eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją Projektu pn. e-Świętokrzyskie - budowa sieci światłowodowych wraz z urządzeniami na terenie Miasta Kielce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-14

Kielce: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją Projektu pn. e-Świętokrzyskie - budowa sieci światłowodowych wraz z urządzeniami na terenie Miasta Kielce
Numer ogłoszenia: 18123 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce , Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3676236, faks 041 3676306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl/pl/zoum_strona_glowna/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją Projektu pn. e-Świętokrzyskie - budowa sieci światłowodowych wraz z urządzeniami na terenie Miasta Kielce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 1. Usługi związane z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją Projektu pn. e-Świętokrzyskie - budowa sieci światłowodowych wraz z urządzeniami na terenie Miasta Kielce - w oparciu o dokumentację budowlaną i koncepcję techniczną Projektu oraz odbiór końcowy, rozliczenie Projektu i przekazanie Zamawiającemu. 2. Projekt będzie podlegał dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 2 - Budowa infrastruktury społeczeństwa informacyjnego. 3. Projekt musi być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi procedurami wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013, ze wszystkimi odpowiednimi schematami finansowymi i roboczymi, wymaganiami i procedurami oraz warunkami umowy o dofinansowanie Projektu. 4. Nadzór nad realizacją w/w Projektu powinien być prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami ustawy Prawo Budowlane, przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i zapisami umów na wykonanie części pasywnej i aktywnej Projektu. 5. Zamawiający mocą podpisanej umowy przekaże Inżynierowi Kontraktu odpowiedzialność oraz pełnomocnictwa do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji Projektu w zakresie określonym dokumentacją projektową, warunkami umownymi oraz procedurą obowiązującą przy realizacji Projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego. 6. Inżynier Kontraktu będzie nadzorował kontrakt w imieniu i na rachunek Zamawiającego, tj. Gminy Kielce - Zakładu Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce, działając w oparciu o upoważnienie udzielone przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega prawo do kontroli i nadzoru wykonania umowy, w tym realizacji robot, przez ustanowionych przedstawicieli posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 8. Inżynier Kontraktu nie ma prawa zaciągać zobowiązań, w tym finansowych, w stosunku do Wykonawców oraz innych uczestników procesu inwestycyjnego, bez zgody Zamawiającego. 9. Inżynier Kontraktu - jako podmiot - musi dysponować kadrą wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Ponadto Inżynier Kontraktu konsultować będzie istotne z punktu widzenia realizacji Projektu przedsięwzięcia i decyzje z wydelegowanymi w danej branży członkami Zamawiającego, a jeżeli wymagać tego będzie waga problemu - z całym zespołem Zamawiającego. 10. Inżynier Kontraktu przez cały okres realizacji umowy zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i związanej z realizacją przedmiotu zamówienia. Suma ubezpieczenia (suma gwarancyjna) na jedno i wszystkie zdarzenia oraz sublimity powinna być nie niższa niż 1.000.000,00 zł. 11. Inżynier Kontraktu w ramach swojego budżetu uwzględni wszelkie koszty osobowe. koszty prowadzenia biura, zakwaterowań dla członków zespołu, koszty delegacji i inne konieczne do prawidłowego działania. Usługi Inżyniera Kontraktu będą obejmować dwa etapy realizacji Projektu tj.: Etap I - związany z wyborem Wykonawców na wykonanie części pasywnej i aktywnej Projektu. Etap II - związany z nadzorem i koordynacją realizacji oraz rozliczaniem Projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 18 000,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. jedną usługę w zakresie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego), polegającą na zarządzaniu lub nadzorze nad realizacją zadań inwestycyjnych, która swym zakresem obejmowała łącznie kanalizację teletechniczną i sieć telekomunikacyjną w technologii światłowodowej w granicach administracyjnych miast, o długości co najmniej 20 kilometrów każda (w ramach jednej inwestycji).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie mogących pełnić następujące funkcje: a) Kierownika Zespołu - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie sieci, linii, instalacji i urządzeń dla telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą bez ograniczeń oraz 2 - letnie doświadczenie zawodowe jako Inspektor nadzoru inwestorskiego, kierownik budowy lub kierownik robót, b) Inspektora nadzoru inwestorskiego branży telekomunikacyjnej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie sieci, linii, instalacji i urządzeń dla telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą bez ograniczeń oraz 2 - letnie doświadczenie zawodowe jako Inspektor nadzoru inwestorskiego, kierownik budowy lub kierownik robót, c) Inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz 2 - letnie doświadczenie zawodowe jako Inspektor nadzoru inwestorskiego, kierownik budowy lub kierownik robót, d) Inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń oraz 2 - letnie doświadczenie zawodowe jako Inspektor nadzoru inwestorskiego, kierownik budowy lub kierownik robót. Zamawiający nie dopuszcza łączenia przez 1 osobę funkcji Inspektora nadzoru różnych branż. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia funkcji Kierownika Zespołu przez Inspektora nadzoru w branży telekomunikacyjnej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - posiada lub zawrze ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest zachować ciągłość ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w zał. Nr 1 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2. Dokument potwierdzający uprawnienia do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - o ile nie wynika to z innych załączonych dokumentów. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę. 3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Wykonawców występujących wspólnie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium - zgodnie z opisem w rozdz. XIII SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wykonawca może renegocjować lub wypowiedzieć Umowę w przypadku wystąpienia nowych okoliczności, których przewidzenie nie było możliwe w momencie podpisania umowy, a w szczególności ograniczenia dofinansowania Projektu przez UE. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w umowie zostanie zmienione proporcjonalnie do wartości wykonanych usług

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.kielce.pl/pl/zoum_strona_glowna/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce 25-659 Kielce, ul. Strycharska 6, pok. nr 112.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce 25-659 Kielce, ul. Strycharska 6, pok. nr 106 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie podlegał dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 2 - Budowa infrastruktury społeczeństwa informacyjnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.