eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy ul. Szkolnej w Lesznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-08

Leszno: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy ul. Szkolnej w Lesznie
Numer ogłoszenia: 181487 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leszno , Aleja Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, woj. mazowieckie, tel. 022 7258005, 7259035, 7258452, faks 022 7258552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leszno.bipgminy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy ul. Szkolnej w Lesznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy ul. Szkolnej w Lesznie 2. Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie betonowej. Powierzchnia boiska wielofunkcyjnego - 44 m x 22 m tj. 968 m2; powierzchnia pola gry - 40 m x 20 m tj. 800 m2; powierzchnia w granicach ogrodzenia 46 m x 24 m tj. 1104 m2 . Nawierzchnia poliuretanowa o grubości około 13 mm, przepuszczalna dla wody, składająca się z dwóch warstw: - dolnej - układana maszynowo, bez spoinowa, warstwa elastyczna - mieszanina granulatu o fr. 1-4 mm połączonego lepiszczem poliuretanowym o grubości ok. 11 mm. - górnej (użytkowej) - układana maszynowo metodą wysokociśnieniowego natrysku - system poliuretanowy uzupełniony granulatem o fr. 0,5-1,5 mm - o grubości ok. 2 mm. Linie boiska w kolorach: białym, żółtym i niebieskim malowane specjalistyczną farbą poliuretanową. Nawierzchnia poliuretanowa ma spełniać wszystkie parametry techniczne zawarte w projekcie budowlano-wykonawczym. Ogrodzenia z siatki ocynkowanej wysokości 4 m z dwiema furtkami oraz jedną bramą wjazdową. Boisko należy zlokalizować przy istniejącym ogrodzeniu od strony ul. Szkolnej. Istniejącą płytę betonową należy usunąć. Przed przystąpieniem do robót należy sprawdzić rzędne terenu, w razie potrzeby skorygować w celu uzyskania zaprojektowanych spadków na płycie. Boisko wyposażone będzie w dwie bramki stalowe o wymiarach 3 x 2 m, kosze do koszykówki wykonane z profila min. 100 x 100 z tablicami o wymiarach 90 x 120 cm oraz słupki do siatkówki z możliwością regulacji wysokości zawieszenia siatki. Odwodnienie płyty boiska - do odprowadzania wód opadowych zastosuje się studzienki chłonne umożliwiające magazynowanie wód opadowych oraz ich rozsączanie do gruntu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlano - wykonawczym oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. UWAGA!!! W przypadku zastosowania innych niż w dokumentacji projektowej materiałów, urządzeń, sprzętu, wymaga się wcześniejszego przedstawienia Zamawiającemu ofert materiałowych, urządzeń i sprzętu (z atestami i deklaracjami zgodności) w celu uzyskania zatwierdzenia dla wbudowania lub montażu. 5. W przypadku materiałów i urządzeń, przy których są podane nazwy techniczne w projekcie budowlanym, należy użyć materiały i urządzenia wskazane lub równoważne. Wykonawca proponujący inne urządzenia i materiały zobowiązany jest wykazać, że są one równoważne jakościowo i spełniają wymagane projektem normy, parametry i standardy poparte atestami i certyfikatami dopuszczającymi je do obrotu na rynku materiałów budowlanych oraz stosowania w budownictwie. Podane w dokumentacji technicznej (projektowej) typy urządzeń i materiałów oraz Producentów należy traktować jako podane przykładowo i pomocniczo do sporządzania oferty. Kalkulowane przez Wykonawców w ofercie urządzenia i materiały powinny posiadać jednak nie gorsze parametry techniczne i jakościowe od opisanych w projekcie budowlano-wykonawczym. Urządzenia i materiały inne niż proponowane w projekcie będą wymagały na etapie budowy wcześniejszej ich akceptacji przez Zamawiającego przed ich wbudowaniem. W celu porównania ofert oraz późniejszych rozliczeń z przyszłym Wykonawcą, Zamawiający nie wymaga, by na etapie przetargu zmieniano opisy pozycji kosztorysów ofertowych w przypadku kalkulacji przez Wykonawców urządzeń i materiałów innych Producentów (o oznaczeniach typu urządzeń czy materiałów innych niż wymienione w dokumentacji projektowej). 6. Zamawiający zastrzega, że miejsce prowadzenia prac budowlanych należy zabezpieczyć zgodnie z przepisami BHP. 7. Zamawiający zastrzega, że prace należy wykonywać z uwzględnieniem instalacji, które mogą przebiegać pod płytą boiska. Ewentualne uszkodzenia sieci będą naprawiane przez Wykonawcę. 8. Zamawiający informuje, że zmienia typ ogrodzenia boiska z siatki ocynkowanej na system panelowy prosty o wys. 4m, malowany proszkowo na kolor zielony, łącznie z bramą techniczną i furtką - należy uwzględnić powyższą zmianę w kosztorysie ofertowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10.000 zł (dziesięć tysięcy) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 zadania o wartości min. 400.000,00 zł każde, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a w szczególności budową boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej z odwodnieniem.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w zakresie wykonywania robót drogowych. Kierownik ten powinien być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, powinien mieć minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia - posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł. (dokument ten dostarczy tylko wybrany w postępowaniu przetargowym Wykonawca przed podpisaniem umowy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta cenowa (załącznik nr 1). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy pzp. 3. Wypełniony kosztorys ofertowy z uwzględnieniem zmiany wprowadzonej przez Zamawiającego - zmiana typu ogrodzenia boiska z siatki ocynkowanej na system panelowy prosty o wys. 4m, malowany proszkowo na kolor zielony, łącznie z bramą techniczną i furtką. 4. Wykonawca proponujący inne urządzenia i materiały niż opisane w projekcie budowlanym musi bezwzględnie dołączyć atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na rynku materiałów budowlanych oraz stosowania w budownictwie, a także karty katalogowe. 5. Wykonawca proponujący inne urządzenia i materiały niż opisane w projekcie budowlanym musi bezwzględnie dołączyć parametry oraz dane techniczne.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki wprowadzania zmian do treści umowy: - z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego. - z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, - z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w dużych rozmiarach, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leszno.bipgminy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lesznie Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno - pok. nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat - pok. nr 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.