Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-31
Olkusz: Dowożenie uczniów do szkół autobusem szkolnym tzw Gimbusem w roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 181382 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olkusz Samorządowy Zespół Edukacji , Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 62 60 169, faks 032 62 60 179.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół autobusem szkolnym tzw Gimbusem w roku szkolnym 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów autobusem szkolnym tzw. Gimbusem, stanowiącym własność Gminy Olkusz w roku szkolnym 2012/2013, na następujących trasach: 1) Osiek - Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 w Olkuszu ul. Kochanowskiego 2: liczba uczniów - 43 oraz nauczyciel opiekun 2) Pazurek -Podlesie - Rabsztyn - Szkoła Podstawowa Nr 5 w Olkuszu ul. Cegielniana 24: liczba uczniów - 29 i Przedszkole Nr 4 w Olkuszu ul. Rabsztyńska 25: liczba dzieci 5 i 6 letnich - 11 oraz nauczyciel opiekun, zgodnie z imiennym wykazem uczniów sporządzonym przez dyrektora Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 w Olkuszu, Szkoły Podstawowej Nr 5 w Olkuszu i Przedszkola Nr 4 w Olkuszu oraz zgodnie z rozkładem jazdy, który przed rozpoczęciem roku szkolnego należy uzgodnić z dyrektorem szkoły / przedszkola. W trakcie roku szkolnego liczba uczniów może ulegać zmianie, zmiana ta nie będzie powodować zmiany umowy. Szczegółowy harmonogram dowozu po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. Miejscem wsiadania i wysiadania uczniów są istniejące przystanki autobusowe . Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną tras dowozu, w szczególności sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Szacunkowa ilość kilometrów dziennie wynosi ok. 96. Wymagany termin wykonania zamówienia: Od 03. 09. 2012 r. do 28. 06. 2013 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu usług tego samego rodzaju
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób Ocena spełnienia wyżej opisanych warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający, ze względu na rodzaj zamówienia nie dokonuje opisu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga dysponowania osobą /osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe kierowcy autobusowego, tzn. prawo jazdy kategorii D. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający, ze względu na rodzaj zamówienia nie dokonuje opisu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Olkusz (Samorządowy Zespoł Edukacji), Rynek 1, 32-300 Olkusz, pok. 319.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Olkusz(Samorządowy Zespoł Edukacji), Rynek 1, 32-300 Olkusz, pok. 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu na rzece Biała Przemsza w ciągu drogi powiatowej nr 1121K w m. Kaliś
- Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Wynajem ambulansów typu C
- P-34/2024 Świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów w ramach działalności Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Świadczenie usług transportu sanitarnego zespołem podstawowym "P" i transportowym "T" oraz transportu krwi na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- OWÓZ i ODWÓZ DZIECI DO: ZESPOŁU SZKÓŁ SPECJALNYCH W PYSKOWICACH, ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W WIELOWSI I ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W ŚWIBIU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.