cm x 5 cm, L = 100 cm, 2szt.). Pokład kładki stanową deski (5 cm x 10 cm, L = 527 cm, 6 szt.). Skrajne krawędzie kładki wyposażone w dwie odbojnice (listwy, 7,6 cm x 7,6 cm, L = 527 cm). Dodatkowo kładka wyposażona w barierkę ochronną zbudowaną z słupków (listwy, 7,6 cm x 7,6 cm, L = 110 cm, 5 szt.), poręczy górnej (listwa, 7,6 cm x 7,6 cm, L = 557 cm, 1 szt.), oraz poręczy pośrednich (listwy, 7,6 cm x 7,6 cm, L = 123 cm, 4 szt.). Oznaczenie poziomu piętrzenia zastawki stanowi wkręcany bolec stalowy, ocynkowany. B. Zastawka drewniana z przepławką szczelinową: Zastawka z przepławką szczelinową zaprojektowana jest z 9 basenów o wymiarach 65 cm x 60 cm. Spadek zwierciadła wody pomiędzy kolejnymi basenami przepławki wynosi 7 cm. Baseny ograniczone są ryglami zbudowanymi z pali drewnianych (parametry o 100 mm, L = 175 cm, 204 szt.), pali kierujących z wycięciami (15 x 15 cm, L = 175 cm, 27 szt.). Wycięcie w palach kierujących rygli służą do zamontowania desek szandorowych (7 cm x 45 cm x 5 cm, 90 szt.). Szerokość głównej szczeliny wynosi 10 cm. Wlot do przepławki od strony wody górnej zaprojektowany jest z drewnianej ścianki szczelnej składającej się z:- pali kierujących o parametrach: 15 cm x 15 cm, L = 330 cm, 8 szt.; - elementy drewniane ścianki szczelnej (brusy) o parametrach: 9 cm x 6,3 cm, L = 280 cm, 74 szt.; - desek szandorowych o parametrach: 7 cm x 45 cm x 5 cm, 10 szt. Palisada w dnie przepławki z kołków drewnianych o parametrach o 4 -6 cm, L = 17 5 cm, zabezpieczająca narzut kamienny o Dmin = 15 cm w dnie i na skarpach przed ewentualną migracją. Pod narzutem kamiennym ułożona geowłównina filtracyjna (gramatura 500 g/m2). Przepławka zakończona jest niecką wypadową o przeciwspadku i = 20 % i długości ok. 3 m, zakończoną drewnianą palisadą. W dnie i na skarpach niecki wypadowej narzut kamienny Dmin = 15 cm. Całkowita długość przepławki wraz z niecką wypadową wynosi ok. 10 m. Nad przepławką kładka o długości ok. 5,3 m i szerokości 0,9 m. Kładka posadowiona na wspornikach (15 cm x 20 cm, L = 125 cm, 2 szt.), przymocowanych od dołu do pali kierunkowych pierwszego rygla zastawki. Dodatkowo wsporniki wzmocnione stężeniami (15 cm x 20 cm, L = 105 cm, 2 szt.), ponadto kładka podparta legarami (o10 cm, L = 105 cm, 2szt.) oraz dystansami (15 cm x 5 cm, L = 100 cm, 2szt.). Pokład kładki stanowią deski (5 cm x 10 cm, L = 527 cm, 6szt.). Skrajne krawędzie kładki wyposażone w dwie odbojnice (listwy, 7,6 cm x 7,6 cm, L = 527 cm). Dodatkowo kładka wyposażona w barierkę ochronną zbudowaną z słupków (listwy, 7,6 cm x 7,6 cm, L = 110 cm, 5 szt.), poręczy górnej (listwa, 7,6 cm x 7,6 cm, L = 557 cm), oraz poręczy pośrednich (listwy, 7,6 cm x 7,6 cm, L = 123cm, 4 szt.). C. Zastawka drewniana z przepławką w formie bystrza o zwiększonej szorstkości: Projektowana zastawka z przepławką zaprojektowana jest jako bystrze o zwiększonej szorstkości, z wyprofilowanym korytem małej wody oraz niecką wypadową. Bystrze poszerzone względem istniejącego koryta. Wyprofilowane koryto małej wody w postaci sztolni (wym. 30 cm x 30 cm), zabezpieczone zostanie palisadą z pali (parametry o 100 mm, L = 130 cm, 556 szt.). Dodatkowo co ok. 7,0 m utworzona zostanie palisada poprzeczna, narzut kamienny Dmin = 15cm w dnie i na skarpach bystrza przed ewentualną migracją (zsuwem). Narzut kamienny w dnie o zwiększonej szorstkości: n = 0,05. Wlot do przepławki od strony wody górnej zaprojektowany jest z drewnianej ścianki szczelnej składającej się z:- pali kierujących o parametrach: 15 cm x 15 cm, L = 330 cm, 6 szt.,; - elementów drewnianych ścianki szczelnej (brusy) o parametrach: 9 cm x 6,3 cm, L = 280 cm, 93 szt. W centralnej części ścianki szczelnej zostanie wykonane wycięcie o wym. 30 cm x 30 cm, zapewniające doprowadzenie wody do koryta małej wody, przy jednoczesnym zachowaniu wymaganego piętrzenia (70 cm). Palisada w dnie przepławki od strony wody górnej zbudowana z kołków drewnianych o parametrach o 4 - 6 cm, L = 80 cm, zabezpieczająca narzut kamienny o Dmin = 15 cm w dnie i na skarpach przed ewentualną migracją. Skarpy przepławki o zmiennym nachyleniu. Pod narzutem kamiennym ułożona geowłównina filtracyjna (gramatura 500 g/m2). W miejscu istniejącego dopływu wykonane jest wycięcie w palisadzie koryta małej wody oraz zostanie przesunięta poprzeczna palisada stabilizująca narzut. Brzeg przepławki w miejscu dopływu wyprofilowany zgodnie z przebiegiem dopływu. Przepławka zakończona zostanie niecką wypadową o przeciwspadku i = 15 % i długości ok. 5 m, zakończoną drewnianą palisadą. W dnie i na skarpach niecki wypadowej narzut kamienny Dmin = 15 cm. Całkowita długość projektowanej przepławki wraz z niecką wypadową wynosi ok. 26 m. Nad przepławką zaprojektowana kładka o długości ok. 6,36 m i szerokości 0,9 m. Kładka posadowiona na wspornikach (15 cm x 35 cm, L = 125 cm, 2 szt.), przymocowanych od dołu do pali kierunkowych pierwszego rygla zastawki. Dodatkowo wsporniki wzmocnione stężeniami (15 cm x 20 cm, L = 105cm, 2 szt.), ponadto pale dwa pale kierunkowe wyciągnięte na wysokość 5 cm ponad teren, w celu dodatkowego podparcia kładki. Pokład kładki stanowią deski (5 cm x 10 cm, L = 636 cm, 6szt.). Skrajne krawędzie kładki wyposażone w dwie odbojnice (listwy, 7,6 cm x 7,6 cm, L = 636 cm). Dodatkowo kładka wyposażona w barierkę ochronną zbudowaną z słupków (listwy, 7,6 cm x 7,6 cm, L = 110 cm, 5 szt.), poręczy górnej (listwa, 7,6 cm x 7,6 cm, L = 666 cm), oraz poręczy pośrednich (listwy, 7,6 cm x 7,6 cm, L = 150 cm, 4 szt.). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w załączonej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dojazd do terenu budowy utrudniony tzn. drogami o nawierzchni twardej nieulepszonej i naturalnej gruntowej o niskim standardzie utrzymania, ograniczenie ruchu pojazdów ciężarowych o całkowitej masie powyżej 20 ton.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości niniejszego zamówienia i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (odpowiadających warunkom i zakresowi robót budowlanych określonych dokumentacją projektową i SIWZ z załącznikami niniejszego postępowania), w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane 45.24.72.00 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy PLN). 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składani ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. 0/Biłgoraj, Nr 44 1020 5385 0000 9802 0027 8663 z dopiskiem na blankiecie przelewu - Budowa zastawek na rowach melioracyjnych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 6 w siedzibie Zamawiającego (kasa) lub załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem ust. 11 poniżej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Ponadto Zamawiający zwróci wadium na wniosek Wykonawcy, który przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający również zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia, nie złoży z przyczyn leżących po jego stronie, dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictw, informacji o przynależności do grupy kapitałowej lub nie wyrazi zgody na poprawienie innej omyłki, polegającej na niezgodności treści oferty ze SIWZ niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez tego Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zażąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7 powyżej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia wykonawcy winni udokumentować, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - zrealizowanie, co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy, remontu obiektów inżynierii wodnej - o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda, odpowiednio potwierdzonych, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez wyłączenia budowli hydrotechnicznych i wodno-melioracyjnych, lub jako równoważne, w zakresie melioracji wodnych lub budownictwa wodnego (kierownik budowy); Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394 ze zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres bezpłatnej gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w treści Umowy w zakresie: 1) terminu realizacji zamówienia, który może ulec zmianie w przypadku: - opóźnienia w rozstrzygnięciu przetargu (Umowa zostanie podpisana po upływie 30 dni od daty otwarcia ofert); - nie uzyskania zgody na wykonanie robót do terminu rozpoczęcia robót; - opóźnienia w przekazaniu placu budowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; - wstrzymania robót przez Zamawiającego; - wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia w terminie uniemożliwiającym dotrzymania terminu umownego wykonania robót; - przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn organizacyjnych bądź finansowych zależnych od Zamawiającego; - przerw w realizacji robót, spowodowanych warunkami atmosferycznymi negatywnie wpływającymi na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu Umowy, przez co należy w szczególności rozumieć: zalanie terenu budowy wodą, (które będą potwierdzone przez Inspektora nadzoru wpisem w dzienniku budowy); - rezygnacji Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia Umowy, - zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania; - przerw w realizacji robót w przypadku odnalezienia niewypałów, niewybuchów, wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót; - wykonania robót zamiennych w bardziej skomplikowanej technologii, niż opisana w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; - przyczyn wynikających ze zmiany sytuacji finansowej w następstwie np. opracowania planów oszczędnościowych, niekorzystnych prognoz ekonomicznych w gospodarce w szczególności na rynku surowca drzewnego, utraty płynności finansowej, a w następstwie powyższego konieczność redukcji zakresu rzeczowego Umowy, czego nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia przetargu; - działania siły wyższej w rozumieniu prawa cywilnego; - zmiany przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót; - zmian regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany Umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; 2) pozostałych elementów umowy: - zmiany osoby kierownika budowy; - zmiany osoby Inspektora nadzoru; - zmian formy zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; - zmian oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; - zmian Podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu Umowy zaakceptował Zamawiający; - zmian wynagrodzenia, które może ulec zmianie w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT). Zmiany wynagrodzenia mogą nastąpić również z tytułu: a) nie wykonania całkowitego zakresu robót objętych umową, b) wstrzymanie realizacji zadania przez Zamawiającego, c) zmian korzystnych dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jozefow.lublin.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Józefów, ul. Leśna 46, 23-460 Józefów, w pokoju nr 9 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Józefów, ul. Leśna 46, 23-460 Józefów, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 3 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.