eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Internetowa kampania promocyjna (mailing) Kanału Elbląskiego wraz z dodatkową promocją na nośnikach reklamy zewnętrznej w ramach projektu Promocja turystyczna Kanału Elbląskiego wraz z opracowaniem wachlarza ofert turystycznych z nim związanych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-08

Ostróda: Internetowa kampania promocyjna (mailing) Kanału Elbląskiego wraz z dodatkową promocją na nośnikach reklamy zewnętrznej w ramach projektu Promocja turystyczna Kanału Elbląskiego wraz z opracowaniem wachlarza ofert turystycznych z nim związanych
Numer ogłoszenia: 181321 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148841 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Internetowa kampania promocyjna (mailing) Kanału Elbląskiego wraz z dodatkową promocją na nośnikach reklamy zewnętrznej w ramach projektu Promocja turystyczna Kanału Elbląskiego wraz z opracowaniem wachlarza ofert turystycznych z nim związanych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii internetowej w zakresie: a) Opracowania i przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji projektu graficznego mailingu, który musi zawierać: - Propozycję hasła kampanii; - Wszystkie zaproponowane elementy graficzne muszą być związane z promocją obszaru Kanału Ostródzko-Elbląskiego; - Herb miasta oraz loga Partnerów projektu zgodnie z załącznikiem nr 8 do siwz; - Adres strony internetowej www.kanal.ostroda.pl; - Znak Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 oraz logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności; - Flaga Unii Europejskiej z odwołaniem słownym Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; - Herb Województwa Warmińsko-Mazurskiego; - Logo Warmii i Mazur. Konfiguracja zestawu obowiązkowych znaków oraz przykłady zastosowania zostały przedstawione w dokumencie *Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej* dostępnych na stronie http://www.rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=134 - Przekierowanie mailingu na stronę www.kanal.ostroda.pl. b) Emisji reklamy - mailingu w okresie od 10 lipca 2010r. w postaci targetowego mailingu do klientów poczty największych serwisów internetowych - wp.pl, onet.pl, gazeta.pl. Grupę docelową stanowić mają posiadacze kont pocztowych powyżej 30 roku życia, z rodzinami, z większych miast, zainteresowani turystyką i przyrodą. c) W zakresie mailingu - określenie treści tytułu e-maila, nadawcy i stopki; d) Emisji reklamy w postaci mailingu wg następujących założeń: - Rodzaj nośnika - mailing od 30 do 35 kB; - Ilość - w każdym z portali co najmniej 140.000 wysyłek; - Czas ekspozycji - od dnia 10 lipca 2010r. Akcja mailingowa musi trwać łącznie w każdym z portali od 20 do 28 dni; 2) Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii outdoorowej w zakresie: a) Opracowania i przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji dwóch różnych projektów graficznych plakatów (z uwagi na dwie edycje kampanii), które muszą zawierać: - Hasła kampanii: I edycja pod hasłem: *Dopłyń do nas kanałem* II edycja pod hasłem: *Sprawdź swoją skrzynkę*; - Wszystkie zaproponowane elementy graficzne muszą być związane z promocja obszaru Kanału Ostródzko-Elbląskiego; - Herb miasta oraz loga Partnerów projektu (załącznik nr 8 do siwz); - Adres strony internetowej www.kanal.ostroda.pl (dotyczy II edycji); - Znak Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 oraz logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności; - Flaga Unii Europejskiej z odwołaniem słownym Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; - Herb Województwa Warmińsko-Mazurskiego; - Logo Warmii i Mazur. Konfiguracja zestawu obowiązkowych znaków oraz przykłady zastosowania zostały przedstawione w dokumencie *Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej* dostępnych na stronie http://www.rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=134 b) Ekspozycji reklamy na nośniku typu billboard wg następujących założeń: - Rodzaj nośnika - billboard w formacie 12 m2, tj. 5,04 m x 2,38 m lub 4,00 m x 3,00 m; - Ilość - dwie edycje - 7 nośników w każdej edycji; - Czas ekspozycji: I edycja - nie później niż od piątego dnia po podpisaniu umowy (dzień wyklejenia billboardów) do dnia 18 lipca 2010r.; II edycja - od dnia 19 lipca 2010r. do dnia 31 sierpnia 2010r. - Lokalizacja: stolica regionu - Olsztyn, przy głównych ciągach komunikacyjnych, skrzyżowaniach i drogach o dużym natężeniu ruchu oraz na trasie prowadzącej w kierunku Ostródy. c) Wykonawca gwarantuje zachowanie bardzo dobrej jakości plakatów w czasie trwania ekspozycji, poprzez dokonywanie bieżącej kontroli jakości billboardów oraz w razie uszkodzenia plakatów nieodpłatnie ponowne ich wyklejenie. Wymiana uszkodzonych plakatów następować będzie w terminie 48 godzin od momentu ich zauważenia przez Wykonawcę lub zgłoszenia przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 72.40.00.00 - Usługi internetowe 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Promocja turystyczna Kanału Elbląskiego wraz z opracowaniem wachlarza ofert turystycznych z nim związanych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii internetowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MKOWALCZYK S.C. M. Kowalczyk, A. Maciejewska, ul. Piotrkowska, 90-413 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44281,40

  • Oferta z najniższą ceną: 30180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52659,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii outdoorowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CITISIGN Studio Reklamy Zewnętrznej Grzegorz Sadłowski, ul. Zawiszy Czarnego 7, 10-068 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19563,92

  • Oferta z najniższą ceną: 11661,25 / Oferta z najwyższą ceną: 19563,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.