eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Świadczenie usług związanych z przygotowaniem całodziennych posiłków z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych oraz ich dystrybucją na poszczególne oddziały szpitalne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-01

Łowicz: Świadczenie usług związanych z przygotowaniem całodziennych posiłków z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych oraz ich dystrybucją na poszczególne oddziały szpitalne
Numer ogłoszenia: 181339 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153595 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Ułańska 28, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375368 w. 250, faks 046 8375991.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z przygotowaniem całodziennych posiłków z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych oraz ich dystrybucją na poszczególne oddziały szpitalne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie całodziennych posiłków z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia dotyczącymi norm zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze. Dystrybucja na poszczególne oddziały szpitalne - do kuchenek oddziałowych, wózkami do przewożenia posiłków Wykonawcy. Posiłki dla pacjentów przebywających na oddziałach szpitalnych przygotowuje Kuchnia główna w/m. Posiłki dla ok. 45 pacjentów przebywających na oddziale Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanisławowie, odległego 24 km od głównej siedziby szpitala powinny być dowożone z kuchni głównej z zachowaniem przepisów sanitarnych. Posiłki przygotowywane są wg następującego harmonogramu; I śniadanie II Śniadanie (dla o/dziecięcego + dieta cukrzycowa) Obiad Podwieczorek (dla o/ dziecięcego + dieta cukrzycowa) Kolacja I śniadanie wydawane jest o godz. 8:00, II Śniadanie o godz. 9:30, Obiad o godz. 12:00, Podwieczorek o godz. 14:30, Kolacja o godz. 16:30. Posiłki na oddziały szpitalne w/m powinny być dostarczane w odpowiednich pojemnikach, posiłki do OFiR w Stanisławowie powinny być przewożone w termosach. Pojemniki i termosy muszą być zatwierdzone przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną a posiłki wydawane w pomieszczeniu specjalnie do tego wyznaczonym. Samochód do przewozu posiłków musi posiadać Decyzję SSE zezwalającą na przewóz żywności. Zamawiający wymaga od Wykonawcy: 1.Przygotowywania posiłków z artykułów przez siebie zakupionych z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych. 2.Przestrzegania realizacji zaleceń Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej oraz Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zamkniętych zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności. 3.Zatrudnienia dietetyka. 4.Dostarczania posiłków do kuchenek oddziałowych.. 5.Zakupu zastawy stołowej obiadowej dla pacjentów (średnio 146 pacjentów dziennie) 6.Świadczenia usług, na wysokim poziomie. 7.Utrzymania płynności wydawania posiłków. 8.Realizacja bieżących zaleceń SSE i oraz prowadzenia bieżących remontów. 9.Bieżące naprawy sprzętu stanowiącego wyposażenie kuchni niezbędnego do sporządzania posiłków. 10.Odbieranie odpadów pokonsumpcyjnych. 11.Termin płatności za usługę wynosi 30 dni. 12.Czynsz płatny będzie z góry do dnia 15 każdego miesiąca. 13.Po zakończeniu realizacji umowy pozostawienia poniesionych nakładów na pomieszczenia bez zapłaty ich równowartości. Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia 7 pracowników, w trybie art. 231KP przy zapewnieniu wszelkich praw i uprawnień im przysługującym. Pracownicy zatrudnieni są w firmie, która obecnie świadczy usługi na rzecz ZOZ i przejęła pracowników w myśl art. 231KP. Miesięczne koszty osobowe przejmowanych pracowników wynoszą 13.915,89 zł (słownie: trzynaście tysięcy dziewięćset piętnaście złotych 89/100). Na wynagrodzenie brutto pracowników składa się tylko uposażenie zasadnicze bez dodatków i kształtuje się jak niżej. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się dzierżawienia pomieszczeń Szpitala na prowadzenie powyższej usługi. Zamawiający oddaje w dzierżawę pomieszczenia, w tym: kuchnia centralna z magazynami oraz stołówką o łącznej powierzchni 257,16 m2 oraz pomieszczenia kuchni i stołówki w Oddziale Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanisławowie k/Bielaw o łącznej powierzchni 94,40 m2, wraz z urządzeniami stanowiącymi wyposażenie kuchni, na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego zawierającego specyfikację przekazanego sprzętu. Brak zaleceń organów kontroli dotyczących pomieszczeń kuchni. Wykaz pomieszczeń i sprzętu stanowiących przedmiot dzierżawy i najmu zawiera załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający ustala, iż kwota dzierżawy wynosi 1640,04 zł netto miesięcznie + należny podatek VAT 23% , co daje kwotę 2017,25 zł brutto. Zamawiający dostarczy wykonawcy energię elektryczną, parę technologiczną, C.W. i C.O. Opłaty za powyższe będą naliczane wykonawcy wg szacunkowych kosztów zamawiającego tj. :co, cw, para technologiczna- 5283,40 zł netto + 23% podatek VAT= 6498,61 zł brutto, zw, ścieki, wywóz nieczystości - 539,76 zł netto + 8% podatek VAT = 582,97 zł brutto, energia elektryczna - 1712,70 zł netto + 23% podatek VAT = 2106,62 zł brutto, opłata za telefon wg. faktycznego zużycia. Informacja szczegółowa Ilość łóżek: 223 w tym: Oddział Chorób Wewnętrznych - 54 łóżka Oddział Chirurgiczny - 40 łóżka Oddział Położniczo- Ginekologiczny - 36 łóżek Oddział Pediatryczny - 21 łóżek Oddział Fizjoterapii i Rehabilitacji - 50 łóżek Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii- 5 łóżek Oddział Neonatologiczny -17 łóżek Szacunkowa ilość posiłków do przygotowania i wydania w okresie 12 miesięcy : - śniadania - 52.249 porcji - obiady - 51.465 porcji - kolacje - 51.357 porcji Uśredniona ilość diet w ciągu jednego dnia wynosi 147,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASPEN-RES Sp. z o.o., ul. Bularnia 5, 31-222 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 604353,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 647528,61

  • Oferta z najniższą ceną: 647528,61 / Oferta z najwyższą ceną: 647528,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.