eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Naprawy bieżące pojazdów mechanicznych i sprzętu do letniego i zimowego utrzymania dróg wraz z częściami zamiennymi, z podziałem na zadania- Zadanie Nr 1- naprawy pojazdów dla obwodu drogowego w Olsztynku - Zadanie Nr 2- naprawy pojazdów dla obwodu drogow

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-07

Olsztyn: Naprawy bieżące pojazdów mechanicznych i sprzętu do letniego i zimowego utrzymania dróg wraz z częściami zamiennymi, z podziałem na zadania: - Zadanie Nr 1- naprawy pojazdów dla obwodu drogowego w Olsztynku - Zadanie Nr 2- naprawy pojazdów dla obwodu drogowego w Barczewie - Zadanie nr 3- naprawy pojazdów dla obwodu drogowego w Dobrym Mieście - Zadanie nr 4 -naprawy pojadów dla Powiatowej Słuzby Drogowej w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 1814 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie , ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 535 66 30, faks 089 535 66 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy bieżące pojazdów mechanicznych i sprzętu do letniego i zimowego utrzymania dróg wraz z częściami zamiennymi, z podziałem na zadania: - Zadanie Nr 1- naprawy pojazdów dla obwodu drogowego w Olsztynku - Zadanie Nr 2- naprawy pojazdów dla obwodu drogowego w Barczewie - Zadanie nr 3- naprawy pojazdów dla obwodu drogowego w Dobrym Mieście - Zadanie nr 4 -naprawy pojadów dla Powiatowej Słuzby Drogowej w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa wynikająca z bieżącej eksploatacji pojazdów mechanicznych oraz sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg wraz z częściami oraz ich pełna obsługa serwisowa, przygotowująca m. In. do przeglądów technicznych , z podziałem na zadania: - zadanie Nr 1 - naprawa pojazdów dla Obwodu Drogowego Nr 1 w Olsztynku - zadanie Nr 2 - naprawa pojazdów dla Obwodu Drogowego Nr 2 w Barczewie - zadanie Nr 3 - naprawa pojazdów dla obwodu drogowego Nr 3 w Dobrym Mieście - zadanie Nr 4 - naprawa pojazdów dla Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie zgodnie z charakterystyką techniczną przedmiotu zamówienia zamieszczoną poniżej. 2. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie przy użyciu własnych materiałów , urządzeń i narzędzi oraz będzie zaopatrywał się w części zamienne we własnym zakresie. 3. Zamawiający wymaga stosowania przy przeglądach naprawach, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych spełniających normy zalecane przez producenta. Materiały eksploatacyjne oraz części zamienne muszą być fabrycznie nowe , nie noszące śladów uszkodzeń, nie mogą być regenerowane. 4. Części wymienione podczas naprawy Wykonawca zwraca Zamawiającemu. 5.Przeglady pojazdów będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych dla każdego samochodu określonym przez producenta. 6. zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązujących u Wykonawcy oraz każdorazowego okazania do wglądu katalogu norm czasowych na żądania Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 12 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 8. W dniu odbioru naprawionego sprzętu lub pojazdu winna być wydana przez Wykonawcę faktura za wykonaną usługę oraz wypełniony druk zlecenie naprawy dostarczony przez Zamawiającego , jak też winny być wydane zdemontowane części. 9. Zakład naprawczy nie może znajdować się dalej niż 30 km od miejsca garażowania pojazdów i sprzętu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi 34.33.00.00 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 lub 2 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, na zasadzie: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych , zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp ( dodatek Nr 1 do SIWZ) 3) aktualnego zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego, potwierdzającego , ze oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem składania ofert 4) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub, że uzyskał zgodę na odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , Zamawiający żąda: 1) Wykazu wszystkich wykonanych w ciągu 3 lat zamówień publicznych o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, popartych dokumentami potwierdzającymi wykonanie zamówień z należytą starannością (dodatek Nr 2 do SIWZ). Należy wykazać minimum jedno takie zrealizowane zamówienie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.40
  • 2 - upust na części - 0.50
  • 3 - odległość zakładu od miejsca garażowania pojazdów - 0.05
  • 4 - dyspozycyjność - 0.05

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-olsztynski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Służba Drogowa ul. Cementowa 3 10-429 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Olsztyn, ul. Cementowa 3 , sekretariat IV p. pok. 407.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1- naprawy dla obwodu drogowego w Olsztynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie Nr 1 Naprawy dotyczą następującego sprzętu garażowanego w Olsztynku przy ulicy Porannej 36: - samochód osobowy: Fiat Seicento, Polonez - samochody dostawcze: Lublin 3322, Żuk A07 - samochody ciężarowe: Mercedes 1617, Mercedes Unimog 404, Man 8150 - ciągnik rolniczy: Ursus C-360, INTER HARV.-IHC(D), Zefir 85 - przyczepy rolnicze i samochodowe - sprzęt do letniego i zimowego utrzymania dróg. Wartość zamówienia objętego zadaniem Nr 1 nie może przekroczyć kwoty 44 262,30zł netto, tj.54 000 zł brutto W przypadku konieczności Zamawiający w powyższej kwocie może zlecić naprawę pojazdu lub sprzętu innego niż wymieniony w tym zadaniu, a będący w posiadaniu Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.30.00.00-9, 50.11.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.4
    • 2. upust na części zamienne - 0.5
    • 3. odległość zakładu naprawczego od miejsca garażowania pojazdów - 0.05
    • 4. dyspozycyjność - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2- naprawy dla obwodu drogowego w Barczewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy dotyczą następującego sprzętu, garażowanego w Barczewie przy ul. Kościuszki 80, - samochód dostawczy : Lublin 3322, VW Taro - samochody ciężarowe: Mercedes Unimog 404, Kamaz 5511 - ciągniki rolnicze: Ursus C-360, Ursus C- 385, Zefir 85 - przyczepy rolnicze - sprzęt do letniego i zimowego utrzymania dróg Wartość zamówienia objętego zadaniem Nr 2 nie może przekroczyć kwoty 35 245,90 zł netto, tj. 43 000 zł brutto. W przypadku konieczności Zamawiający w powyższej kwocie może zlecić naprawę pojazdu lub sprzętu innego niż wymieniony w tym zadaniu, a będący w posiadaniu Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9, 50.11.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.4
    • 2. upust na części zamienne - 0.5
    • 3. odległość zakładu naprawczego odmiejsca garażowania pojazdów - 0.05
    • 4. dyspozycyjność - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3- naprawy dla obwodu drogowego w Dobrym Mieście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy dotyczą następującego sprzętu, garażowanego w Dobrym Mieście przy ul. Fabrycznej 34, - samochód osobowy : Polonez , Fiat Albea - samochód dostawczy: Daewoo Lublin - samochód ciężarowy: Mercedes 1711 - ciągniki rolnicze: Ursus C- 360, Ursus 912, Zefir 85 - przyczepy rolnicze - sprzęt do letniego i zimowego utrzymania dróg Wartość zamówienia objętego zadaniem Nr 3 nie może przekroczyć kwoty 27 868,85 zł netto, tj. 34 000 zł brutto. W przypadku konieczności Zamawiający w powyższej kwocie może zlecić naprawę pojazdu lub sprzętu innego niż wymieniony w tym zadaniu, a będący w posiadaniu Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.30.00.00-9, 50.11.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.4
    • 2. upust na części zamienne - 0.5
    • 3. odległość zakładu naprawczego od miejsca garażowania pojazdów - 0.05
    • 4. dyspozycyjność - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4- naprawy dla Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy dotyczą następującego sprzętu, garażowanego w Olsztynie przy ul. Cementowej 3 : - samochody osobowe : VW Transporter, Fiat Seicento, Polonez, Skoda Fabia 2 szt. Wartość zamówienia objętego zadaniem Nr 4 nie może przekroczyć kwoty 7 377,05 zł netto, tj. 9 000 zł brutto. W przypadku konieczności Zamawiający w powyższej kwocie może zlecić naprawę pojazdu lub sprzętu innego niż wymieniony w tym zadaniu, a będący w posiadaniu Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9, 50.11.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.4
    • 2. upust na części zamienne - 0.5
    • 3. odległość zakładu naprawczego od miejsca garażowania pojazdów - 0.05
    • 4. dyspozycyjnosć - 0.05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.