eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełżyce › Sukcesywna dostawa materiałów pędnych tj. etyliny, oleju napędowego, oleju silnikowego i przekładniowego oraz innych materiałów eksploatacyjnych do pracy pojazdów i sprzętu użytkowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-08

Bełżyce: Sukcesywna dostawa materiałów pędnych tj. etyliny, oleju napędowego, oleju silnikowego i przekładniowego oraz innych materiałów eksploatacyjnych do pracy pojazdów i sprzętu użytkowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
Numer ogłoszenia: 181211 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach , ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, woj. lubelskie, tel. 081 5162475, 5162885, faks 081 5162478.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbelzyce.bip.lubelskie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: ------------------

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów pędnych tj. etyliny, oleju napędowego, oleju silnikowego i przekładniowego oraz innych materiałów eksploatacyjnych do pracy pojazdów i sprzętu użytkowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów pędnych tj. etyliny, oleju napędowego, oleju silnikowego i przekładniowego oraz innych materiałów eksploatacyjnych do pracy pojazdów i sprzętu użytkowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach. Kody CPV: 09.10.00.00-0 Paliwa, 09.21.16.50-2 Płyny hamulcowe, 09.13.21.00-4 Benzyna bezołowiowa, 09.13.41.00-8 Olej napędowy, 09.21.11.00-2 Oleje silnikowe, 09.21.16.00-7 Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów. 2. Prognozowane ilości dostaw określone zostały poniżej odpowiednio dla danej części zamówienia i są to orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie. Dostawa dokonywana będzie sukcesywnie w miarę potrzeb zamawiającego w formie bezgotówkowych transakcji na stacjach Wykonawców. 3. Zamówienie, za względu na rozległy obszar objęty zamówieniem, duże odległości pomiędzy obwodami i siedzibą jednostki, a także trudności związane z przemieszczaniem się sprzętu, obejmuje trzy części. 4. Zamawiający zastrzega, że podane powyżej ilości ujęte do zamówienia są ilościami orientacyjnymi i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Zmniejszenie wielkości zamówienia nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy z tego powodu. Są to ilości podane na podstawie zużycia w 2015 roku. 5. Paliwa musza spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2013.1058 j.t.). Paliwa i materiały eksploatacyjne winny spełniać wszelkie wymagania jakościowe określone obowiązującymi przepisami prawa. Materiały muszą posiadać wymagane aprobaty techniczne, atesty, świadectwa jakości czy deklaracje zgodności z obowiązującymi normami. 6. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń finansowych np. odszkodowania, jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy wskazanej w pkt. II.3. łącznej ilości paliwa. 7. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy obowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012r. poz. 1059 z późn. zm.). 8. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia znajduje się w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej: www.zdpbelzyce.bip.lubelskie.pl. Na wniosek wykonawcy zamawiający przekaże SIWZ w ustawowym terminie (koszt druku i przekazania ponosi Wykonawca, wpłata na konto: 56 1240 2438 1111 0010 0683 4893). 9. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014, poz. 121 ze zm.) oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t..j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.). 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zmawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Zamawiający dopuszcza dostawy paliw płynnych spełniających wymagania wg innych niż wskazane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2013.1058 j.t.) norm, przy czym parametry w nich zawarte muszą co najmniej spełniać wymagania określone w normach wskazanych przez Zamawiającego a zawartych w w/w rozporządzeniu. 11. Składając ofertę, wykonawca ma prawo zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę jego przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.). W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa i wykazać (wyjaśnić) w złożonej ofercie, iż zastrzeżone przez niego informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W razie braku zastrzeżenia Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ujawnienie takich informacji. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj.: informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.21.16.50-2, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.21.11.00-2, 09.21.16.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualną koncesję w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2012r. poz. 1059 z późn. zm.). Warunek powyższy zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dokument - koncesję, o której mowa powyżej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.(Zał. Nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.(Zał. Nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.(Zał. Nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.(Zał. Nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b w/w ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, należy przedłożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginała lub notarialnie poświadczonej kopii. Formularz ofertowy i kosztorys ofertowy. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, wykonawca musi posiadać aktualną koncesję w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2012r. poz. 1059 z późn. zm.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności faktury - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, b) w przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym, c) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (np. długotrwałe i intensywne opady śniegu, silny wiatr, zawieje i zamiecie) powodujących utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy w terminie umownym. e) w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, f) w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbelzyce.bip.lubelski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba ZDP. Na wniosek wykonawcy zamawiający przekaże SIWZ w ustawowym terminie (koszt druku i przekazania ponosi Wykonawca, wpłata na konto: 56 1240 2438 1111 0010 0683 4893).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2015 godzina 10:15, miejsce: Siedziba ZDP, 24-200 Bełżyce ul. Żeromskiego 3, pokój nr 9 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa materiałów pędnych tj. etyliny, oleju napędowego, oleju silnikowego i przekładniowego oraz innych materiałów eksploatacyjnych do pracy pojazdów i sprzętu użytkowanego przez ZDP w Lublinie z/sw Bełżycach - Obwód Drogowo - Mostowy Nr 1 w Bełżycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów pędnych tj. etyliny, oleju napędowego, oleju silnikowego i przekładniowego oraz innych materiałów eksploatacyjnych do pracy pojazdów i sprzętu użytkowanego przez ZDP w Lublinie z/sw Bełżycach - Obwód Drogowo - Mostowy Nr 1 w Bełżycach, w asortymencie i ilości: 1. Etylina Pb 95 - 13 000 l 2. Olej napędowy - 20 000 l 3. Olej silnikowy mineralny 15W 40 - 60 l 4. Olej do pił do mieszanki - 30 l 5. Olej do pił do łańcucha - 895 l 6. Olej przekładniowy - 120 l 7. Płyn do spryskiwaczy letni - 60 l 8. Płyn do spryskiwaczy zimowy - 90 Stacja paliw winna być czynna we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nie przekraczającej 12 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Bełżycach, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.21.16.50-2, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.21.11.00-2, 09.21.16.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności faktury - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa materiałów pędnych tj. etyliny, oleju napędowego, oleju silnikowego i przekładniowego oraz innych materiałów eksploatacyjnych do pracy pojazdów i sprzętu użytkowanego przez ZDP w Lublinie z/sw Bełżycach - Obwód Drogowy Nr 2 w Bychawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów pędnych tj. etyliny, oleju napędowego, oleju silnikowego i przekładniowego oraz innych materiałów eksploatacyjnych do pracy pojazdów i sprzętu użytkowanego przez ZDP w Lublinie z/sw Bełżycach - Obwód Drogowy Nr 2 w Bychawie, w asortymencie i ilości: 1. Etylina Pb 95 - 7 500 l 2. Olej napędowy - 23 500 l 3. Olej silnikowy mineralny 15W 40 - 30 l 4. Olej do pił do mieszanki - 30 l 5. Olej do pił do łańcucha - 1 300 l 6. Olej przekładniowy - 60 l 7. Płyn do spryskiwaczy letni - 30 l 8. Płyn do spryskiwaczy zimowy - 34 l 9. Płyn chłodniczy - 30 l. Stacja paliw winna być czynna we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nie przekraczającej 12 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowego Nr 2 w Bychawie, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.21.16.50-2, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.21.11.00-2, 09.21.16.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności faktury - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa materiałów pędnych tj. etyliny, oleju napędowego, oleju silnikowego i przekładniowego oraz innych materiałów eksploatacyjnych do pracy pojazdów i sprzętu użytkowanego przez ZDP w Lublinie z/sw Bełżycach - Obwód Drogowy Nr 3 w Garbowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów pędnych tj. etyliny, oleju napędowego, oleju silnikowego i przekładniowego oraz innych materiałów eksploatacyjnych do pracy pojazdów i sprzętu użytkowanego przez ZDP w Lublinie z/sw Bełżycach - Obwód Drogowy Nr 3 w Garbowie, w asortymencie i ilości: 1. Etylina Pb 95 - 5 000 l 2. Etylina Pb 98 - 500 l 3. Olej napędowy - 8 000 l 4. Olej silnikowy mineralny 15W 40 - 32 l 5. Olej do pił do mieszanki - 16 l 6. Olej do pił do łańcucha - 410 l 7. Olej przekładniowy - 30 l 8. Płyn do spryskiwaczy letni - 22 l 9. Płyn do spryskiwaczy zimowy - 30 l Stacja paliw winna być czynna we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nie przekraczającej 12 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowego Nr 3 w Garbowie, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy Zamawiający, przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.21.16.50-2, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.21.11.00-2, 09.21.16.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności faktury - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.