eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie telekomunikacyjnych usług doradczych w procesie notyfikacji pomocy publicznej w projekcie pn. Likwidacja obszarów wykluczenia informacyjnego i budowa Dolnośląskiej Sieci Szkieletowej, w celu uzyskania pozytywnej decyzji Komisji Europejskiej w rozumieniu Rozporządzenia Rady nr 659/1999 oraz zgody IZ RPO Województwa Dolnośląskiego w sprawie dofinansowania projektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-19

Wrocław: Świadczenie telekomunikacyjnych usług doradczych w procesie notyfikacji pomocy publicznej w projekcie pn. Likwidacja obszarów wykluczenia informacyjnego i budowa Dolnośląskiej Sieci Szkieletowej, w celu uzyskania pozytywnej decyzji Komisji Europejskiej w rozumieniu Rozporządzenia Rady nr 659/1999 oraz zgody IZ RPO Województwa Dolnośląskiego w sprawie dofinansowania projektu
Numer ogłoszenia: 18123 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego , ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7769643, faks 71 7769141, 7769702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie telekomunikacyjnych usług doradczych w procesie notyfikacji pomocy publicznej w projekcie pn. Likwidacja obszarów wykluczenia informacyjnego i budowa Dolnośląskiej Sieci Szkieletowej, w celu uzyskania pozytywnej decyzji Komisji Europejskiej w rozumieniu Rozporządzenia Rady nr 659/1999 oraz zgody IZ RPO Województwa Dolnośląskiego w sprawie dofinansowania projektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie telekomunikacyjnych usług doradczych w procesie notyfikacji pomocy publicznej w projekcie pn. Likwidacja obszarów wykluczenia informacyjnego i budowa Dolnośląskiej Sieci Szkieletowej, w celu uzyskania pozytywnej decyzji Komisji Europejskiej w rozumieniu Rozporządzenia Rady nr 659/1999 oraz zgody Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w sprawie dofinansowania projektu. W szczególności do obowiązków Wykonawcy będzie należało świadczenie telekomunikacyjnych usług doradczych, polegających na: a) sporządzeniu i przedstawieniu Komisji Europejskiej opracowania eksperckiego opisującego aspekty udzielania pomocy publicznej w projekcie, w oparciu o wzór pn. Supplementary Information Sheet on State aid to broadband (tłum. Suplement informacyjny dotyczący pomocy publicznej dla sieci szerokopasmowych), wraz z graficznym i tabelarycznym określeniem obszaru interwencji dla budowy Dolnośląskiej Sieci Szkieletowej, spójnego ze Studium Wykonalności, w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej), b) sporządzeniu opracowań eksperckich ustalających treść niezbędnych zmian i uzupełnień w posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji aplikacyjnej wraz z wersją tekstu jednolitego tej dokumentacji oraz projektu wkładu merytorycznego Beneficjenta do Wniosku Notyfikacyjnego, celem jej dostosowania do wymogów umożliwiających wszczęcie procesu notyfikacji w KE, poprzedzonego uzyskaniem pozytywnej oceny formalnej w/w dokumentów ze strony Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 oraz sporządzeniem Wniosku Notyfikacyjnego, c) sporządzeniu opracowań eksperckich zawierających propozycje odpowiedzi na pytania Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 i Komisji Europejskiej. 2. Przedmiot Zamówienia dzieli się na 2 elementy - Etapy techniczne, w ramach których należy wykonać Produkty (opracowania eksperckie) określone odrębnie dla każdego Etapu. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia oraz warunki jego realizacji został zawarty we Wzorze Umowy (wraz z załącznikami), stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Praca Wykonawcy powinna zostać wykonana terminowo, zgodnie z opisanym w realizowanej Umowie zakresem obowiązków Wykonawcy oraz zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa wspólnotowego i krajowego. Produkty muszą spełnić sformułowane w Umowie kryteria jakości i akceptacji, wymienione w załączniku nr 1 do Wzoru Umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, polegających na wykonywaniu tych samych czynności co przy zamówieniu podstawowym oraz stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.60.00 - Telekomunikacyjne usługi doradcze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał: a) co najmniej 2 usługi w zakresie doradztwa eksperckiego w procesie przygotowania dokumentacji dla potrzeb notyfikacji pomocy publicznej w zakresie inwestycji liniowych przesyłowych, tj. telekomunikacji, energetyki lub gazownictwa, w tym co najmniej 1 usługę, w wyniku której uzyskana została pozytywna decyzją Komisji Europejskiej o notyfikacji, b) co najmniej 2 usługi polegające na weryfikacji (koreferat) lub opracowaniu studium wykonalności w zakresie inwestycji liniowych w branży telekomunikacyjnej współfinansowanych ze środków publicznych, w rozumieniu ustawy o finansach publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami posiadającymi minimalne kwalifikacje: a) EKSPERT nr 1 - KOORDYNATOR PROJEKTU (kierownik projektu po stronie Wykonawcy, odpowiedzialny za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, kontrolę i koordynację pracy ekspertów Wykonawcy, kontrolę zawartości merytorycznej opracowanych dokumentów, kontakty z Zamawiającym): - posiada wykształcenie wyższe magisterskie, - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika co najmniej 2 projektów analityczno-eksperckich lub ewaluacyjnych lub badawczych, które dotyczyły inwestycji telekomunikacyjnych. b) EKSPERT nr 2 - EKSPERT ds. PRAWNYCH: - wykształcenie wyższe prawnicze lub równoważne w przypadku ukończenia uczelni zagranicznych, - posiada minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe na terenie RP jako radca prawny albo adwokat lub prawnik zagraniczny wykonujący stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 roku o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP, - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez co najmniej 12 miesięcy świadczył pomoc prawną w procedurze notyfikacji pomocy publicznej w zakresie inwestycji liniowych przesyłowych, tj. telekomunikacji, energetyki lub gazownictwa. c) EKSPERT nr 3 - EKSPERT ds. EKONOMICZNYCH: - wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk ekonomicznych, - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert sporządził jako autor lub współautor co najmniej 2 analizy ekonomiczno-finansowe dla inwestycji współfinansowanych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej. d) EKSPERT nr 4 - EKSPERT ds. TECHNICZNYCH: - wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności telekomunikacja, teleinformatyka, informatyka lub elektronika, - w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert sporządził jako autor lub współautor co najmniej 2 projekty techniczne lub opracowania eksperckie dotyczące inwestycji liniowych w branży telekomunikacyjnej. e) EKSPERT nr 5 - EKSPERT ds. TŁUMACZEŃ: - wykształcenie wyższe magisterskie o profilu filologicznym, - posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu czynności tłumaczeń pisemnych z języka angielskiego na język polski i z języka polskiego na język angielski, przy czym co najmniej 2 przetłumaczone teksty liczyły nie mniej niż 100 stron tłumaczeniowych każde. UWAGA: każda z osób zaproponowanych przez Wykonawcę do pełnienia roli eksperta musi spełniać łącznie wszystkie warunki stawiane dla danej funkcji. Nie dopuszcza się pełnienia przez jedną osobę więcej niż jednej z funkcji wskazanych powyżej, za wyjątkiem funkcji Eksperta nr 1, która może być połączona z pełnieniem dowolnej z pozostałych funkcji eksperckich

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł, przy założeniu, że środki finansowe i zdolność kredytowa mogą być sumowane do wskazanej wysokości, a zdolność kredytowa to możliwość uzyskania nowego kredytu we wskazanej wysokości, przy uwzględnieniu wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych, UWAGA: dla wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w formie aneksu do Umowy, z zastosowaniem art. 144 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku: a) zmiany nazwy lub adresu firmy Wykonawcy, b) zmiany formy organizacyjno-prawnej, przekształcenia lub połączenia z inną firmą po stronie Wykonawcy, c) zmiany terminów ustalonych w §4 na zasadach ustalonych w §4 ust. 7, 8 i 9, przy czym termin określony w §4 ust. 1 lit. b) nie może być późniejszy niż 31 grudnia 2013, d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a innymi niż Wykonawca podmiotami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację Umowy, e) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umwd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2012 godzina 12:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław pok. nr 101 godz. 13:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Województwa Dolnośląskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Nazwa Projektu: Likwidacja obszarów wykluczenia informacyjnego i budowa Dolnośląskiej Sieci Szkieletowej Nazwa Programu: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Priorytet nr 2: Rozwój społeczeństwa informacyjnego na Dolnym Śląsku (Społeczeństwo informacyjne) Działanie nr 2.1: Infrastruktura Społeczeństwa Informacyjnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.