eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skołyszyn › Wykonanie robót ziemnych na drogach gminnych w Gminie Skołyszyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-31

Skołyszyn: Wykonanie robót ziemnych na drogach gminnych w Gminie Skołyszyn
Numer ogłoszenia: 181474 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skołyszyn , Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn, woj. podkarpackie, tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skolyszyn.pl; www.skolyszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót ziemnych na drogach gminnych w Gminie Skołyszyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót ziemnych na odcinkach dróg gminnych w Gminie Skołyszyn. Zamówienie zostało podzielone na 5 odrębnych części według poniższego zestawienia: CZĘŚĆ I : miejscowość Bączal Dolny: - Droga Brzeziny - Zakres robót obejmuje przebudowę istniejących 4 przepustów o łącznej długości 26 m z rur typu Pragma lub równoważnych, o średnicy 40 cm posadowionych na ławie fundamentowej żwirowej oraz wykonanie rowu odwadniającego na długości 400 m (w tym 200 m z wywozem urobku do 1 km oraz 200 m na odkład) wraz z wyprofilowaniem skarp nasypów. Przepusty należy ułożyć na ławie żwirowej o szerokości 40 cm i głębokości 40 cm. - Droga koło Domu Ludowego - Zakres robót obejmuje wykonanie rowu odwadniającego, regulację cieku wodnego na długości 120 mb wraz z rozpychaniem i wyrównaniem odłożonej ziemi z wykopu. miejscowość Bączal Górny: - Droga Wymiarki - Zakres robót obejmuje profilowanie korony drogi, zebranie poboczy, wyrównanie, na długości 180 mb oraz wykonanie rowu odwadniającego na długości 70 mb wraz z wyprofilowaniem skarp i wywozem urobku do 1 km. - Droga Jesionka - Zakres robót obejmuje wykonanie rowu odwadniającego na długości 120 mb wraz z wyprofilowaniem skarp i wywozem urobku do 1 km. - Droga Nowiny - Zakres robót obejmuje wykonanie rowu odwadniającego na długości 100 mb wraz z wyprofilowaniem skarp i wywozem urobku do 1 km. miejscowość Lisów: - Droga Vortumnus w kier. Gorczycy - Zakres robót obejmuje profilowanie drogi, zebranie zawyżonego pobocza na długości 35 mb oraz odbudowę rowu odwadniającego na długości 120 mb wraz z wyprofilowaniem skarp i wywozem urobku do 1 km. - Droga koło sadu Vortumnus w kier. Zakładu - Zakres robót obejmuje zebranie zawyżonego pobocza na długości 50 mb, profilowanie korony drogi na długości 400 mb oraz wykonanie rowu odwadniającego na długości 200 mb wraz z wyprofilowaniem skarp i wywozem urobku do 1 km. CZĘŚĆ II: miejscowość Harklowa: - Droga Gancarzówka - Zakres robót obejmuje wykonanie rowu odwadniającego na długości 400 mb wraz z wyprofilowaniem skarp i wywozem urobku do 1 km. - Droga w kierunku Gomółki - Zakres robót obejmuje wykonanie rowu odwadniającego na długości 150 mb wraz z wyprofilowaniem skarp i wywozem urobku do 1 km. - Droga Ropita - Zakres robót obejmuje odbudowę rowu odwadniającego na długości 100 mb wraz z wyprofilowaniem skarp i wywozem urobku do 1 km. - Droga do Czochary - Zakres robót obejmuje wykonanie rowu odwadniającego na długości 100 mb wraz z wyprofilowaniem skarp i wywozem urobku do 1 km oraz przebudowę przepustu. o długości 6 m z rur typu Pragma lub równoważnych, o średnicy 40 cm, posadowionego na ławie fundamentowej żwirowej. Przepust należy ułożyć na ławie żwirowej o szerokości 40 cm i głębokości 40 cm. CZĘŚĆ III: miejscowość Jabłonica: - Droga Bąkówki - Zakres robót obejmuje przebudowę przepustu. o długości 6 m z rur typu Pragma lub równoważnych, o średnicy 40 cm, odbudowę rowu odwadniającego na długości 280 mb wraz z wyprofilowaniem skarp i wywozem urobku do 1 km oraz. likwidację przełomu na nawierzchni bitumicznej poprzez wykonanie koryta, zasypanie i zagęszczenie pospółką o grubości 20 cm. - Droga Zadębina koło Domu Ludowego - Zakres robót obejmuje wykonanie rowu odwadniającego na długości 45 mb wraz z wyprofilowaniem skarp i wywozem urobku do 1 km oraz wykarczowanie pni wyciętych drzew w ilości 10 szt. - Droga Zadębina od kapliczki w dół - Zakres robót obejmuje odbudowę rowu odwadniającego na długości 350 mb wraz z wyprofilowaniem skarp i wywozem urobku do 1 km. miejscowość Lipnica Górna: - Droga koło tartaku w kier. Bęś - Zakres robót obejmuje profilowanie, wyrówanie korony drogi na długości 250 mb, przebudowę przepustu. o długości 6 m z rur typu Pragma lub równoważnych, o średnicy 40 cm, posadowionego na ławie fundamentowej żwirowej - przepusty należy ułożyć na ławie żwirowej o szerokości 40 cm i głębokości 40 cm; wykonanie rowu odwadniającego na długości 100 mb wraz z wyprofilowaniem skarp i wywozem urobku do 1 km. - Droga do Liwocza - Zakres robót obejmuje zebranie zawyżonych poboczy i profilowanie, wyrówanie korony drogi na długości 550 mb; wykonanie rowu odwadniającego na długości 300 mb wraz z wyprofilowaniem skarp i wywozem urobku do 1 km. CZĘŚĆ IV: miejscowość Przysieki: - Droga w kier. ławy - Zakres robót obejmuje obustronne ścinanie poboczy z odwozem urobku do 1 km i wyrównanie korony drogi na łącznej długości 1200 mb miejscowość Siedliska Sławęcińskie: - Droga w kier. Rzepy - Zakres robót obejmuje wykonanie rowu odwadniającego na długości 300 mb wraz z wyprofilowaniem skarp i wywozem urobku do 1 km. miejscowość Siepietnica: - Droga za las - Zakres robót obejmuje odbudowę rowu odwadniającego na długości 700 mb wraz z wyprofilowaniem skarp i wywozem urobku do 1 km. CZĘŚĆ V: miejscowość Święcany: - Droga Pogwizdoł II - Zakres robót obejmuje wykonanie rowu odwadniającego na długości 600 mb wraz z wyprofilowaniem skarp i wywozem urobku do 1 km. - Droga Betlejem - Zakres robót obejmuje wymianę gruntu koryta korony drogi poprzez: wykonanie korytowania o głębokości 40 cm z na odcinku 35 mb, ułożenie warstwy odsączającej z kruszywa naturalnego o grubości 10 cm po zagęszczeniu oraz dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości 20 cm po zagęszczeniu; zebranie ziemi ze skarpy z przemieszczeniem na odległość do 200 m, w celu wykonania poszerzenia i wyrównania korony drogi; ostatnim etapem prac będzie wykonanie na przebudowywanym odcinku drogi warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 10 cm po zagęszczeniu. - Droga Czermianka koło P. Barzyka - Zakres robót obejmuje odbudowę rowu odwadniającego na długości 200 mb wraz z wyprofilowaniem skarp i wywozem urobku do 1 km..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielić zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP - do 50 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - w terminie do 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 14.21.20.00-0, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0, 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy jest przedstawiony w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Zmiana umowy może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Ustalone w ust. 1 terminy realizacji zadania mogą ulec zmianie z następujących powodów: 1) Wydłużenie terminu zakończenia realizacji umowy z powodu zamówień dodatkowych przeprowadzonych na pisemne żądanie Zamawiającego, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego (realizowanych odrębną umową, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP). 2) Wydłużenie terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, jeżeli ze względu na konieczność zwiększenia zakresów rzeczowych elementów robót ujętych w, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej (zaakceptowanych przez Zamawiającego), niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji robót budowlanych określonego w umowie. 3) Wydłużenie terminu zakończenia realizacji umowy na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 4) Wydłużenie terminu zakończenia realizacji umowy na skutek wystąpienia anomalii pogodowych, klęsk żywiołowych uniemożliwiających wykonywanie robót (zwykłe i uwarunkowane panującą porą roku warunki atmosferyczne, z którymi należało się liczyć przy sporządzaniu oferty nie będą brane pod uwagę). 5) Wydłużenie terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, jeżeli ze względu na konieczność wprowadzenia zmian do technologii robót lub wprowadzenia robót zamiennych, rezygnacji z wykonania niektórych elementów robót (zaakceptowanych przez Zamawiającego) konieczne jest wydłużenie terminu zakończenia robót określonych w umowie. 4. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w technologii robót lub wprowadzenia robót zamiennych, zmiany mogą być dokonywane po spełnieniu następujących warunków: 1) Zmiana technologii robót musi zapewnić co najmniej identyczne parametry i pierwotne założenia określone w SIWZ.. 2) Zmiana technologii robót nie może powodować dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. Wartość umowy ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe nie może ulec zwiększeniu. 3) Zmiana technologii robót musi być poparta pisemnym uzasadnieniem Wykonawcy i zaakceptowana przez Zamawiającego. 5. Zmiany wymienione w pkt 3 i 4 wymagają pisemnego uzasadnienia Wykonawcy oraz pisemnej akceptacji Zamawiającego. 6. Wynagrodzenie brutto za wykonanie przedmiotu umowy może zostać zmienione na wniosek Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.skolyszyn.pl/modules.php?mop=modload&name=bip&file=wysw&grupa=33
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Skołyszynie 38-242 Skołyszyn 12, pok. nr 23, tel. 013 4491062-64 wewn. 51 lub 4491751 w dni robocze, w godz.: od 7:30 do 15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Skołyszynie - pok. Nr 8 UG Skołyszyn(sekretariat) w godzinach pracy tj. 7:30 do 15:30 oprócz sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja w wersji elektronicznej wydawana jest bezpłatnie, w wersji papierowej za odpłatnością w wysokości 15 zł brutto..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty ziemne - miejscowość: Bączal Dolny, Bączal Górny, Lisów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w pkt II.1.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 14.21.20.00-0, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty ziemne - miejscowość: Harklowa...

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w pkt II.1.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 14.21.20.00-0, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty ziemne - miejscowość: Jabłonica, Lipnica Górna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w pkt II.1.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 14.21.20.00-0, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Roboty ziemne - miejscowość: Przysieki, Siedliska Sławęcińskie, Siepietnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w pkt II.1.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 14.21.20.00-0, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Roboty ziemne - miejscowość: Święcany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w pkt II.1.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 14.21.20.00-0, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.