Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Ciechocinek: Dostawa bielizny pościelowej i stołowej, kołder, poduszek, koców , ręczników, firanek, zasłon wykładziny podłogowej, artykułów do sprzątania - ścierki dla potrzeb PUC S.A. w 2 zadaniach - CPV - 172
Zadanie nr 1 - Dostawa bielizny pościelowej i stołowej, kołder, poduszek, koców , ręczników, firanek, zasłon wykładziny podłogowej, -CPV 172
Zadanie nr 2 - Dostawa artykułów do sprzątania - ścierki - CPV 172
Numer ogłoszenia: 181238 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Uzdrowisko Ciechocinek S.A., ul. Kościuszki 10, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2836078, fax 054 2836295.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puc.sky.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna - Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny pościelowej i stołowej, kołder, poduszek, koców , ręczników, firanek, zasłon wykładziny podłogowej, artykułów do sprzątania - ścierki dla potrzeb PUC S.A. w 2 zadaniach - CPV - 172 Zadanie nr 1 - Dostawa bielizny pościelowej i stołowej, kołder, poduszek, koców , ręczników, firanek, zasłon wykładziny podłogowej, -CPV 172 Zadanie nr 2 - Dostawa artykułów do sprzątania - ścierki - CPV 172.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bielizny pościelowej i stołowej, kołder, poduszek, koców , ręczników, firanek, zasłon wykładziny podłogowej, artykułów do sprzątania - ścierki dla potrzeb PUC S.A. w 2 zadaniach - CPV - 172 Zadanie nr 1 - Dostawa bielizny pościelowej i stołowej, kołder, poduszek, koców , ręczników, firanek, zasłon wykładziny podłogowej, -CPV 172 Zadanie nr 2 - Dostawa artykułów do sprzątania - ścierki - CPV 172
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.20.00.00 - Wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 2000,- zł. Zadanie nr 2 - 500,- zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie ze SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puc.sky.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu PUC S. A., ul. Kościuszki 10, 87-720 Ciechocinek, pok. nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zarządu PUC S. A., ul. Kościuszki 10, 87-720 Ciechocinek pok. nr 2-3 do godz. 10:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa bielizny pościelowej i stołowej, kołder, poduszek, koców , ręczników, firanek, zasłon wykładziny podłogowej, -CPV 172.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bielizny pościelowej i stołowej, kołder, poduszek, koców , ręczników, firanek, zasłon wykładziny podłogowej, -CPV 172.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów do sprzątania - ścierki - CPV 172.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów do sprzątania - ścierki - CPV 172.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Wymiana źródła ciepła w ciepłowni lokalnej Szkoły Podstawowej nr 3 im. Polskich Olimpijczyków w Ciechocinku
- Dostawę warzyw i owoców dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S. A. w 5 zadaniach
- Dostawa oleju napędowego dla potrzeb Komunalnego Przedsiębiorstwa Użyteczności Publicznej "Ekociech" Sp.zo.o. 87-720 Ciechocinek ul. Wojska Polskiego 33 w okresie 20.06.2024 do 19.06.2025 r.
- Budowa klatki schodowej ewakuacyjnej do Zakładu Przyrodoleczniczego i Fizjoterapii
- Budowa nawierzchni drogi dojazdowej do nieruchomości Słońsk Górny 17 i 17a, Kopernika 41 i 41a, ul. Reymonta w Ciechocinku
więcej: przetargi w Ciechocinku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.