eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Nadzór inwestorski branży elektrycznej w zadaniu inwestycyjnym pn. Centrum Bezpieczeństwa - budowa nowej siedziby Komendy Policji przy ulicy Aleksandry w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-25

Kraków: Nadzór inwestorski branży elektrycznej w zadaniu inwestycyjnym pn. Centrum Bezpieczeństwa - budowa nowej siedziby Komendy Policji przy ulicy Aleksandry w Krakowie
Numer ogłoszenia: 18119 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, fax 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski branży elektrycznej w zadaniu inwestycyjnym pn. Centrum Bezpieczeństwa - budowa nowej siedziby Komendy Policji przy ulicy Aleksandry w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie pełnego nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej nad trwającą realizacją zadania inwestycyjnego pn. Centrum Bezpieczeństwa - budowa nowej siedziby Komisariatu Policji przy ul. Aleksandry w Krakowie. 2.Opis stanu istniejącego realizacji inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Kraków, ul. Aleksandry. Realizowana inwestycja składa się z: -budynku administracyjnego 5 kondygnacyjnego, -budynku garaży, -dróg wewnętrznych, parkingów i placów. Dane techniczne realizowanej inwestycji: -budynek administracyjny wraz z garażami o powierzchni użytkowej 3 414,20 m2 i kubaturze 19 203,90 m3, 3.Aktualny stan rzeczowy realizacji inwestycji: budynek administracyjny w stanie surowym, konstrukcja żelbetowa wykonana częściowo do poziomu +5,45 m. w osiach C-K oraz poziom +12,04 m w osiach K - V. Z prac branży elektrycznej nie wykonano żadnej roboty. 4.Do realizacji w branży elektrycznej w inwestycji pozostaje: a.przekładka kabli SN i NN; b.przyłącz kabli SN i NN; c.wykonanie instalacji światła, gniazd wtyczkowych, siły, odgromowej, tablic rozdzielczych, stacji transformatorowej 15/04 kV, rozdzielni SN i rozdzielni NN; d.wykonanie instalacji strukturalnej, kontroli dostępu i sterowania urządzeń, alarmu, telewizji użytkowej (CCTV), azartu, radiowej, sygnalizacji wykrywania i sygnalizacji pożaru, instalacji oddymiania, instalacji napadu i włamania, odgromowej; e.wykonanie instalacji centralnego punktu dystrybucyjnego (CPD), pomieszczenia serwerowni, instalacji przeciwprzepięciowej, połączeń wyrównawczych głównych, instalacji UPS oraz zasilania sieci LAN; f.wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego; g.wykonanie sprawdzeń i uruchomień wszystkich instalacji; h.wykonanie pomiarów elektrycznych i dokumentacji powykonawczej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli dysponują co najmniej 1 osobą, która: a)posiada 3-tnie letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym lub nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej i posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; b)przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; c)pełniła nadzór inwestorski w branży elektrycznej nad co najmniej 1 zrealizowaną robotą budowlaną w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w obiekcie o kubaturze co najmniej 1 000 m3; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w druku Oferta, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie druku Oferta przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków. 3)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonanych przez nie usług - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4)decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - odnosząca się do osoby, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru. 5)zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - odnoszące się do osoby, która pełnić będzie funkcję inwestora nadzoru. 6)dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 3 zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne). 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa, w ust. 1 w punktach 1 niniejszego Rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i 3 niniejszego Rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 niniejszego Rozdziału, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 niniejszego Rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 3 niniejszego Rozdziału stosuje się odpowiednio. 5.Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 7.W przypadku nie złożenia wymienionych dokumentów zamawiający wykluczy wykonawcę zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.malopolska.policja.gov.pl/zamowienia/zamowienia.php#1

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1)ze strony internetowej zamawiającego, 2)osobiście w siedzibie zamawiającego, pok. 101B 3)na pisemny wniosek wykonawcy przesłany na nr faksu: 012/ 61-54-887.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Zespół ds. Zamówień Publicznych (pok. 101B) ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.