Ogłoszenie z dnia 2015-12-08
Dukla: Dostawa świeżego mięsa i świeżych produktów mięsnych
Numer ogłoszenia: 181257 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 w Dukli , ul. Kościuszki 13, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 13 4331570, faks 13 4331570.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zs1dukla.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa świeżego mięsa i świeżych produktów mięsnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Antrykot wołowy - 300,00 kg, Biodrówka wieprzowa - 300,00 kg, Karkówka wieprzowa - 200,00 kg, Kości od schabu wieprzowe - 500,00 kg, Kurczak patroszony, cały - 600,00 kg, Porcja rosołowa 300,00 kg, Schab bez kości - 1200,00 kg, Szynka surowa - 1000,00 kg, Udko z kurczaka - 2000,00 kg, Udziec wołowy bez kości - 300,00 kg, Łopatka wieprzowa bez kości - 1400,00 kg, Żeberka wieprzowe - 300,00 kg, Medaliony z indyka - 300,00 kg, Udziec z indyka bez kości - 150,00 kg, Filet z kurczaka - 1500,00 kg, Kiełbasa wieprzowo-cielęca - 1200,00 kg, Kurczak gotowany, kanapkowy - 30,00 kg, Parówka cielęco-wieprzowa - 600,00 kg, Szynka wieprzowa, swojska - 50,00 kg, Boczek wędzony, gotowany - 50,00 kg, Filet wędzony z kurczaka - 20,00 kg, Filet z indyka - 600,00 kg, Boczek surowy - 300,00 kg.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzialalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 2pzp., e) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, f) spełnią wymagania określone ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz niniejszą specyfikacją
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymagane załączniki do SIWZ oraz upoważnienie do reprezentowania firmy w przypadku gdy nie wynika ono z załączonych dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 1
- 2 - Termin płatności wyrażony w dniach - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs1dukla.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 1 w Dukli, ul. Kościuszki 13, 38-450 Dukla - sekretariat szkoły.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2015 godzina 13:30, miejsce: Zespół Szkół nr 1 w Dukli, ul. Kościuszki 13, sekretariat szkoły.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DUKLA
więcej: przetargi DUKLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie 1 września 2024r do 31 sierpnia 2025r.
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30 w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024r.
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od 01 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim w II półroczu 2024 roku
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w III i IV kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.