eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następujących zadań inwestycyjnych, realizowanych w formule zaprojektuj - wybuduj ,, Utwardzenie placu przy ul. Poznańskiej 15 w Górze,, ,, Utwardzenie placu przy ul. J. Piłsudskiego w Górze,, ,, Utwardzenie placu przy ul. Poznańskiej 6-6A w Górze,, ,, Utwardzenie placu przy garażach przy ul. Wierzbowej,,.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-25

Góra: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następujących zadań inwestycyjnych, realizowanych w formule zaprojektuj - wybuduj : ,, Utwardzenie placu przy ul. Poznańskiej 15 w Górze,, ,, Utwardzenie placu przy ul. J. Piłsudskiego w Górze,, ,, Utwardzenie placu przy ul. Poznańskiej 6-6A w Górze,, ,, Utwardzenie placu przy garażach przy ul. Wierzbowej,,.
Numer ogłoszenia: 181287 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164003 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następujących zadań inwestycyjnych, realizowanych w formule zaprojektuj - wybuduj : ,, Utwardzenie placu przy ul. Poznańskiej 15 w Górze,, ,, Utwardzenie placu przy ul. J. Piłsudskiego w Górze,, ,, Utwardzenie placu przy ul. Poznańskiej 6-6A w Górze,, ,, Utwardzenie placu przy garażach przy ul. Wierzbowej,,..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje organizację nadzoru inwestorskiego dla następujących zadań inwestycyjnych, realizowanych w formule zaprojektuj - wybuduj : ,, Utwardzenie placu przy ul. Poznańskiej 15 w Górze,, ,, Utwardzenie placu przy ul. J. Piłsudskiego w Górze,, ,, Utwardzenie placu przy ul. Poznańskiej 6-6A w Górze,, ,, Utwardzenie placu przy garażach przy ul. Wierzbowej,, a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje nadzór nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez Wykonawcę wg. przekazanych przez Zamawiającego programów funkcjonalno - użytkowych przy następujących ogólnych założeniach : ,, Utwardzenie placu przy ul. Poznańskiej 15 w Górze,, Projektowana inwestycja będzie prowadzona przy ul. Poznańskiej 15 w Górze na działce o numerze ewidencyjnych 717/9. Plac ma powierzchnię ok. 600 m2. Opis stanu istniejącego zawarto w pfu. Zakres dokumentacji i robót budowlanych winien obejmować: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płyt betonowych typu ,, trelinka,, na podsypce ce W przypadku potrzeby, dokumentacja powinna obejmować także przebudowę urządzeń obcych zlokalizowanych na terenie objętym opracowaniem. Dokumentacja projektowa, jeżeli jest to niezbędne powinna zostać opracowana na podstawie przeprowadzonego wcześniej rozpoznania podłoża gruntowego. mentowo- piaskowej, ustawienie krawężników betonowych, odwodnienie terenu. ,, Utwardzenie placu przy ul. J. Piłsudskiego w Górze,, Projektowana inwestycja będzie prowadzona przy ul. Piłsudskiego w Górze na działce o numerze ewidencyjnych 830/6. Plac ma powierzchnię ok. 600 m2. Opis stanu istniejącego zawarto w pfu. Zakres dokumentacji i robót budowlanych winien obejmować: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni betonowej, budowę nowej nawierzchni oraz nowych chodników z kostki betonowej. Chodniki należy zaprojektować z trzech stron posesji. Należy przewidzieć rozbiórkę chodnika z kostki betonowej, rozbiórkę dwóch ceglanych klombów oraz usunięcie drzew i krzewów zarówno z posesji jak i terenu klombów, utworzenie dwóch trawników otoczonych obrzeżem betonowym, rozdzielonych ścieżką o nawierzchni grysowej, odwodnienie terenu, ustawienie ławek oraz zaprojektowanie oświetlenia w formie dwóch lamp wolnostojących parkowych z przyłączem energetycznym, posadowienie pergoli drewnianych z pnączami w celu osłonięcia i oddzielenia śmietników od części rekreacyjnej, ułożenie kostki z rozbiórki w miejscu wydzielonym na śmietnik. Na części rekreacyjnej należy zaprojektować ławki mocowane do fundamentu. W przypadku potrzeby, dokumentacja powinna obejmować także przebudowę urządzeń obcych zlokalizowanych na terenie objętym opracowaniem. Dokumentacja projektowa, jeżeli jest to niezbędne powinna zostać opracowana na podstawie przeprowadzonego wcześniej rozpoznania podłoża gruntowego. ,, Utwardzenie placu przy ul. Poznańskiej 6-6A w Górze,, Projektowana inwestycja będzie prowadzona przy ul. Poznańskiej 6 - 6A na działce o numerze ewidencyjnym 215/8. Plac o powierzchni ok. 270 m2. Opis stanu istniejącego zawarto w pfu. Zakres dokumentacji i robót budowlanych winien obejmować: - rozbiórkę betonowych części nawierzchni, płyt chodnikowych, budowę nowej nawierzchni z brukowej kostki betonowej szarej typu ,, domino,,, ustawienie obrzeży betonowych 8x30, humusowanie i obsianie trawą terenu zielonego od strony podwórza, rozbiórkę i usunięcie ławek oraz elementów prefabrykowanych ( trzepaki). Dokumentacja projektowa, jeżeli jest to niezbędne powinna zostać opracowana na podstawie przeprowadzonego wcześniej rozpoznania podłoża gruntowego. ,, Utwardzenie placu przy garażach przy ul. Wierzbowej,, Projektowana inwestycja będzie prowadzona przy ul. Wierzbowej w Górze na działkach o numerach ewidencyjnych 182/42 i 181/1. Plac ma powierzchnię ok. 620 m2. Opis stanu istniejącego zawarto w pfu. Zakres dokumentacji i robót budowlanych winien obejmować: - rozbiórkę istniejących elementów nawierzchni betonowej wraz z kwietnikiem, usunięcie metalowych słupów, wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki niezwiązanej i z brukowej kostki betonowej, odwodnienie terenu z regulacją studzienek. W przypadku potrzeby, dokumentacja powinna obejmować także przebudowę urządzeń obcych zlokalizowanych na terenie objętym opracowaniem. Dokumentacja projektowa, jeżeli jest to niezbędne powinna zostać opracowana na podstawie przeprowadzonego wcześniej rozpoznania podłoża gruntowego. Dokładny zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Do podstawowych obowiązków i praw Wykonawcy należy m.in.: 3.1. Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych. 3.2. Pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego, w tym warunkami pozwolenia na budowę. Zaznacza się, że Wykonawca i Inspektor Nadzoru nie wprowadzą względem dokumentacji oraz umowy z Wykonawcą robót budowlanych jakichkolwiek zmian dotyczących robót, bez względu na ich zakres i istotność bez pisemnego polecenia lub zgody Zamawiającego. 3.3. Odpowiedzialność za koordynację realizacji zadań: ,, Utwardzenie placu przy ul. Poznańskiej 15 w Górze,, ,, Utwardzenie placu przy ul. J. Piłsudskiego w Górze,, ,, Utwardzenie placu przy ul. Poznańskiej 6-6A w Górze,, ,, Utwardzenie placu przy garażach przy ul. Wierzbowej, i nadzór nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową. 3.4. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 3.5. Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 3.6. Protokolarne przekazanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych oraz pilotowanie spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; 3.7. Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 3.8. Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, STWiORB, pozwoleniem na budowę, zasadami sztuki budowlanej, właściwymi normami i przepisami prawa oraz interesem Zamawiającego. 3.9. Analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych - informowanie Zamawiającego o problemach. 3.10. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu . 3.11. Egzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji. 3.12. Sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót. 3.13. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robot. 3.14. Sprawdzanie jakości i zatwierdzanie wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 3.15. Sprawdzenie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. Inspektor nadzoru zweryfikuje parametry techniczne zastosowanych materiałów dla zamienników równoważnych wyznaczonych przez autora dokumentacji przed ich użyciem. Inspektor Nadzoru sprawdza i zatwierdza daną partię materiałów przeznaczonych przez Wykonawcę robót do wbudowania. 3.16. Uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych. 3.17. Odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających - Inspektor Nadzoru potwierdza ich prawidłowość wykonania wpisem do dziennika budowy. 3.18. Uczestniczenie w odbiorach inwestycji (Inspektor Nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad) - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazaniu go do użytkowania. 3.19. Weryfikacja i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej . 3.20. Przygotowanie inwestycji do odbioru końcowego - sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez Wykonawcę robót całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji. 3.21. Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania robót budowlanych, a także akceptowanie i zatwierdzanie faktury końcowej, po uprzedniej kontroli, weryfikacji i analizie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. 3.22. Dostarczanie wszelkich informacji związanych z postępem prac, niezbędnych dla prawidłowego rozliczenia przez Zamawiającego środków finansowych. 3.23. Opracowywanie wniosków na ewentualne zmiany w zakresach robót. Wykonawca nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powyższego. Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac (przedłużeniu lub skróceniu) zaopiniowanie ich i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu. 3.24. Organizowanie przez inspektora spotkań koordynacyjnych (rad budowy) na wniosek Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych z udziałem przedstawicieli Inwestora i Wykonawcy robót, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność. Inspektor w przeciągu 3 dni od daty spotkania sporządza i przekazuje Zamawiającemu protokół ustaleń . 3.25. Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 3.26. Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. 3.27. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 3.28.Dokładny zakres obowiązków opisano w ustawie Prawo budowlane i w aktach wykonawczych, projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 3.29. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krzysztof Stróżycki, Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo- Handlowe ,, PROGRESS,,, ul. T. Rejtana 35/4,, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3902,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2214,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2214,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.