eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa wyposażenia dla 10 lokali mieszkalnych przy ul. Sławka 28, 28c, 40 oraz 40b w Katowicach, stanowiących zasób Katowickiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-22

Katowice: Dostawa wyposażenia dla 10 lokali mieszkalnych przy ul. Sławka 28, 28c, 40 oraz 40b w Katowicach, stanowiących zasób Katowickiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Katowicach
Numer ogłoszenia: 181499 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla 10 lokali mieszkalnych przy ul. Sławka 28, 28c, 40 oraz 40b w Katowicach, stanowiących zasób Katowickiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla 10 lokali mieszkalnych przy Sławka 28, 28c, 40 oraz 40b w Katowicach, stanowiących zasób Katowickiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Katowicach. Zamówienie składa się z następujących części: Część 1: Dostawa i montaż mebli, Część 2: Dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD, Część 3: Dostawa i montaż wyposażenia mieszkań. 2) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : a) dostarczenia i zamontowania lub zainstalowania zamawianego wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, go na swój koszt. b) dostarczone wyposażenie ma się składać z elementów fabrycznie nowych w oryginalnych opakowaniach, c) zapewnienia serwisu gwarancyjnego zamawianego wyposażenia, przy czym bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z dniem odbioru technicznego dostarczonych elementów wyposażenia. Przedmiot zamówienia został określony z uwzględnieniem postanowień rozdziału 2 ustawy. 3) Szczegółowy zakres prac określa: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (elementy wyposażenia załącznik nr 2-4 do SIWZ) , b) Informacje dodatkowe do przedmiotu zamówienia: Jeżeli w opisie (załączniku nr 2-4 do SIWZ), nie podano, to należy przyjąć: wymiary są wyrażone w centymetrach - kolejno: szerokość x głębokość x wysokość, dla elementów pionowych (np. drzwi) - szerokość x wysokość, dla stołów, kanap i krzeseł - szerokość x głębokość (długość), zamawiany sprzęt RTV i AGD nie może być sprzętem powystawowym, zamawiane urządzenia elektryczne winne być zasilane prądem o napięciu 230 V, zamawiane elementy zastawy stołowej (za wyjątkiem patelni) winne być przystosowane do mycia w zmywarkach, wszelkie dodatkowe pomiary pomieszczeń wykonuje Dostawca, c) Projekt umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.14.00.00-5, 39.71.00.00-2, 32.32.00.00-2, 31.50.00.00-1, 39.51.50.00-5, 39.53.00.00-6, 39.22.00.00-0, 39.51.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości: a) dla części 1 zamówienia - 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), b) dla części 2 zamówienia - 2.700,00 złotych (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100), c) dla części 3 zamówienia - 1.500,00 złotych (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100). Łączna kwota wadium wynosi 14.200,00 złotych (słownie: czternaście tysięcy dwieście złotych 00/100). 2) Wadium może być wnoszone w formie jak określono w art. 45 ust.6 ustawy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonania dostaw i montażu będących przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    katalogi

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji. wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w części IV punkt 14 ppkt 2 a-d , a także należy przedstawić j.n. : a) spółki cywilne - dla każdego ze wspólników spółki osobno, b) Konsorcja - dla każdego z partnerów konsorcjum osobno; 3. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do swojej oferty: a) kalkulację ceny ofertowej wszystkich oferowanych elementów wraz z podaniem ceny jednostkowej oraz sumarycznej netto oraz wysokości i wartości należnego podatku od towarów i usług (VAT), b) dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy. 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej : a) Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy wstrzyma wykonanie dostaw; b) nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT ; c) zaistniały przyczyny niezależne od działania stron. Których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec; 2. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wydział Budynków i Dróg, 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4, pok. 505.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4 , sala 315.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie należy zrealizować w ciągu 30 dni od podpisania umowy. Uwaga: Termin realizacji zamówienia nie może zakończyć się później, niż dnia 30 października 2012 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : a) dostarczenia i zamontowania lub zainstalowania zamawianego wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, go na swój koszt. b) dostarczone wyposażenie ma się składać z elementów fabrycznie nowych w oryginalnych opakowaniach, c) zapewnienia serwisu gwarancyjnego zamawianego wyposażenia, przy czym bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z dniem odbioru technicznego dostarczonych elementów wyposażenia. Przedmiot zamówienia został określony z uwzględnieniem postanowień rozdziału 2 ustawy. Szczegółowy opis części I zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.14.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : a) dostarczenia i zamontowania lub zainstalowania zamawianego wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, go na swój koszt. b) dostarczone wyposażenie ma się składać z elementów fabrycznie nowych w oryginalnych opakowaniach, c) zapewnienia serwisu gwarancyjnego zamawianego wyposażenia, przy czym bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z dniem odbioru technicznego dostarczonych elementów wyposażenia. Przedmiot zamówienia został określony z uwzględnieniem postanowień rozdziału 2 ustawy. Szczegółowy opis części I zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2, 32.32.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia mieszkań..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : a) dostarczenia i zamontowania lub zainstalowania zamawianego wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, go na swój koszt. b) dostarczone wyposażenie ma się składać z elementów fabrycznie nowych w oryginalnych opakowaniach, c) zapewnienia serwisu gwarancyjnego zamawianego wyposażenia, przy czym bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z dniem odbioru technicznego dostarczonych elementów wyposażenia. Przedmiot zamówienia został określony z uwzględnieniem postanowień rozdziału 2 ustawy. Szczegółowy opis części I zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1, 39.51.50.00-5, 39.53.00.00-6, 39.22.00.00-0, 39.51.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.