Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-19
Człuchów: Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009-2010
Numer ogłoszenia: 181387 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , al. Wojska Polskiego 5, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 0-59 83-42-207, faks 0-59 83-42-208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.czluchow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009-2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na części, tj; usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych będą wykonywane z zakładanym wykorzystaniem jednostkowym: Zadanie nr 1 - Samochód ciężarowy od 6-8 Mg do piaskarki i pługa - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 100 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 2 - Samochód ciężarowy od 8-10 Mg do piaskarki i pługa - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 120 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 3 - Samochód ciężarowy od 8-10 Mg z piaskarką i pługiem - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 50 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 4 - Samochód ciężarowy 10 Mg z solarką i pługiem - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 5 - Samochód ciężarowy >= 18 Mg z pługiem - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 16 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 6 - Samochód ciężarowy 10-18 Mg z pługiem - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 20 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 7 - Samochód ciężarowy <= 10 Mg z pługiem - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 40 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 8 - Ciągnik rolniczy o mocy >= 160 KM bez pługa - 2 szt Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 4 godz. Zadanie nr 9 - Ciągnik rolniczy o mocy >= 160 KM z pługiem - 3 szt Łączna ilość godzin pracy - 108 godz., godzin postoju - 6 godz. Zadanie nr 10 - Ciągnik rolniczy o mocy 80-100 KM z pługiem - 2 szt Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 4 godz. Zadanie nr 11 - Równiarka - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 42 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 12 - Ładowarka o poj. łyżki do 2 m3 - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 30 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 13 - Ładowarka o poj. łyżki od 3-4 m3 - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 30 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 14 - Ładowarka o poj. łyżki powyżej 4 m3 - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 16 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 15 - Ładowarka o poj. łyżki do 0,25 m3 - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 150 godz., godzin postoju - 32 godz. Podane powyżej ilości godzin wynikają z prognozy potrzeb Zamawiającego. Opis wykonywania przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca do wypełnionego i podpisanego formularza oferty - Załącznik Nr 2 do SIWZ - składa następujące oświadczenia i dokumenty: a)Oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 3.Dokument, o których mowa w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż odpowiadający mu dokument określony w pkt 1 lit. b). 4.Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienna pieczątka osoby poświadczającej kopie dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 5.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)Oświadczenie wymienione w pkt 1 lit a) powinno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców. b)Dokument wymieniony w pkt 1 lit b) albo odpowiadający mu określony w pkt 2, winien być złożony przez każdego wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.starostwo.czluchow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Człuchowie
ul. Wojska Polskiego 5
77-300 Człuchów
pok. Nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 08:55, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Człuchowie, ul. Wojska Polskiego 5 77-300 Człuchów pok. nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Samochód ciężarowy od 6-8 Mg do piaskarki i pługa - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 100 godz., godzin postoju - 2 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Samochód ciężarowy od 8-10 Mg do piaskarki i pługa - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 120 godz., godzin postoju - 2 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Samochód ciężarowy od 8-10 Mg z piaskarką i pługiem - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 50 godz., godzin postoju - 2 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Samochód ciężarowy 10 Mg z solarką i pługiem - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Samochód ciężarowy >= 18 Mg z pługiem - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 16 godz., godzin postoju - 2 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Samochód ciężarowy 10-18 Mg z pługiem - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 20 godz., godzin postoju - 2 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Samochód ciężarowy =< 10 Mg z pługiem - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 40 godz., godzin postoju - 2 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Ciągnik rolniczy o mocy >= 160 KM bez pługa - 2 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 4 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Ciągnik rolniczy o mocy >= 160 KM z pługiem - 3 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 108 godz., godzin postoju - 6 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Ciągnik rolniczy o mocy 80-100 KM z pługiem - 2 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 4 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Równiarka - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 42 godz., godzin postoju - 2 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - Ładowarka o poj. łyżki do 2 m3 - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 30 godz., godzin postoju - 2 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - Ładowarka o poj. łyżki od 3-4 m3 - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 30 godz., godzin postoju - 2 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - Ładowarka o poj. łyżki powyżej 4 m3 - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 16 godz., godzin postoju - 2 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - Ładowarka o poj. łyżki do 0,25 m3 - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 150 godz., godzin postoju - 32 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 oraz tankowanie pojazdów z dystrybutora Wykonawcy dla Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o. o. w Człuchowie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (2024).
- Przebudowa części ulicy Królewskiej w Człuchowie
- Budowa sieci wodociągowej na terenie miejscowości Rychnowy
- Budowa placu zabaw na terenie miejscowości Kołdowo
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.