eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowanie i dostawa materiałów informacyjno - konferencyjnych dotyczących wdrażania przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów Działania 5.1 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-19

Warszawa: Przygotowanie i dostawa materiałów informacyjno - konferencyjnych dotyczących wdrażania przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów Działania 5.1 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 181375 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów , Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6947503, faks 022 6946671.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa materiałów informacyjno - konferencyjnych dotyczących wdrażania przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów Działania 5.1 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa materiałów informacyjno - konferencyjnych dotyczących wdrażania przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów Działania 5.1 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. W ramach zamówienia Wykonawca przygotuje i dostarczy m.in. notatnik biurowy A5 (1000 szt.),teczka kartonowa z gumką (1000 szt.), długopis metalowy (2000 szt.), ołówek drewniany z gumką (1000s zt.), bloczek samoprzylepny (1000 szt.), masowe urządzenie magazynujące (pendrive) - 500 szt.,zestaw piśmienniczy (długopis i pióro)- 200 szt., zakładka indeksująca (1000 szt.), smycz (1000 szt.), zakreślacze kolorowe (1000 szt.), torba z materiału (ekologiczna)- 1000 szt., plakat (200 szt.), stojak na ulotki (3 szt.), kalendarz ścienny trójdzielny (800 szt.), kalendarz tygodniowy biurkowy (800 szt.), kalendarz książkowy format A5 (600 szt.), kalendarz książkowy format A4 (90 szt.)4. 3. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia. 4.Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ, (który będzie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zapisane są m.in. warunki płatności. 5.Zamówienie realizowane jest w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki KPRM na 2009 rok i jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000 zł (dwa tysiące złotych), obejmującym okres związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy, tj.: 1.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1.2.1wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywane, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 (dwóch) dostaw polegających na przygotowaniu i dostawie materiałów informacyjno - promocyjnych, w tym m.in. materiałów informacyjno - promocyjnych z nadrukiem- np. publikacji lub ulotek i materiałów biurowych - każda o wartości nie mniejszej niż 50 tysięcy złotych brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, poparte dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie, 1.2.2 zapewnią min 2 osobowy zespół zadaniowy tj.: -1 (jedną) osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika zespołu i będzie koordynować realizacją zamówienia, posiadającego doświadczenie w kierowaniu minimum 1 (jednym) zamówieniem polegającym na przygotowaniu i dostawie materiałów informacyjno - promocyjnych i materiałów biurowych, -1 (jedną) osobę, posiadającą minimum rok doświadczenia w grafice komputerowej. 1.3Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 1.1-1.3 winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, warunek określony w pkt. 1.4 winni spełniać wszyscy Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22. ust 1 pkt 1-3 pzp zgodnie z Zał. nr 2 do SIWZ (oryginał), 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio. 3.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 (dwóch) dostaw polegających na przygotowaniu i dostawie materiałów informacyjno - promocyjnych, w tym m.in. materiałów informacyjno - promocyjnych z nadrukiem- np. publikacji lub ulotek i materiałów biurowych - każda o wartości nie mniejszej niż 50 tysięcy złotych brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony zgodnie z Zał. nr 3 do SIWZ - do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony zgodnie z Zał. nr 4 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy zostały spełnione warunki określone w sekcji III.2) pkt 1.2.2. 4.1pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, 5. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z Zał. nr 2a do SIWZ (oryginał). 6. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty wymienione w pkt. 2 i 5 mają potwierdzać spełnienie warunku określonego w sekcji III.2) pkt 1.4 przez wszystkich Wykonawców. Dokumenty określone w: pkt 3 (wykaz dostaw), pkt 4 (wykaz osób), pkt 4.1 oraz oświadczenie z pkt. 1 mają potwierdzać spełnienie warunków określonych w sekcji III.2) pkt. 1.1 - 1.3 przez jednego Wykonawcę lub przez Wykonawców wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 46
  • 2 - Trwałość i jakość wykonania materiałów biurowych - 36
  • 3 - Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 18

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.premier.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy przesyłać na adres siedziby Zamawiającego lub złożyć na Dziennik Podawczy - wejście od Al. Szucha 14..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki KPRM na 2009 rok i jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.