eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Pełnienie funkcji koordynatora projektu oraz asystenta koordynatora w ramach projektu Rozwój drogą do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Bytów: Pełnienie funkcji koordynatora projektu oraz asystenta koordynatora w ramach projektu Rozwój drogą do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 181432 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bytowie , ul. 1 Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 822-80-00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbytowski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bip.powiatbytowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora projektu oraz asystenta koordynatora w ramach projektu Rozwój drogą do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu oraz asystenta koordynatora w ramach projektu Rozwój drogą do sukcesu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, i: a. przedstawią aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, i przedstawią: a. 1. koordynator wykaz doświadczenia we wdrażaniu minimum jednego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej lub budżetu państwa o wartości co najmniej 3.000,00 zł wykonaną w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączą dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie 2. asystent koordynatora wykaz doświadczenia we wdrażaniu minimum jednego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej lub budżetu państwa wykonaną w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączą dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie b. wykaz przedstawiający kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenia niezbędne do wykonania zamówienia, zawierający informacje o posiadanych: dla części I zamówienia wykształceniu wyższym technicznym doświadczeniu zawodowym w pracy na stanowisku kierowniczym min. 3 lata, znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, znajomości przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, umiejętności obsługi komputera w tym programów Word, Excel, PowerPoint, znajomość przepisów ustawy Karta Nauczyciela, dla części II zamówienia wykształceniu wyższym z przygotowaniem pedagogicznym doświadczeniu zawodowym w pracy min. 3 lata, znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny, znajomości przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, umiejętności obsługi komputera w tym programów Word, Excel, PowerPoint, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, przy dodatkowym oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wyszczególnionym w pkt. 6 niniejszej SIWZ z uwzględnieniem zapisów art. 26 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 SIWZ; 1.2. przedstawią aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. przedstawią wykaz 1. koordynator wykaz doświadczenia we wdrażaniu minimum jednego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej lub budżetu państwa o wartości co najmniej 3.000,00 zł wykonaną w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączą dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie 2. asystent koordynatora wykaz doświadczenia we wdrażaniu minimum jednego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej lub budżetu państwa wykonaną w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączą dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie zgodnie z treścią załącznika Nr 3 do SIWZ 1.4. przedstawią wykaz informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia: dla części I zamówienia o posiadanym wykształceniu wyższym technicznym doświadczeniu zawodowym w pracy na stanowisku kierowniczym min. 3 lata, znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, znajomości przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, umiejętności obsługi komputera w tym programów Word, Excel, PowerPoint, znajomość przepisów ustawy Karta Nauczyciela, zgodnie z treścią załącznika nr 4a do SIWZ UWAGA Do przedstawionego wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji. dla części II zamówienia o posiadanym wykształceniu wyższym z przygotowaniem pedagogicznym doświadczeniu zawodowym w pracy min. 3 lata, znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny, znajomości przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, umiejętności obsługi komputera w tym programów Word, Excel, PowerPoint, zgodnie z treścią załącznika nr 4b do SIWZ UWAGA Do przedstawionego wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatbytowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bytowie, ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, pokój nr 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bytowie, ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, pokój nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.