eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Rozbudowa drogi gminnej nr 120002N Żydowo - Zawiersze, gmina Bartoszyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-01

Bartoszyce: Rozbudowa drogi gminnej nr 120002N Żydowo - Zawiersze, gmina Bartoszyce
Numer ogłoszenia: 181234 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bartoszyce , Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 762 77 00, faks 089 762 77 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bartoszyce.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi gminnej nr 120002N Żydowo - Zawiersze, gmina Bartoszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy drogi gminnej nr 120002N Żydowo-Zawiersze. 4.2 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1/ Wykonanie rozbudowy drogi gminnej o długości ok. 854,95mb a ) ścinanie i karczowanie drzew, b) roboty ziemne (wykopy i nasypy), c) wykonanie pełnej konstrukcji nawierzchni drogi, d) wykonanie ciągu pieszego 4.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1/ Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany i wykonawczy rozbudowa drogi gminnej nr 120002N Żydowo - Zawiersze, gmina Bartoszyce, - załącznik do SIWZ, 2/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- Rozbudowa drogi gminnej nr 120002N Żydowo - Zawiersze, gmina Bartoszyce, - załącznik do SIWZ, 3/ Jeżeli opis z punktu 4.2 SIWZ różni się od wymienionych wyżej dokumentów to pierwszeństwo mają materiały źródłowe czyli wymienione w punkcie 4.3 ppkt 1-2 SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.23.31.40 - 42.23.31.40 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 11.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium, w wysokości 10 000 zł. 11.2 Wadium może być wniesione w jednej lub następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), 11.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 43 1160 2202 0000 0000 6190 9989, natomiast wadium wnoszone w innych formach należy zdeponować w kasie Urzędu Gminy Bartoszyce. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o długości nie mniejszej niż 800m

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi zamówieniem, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy, spełniający wymogi Decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1/11 z dnia 6.06.2011r. AB-6740-2/11

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie rachunkiem bankowym o wysokości środków co najmniej 800 000,00zł bądź zdolnością kredytową o wysokości co najmniej 800 000,00zł lub łączną wysokość środków finansowych i zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800 000,00zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, 2. Dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3. Kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

19.2 Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, będą mogły być wprowadzone, jeżeli ich uzasadnieniem jest wystąpienie co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1/ podniesienie bezpieczeństwa, 2/ nieterminowe przekazanie placu budowy, 3/ braki lub wady w dokumentacji projektowej, 4/ zmiana dokumentacji projektowej, 5/ opóźnienia w zakresie dokonywania odbiorów lub prób, 6/ nieprzewidziane wykopaliska, 7/ nieprzewidziane warunki geologiczne, archeologiczne lub terenowe, np.: a) niewypały i niewybuchy, b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (np. zjawisko kurzawki), c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, 8/ jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu lub personelowi Zamawiającego, 9/ jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez osoby bądź podmioty posiadające prawo do terenów, przez które przebiega inwestycja, 10/ rezygnacja z części robót, 11/ zmiana kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie, 19.3 Wykonawca będzie miał prawo do zmian wynagrodzenia w przypadku zmiany dokumentacji projektowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Bartoszyce z siedzibą przy ul. Plac Zwycięstwa 2 11-200 Bartoszyce tel. 0-89-762-77-00 fax. 0-89 762-77-24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bartoszycach, Plac zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, w sekretariacie- pokój nr 108.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.