eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzica › Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nidzicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-19

Nidzica: Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nidzicy
Numer ogłoszenia: 181309 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy , ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 625-01-30, faks 0-89 625-01-39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nidzica.up.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nidzicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer - 1 szt. Komputer - 8 szt. Drukarka kolorowa laserowa (wraz z dodatkowym zestawem zapasowych tonerów oryginalnych) -1 szt. Skaner- 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają doświadczenie w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, tj. : zrealizowali z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego na kwotę 50.000 zł każda, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 Ustawy. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów wymienionych w pkt. 8 SIWZ, na zasadzie oceny : spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy - zgodnie z załącznikiem Nr 3 SIWZ, 2) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, zamawiający żąda - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty, 3) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę doświadczenia - rozumianego jako zrealizowanie przynajmniej 3 dostaw sprzętu komputerowego na kwotę 50.000 zł każda, wykonawca przedstawi wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. 4) informacja o Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych oferowanego sprzętu - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ. 5) wypełniony Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ, 6) parafowany wzór umowy - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nidzica.up.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy 13-100 Nidzica ul. Traugutta 23 woj. Warmińsko-Mazurskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy 13-100 Nidzica ul. Traugutta 23 woj. Warmińsko-Mazurskie Sekretariat I piętro pok.28.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.