eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Świadczenie usług sukcesywnego wywozu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-29

Świeradów-Zdrój: Świadczenie usług sukcesywnego wywozu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój
Numer ogłoszenia: 181190 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sukcesywnego wywozu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Świadczenie usług sukcesywnego wywozu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój 2) SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 pochodzących z Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 powstających w Gminie Miejskiej Świeradów-Zdrój w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, w ilości ok. 950 Mg/rok (wartość szacunkowa), zgodnie z zachowaniem wymogów określonych obowiązującymi przepisami.   2. Wykonawca przedstawi informację o planowanym sposobie i miejscu odzysku lub unieszkodliwiania odwodnionych osadów (ustabilizowane komunalne osady ściekowe, kod odpadu 19 08 05) ze szczególnym uwzględnieniem okresu zimowego. 3. W przypadku planowanego odzysku komunalnych osadów ściekowych zgodnie z art. 43 ustawy o odpadach: Wykonawca przedstawi dokumenty poświadczające prawo do dysponowania gruntem, na którym przedmiotowe osady mają być wykorzystane (wypisy z rejestru gruntów, mapy ewidencji gruntów, akty własności lub umowy dzierżawy, najmu lub podobne). Grunty przeznaczone do stosowania osadów muszą spełniać warunki określone w Ustawie z dnia 27.04.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.) oraz przynajmniej na 3 dni robocze przed planowanym wywozem przedłoży wykonane przez certyfikowane jednostki badania gruntu, na którym będzie osad zagospodarowany, oraz poda typ gleby. Koszty badań gruntów obciążają Wykonawcę. 3.1 Zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych musi nastąpić w obrębie województwa dolnośląskiego w myśl art. 9 ust. 3 ustawy o odpadach. Dopuszcza się zagospodarowanie osadu na terenie województwa innego niż zostały wytworzone jedynie pod warunkiem jeśli odległość od miejsca wytwarzania odpadów do instalacji lub miejsca przeznaczonego do odzysku lub unieszkodliwiania jest mniejsza niż odległość do instalacji lub miejsca położonego na obszarze województwa dolnośląskiego w myśl art. 9 ust. 4 ustawy o odpadach. 4. Wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych wytworzonych na dwóch oczyszczalniach ścieków w ilości około 950 Mg/rok (ok. 79 Mg/m-c wartość szacunkowa) powinno odbywać się zgodnie z zachowaniem wymogów określonych przepisami Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (t. jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie komunalnych osadów ściekowych z dnia 13 lipca 2010 r. (Dz. U. Nr 137, poz. 924 ), Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. nr 30, poz. 213). 5. Osady ściekowe powstają na Oczyszczalniach Ścieków ECOLO-CHIEF o przepustowości Qśr.d. = 250 m3/d (ul. Wierzbowa) i Qśr.d. = 1329 m3/d (ul. Wiejska) w Świeradowie-Zdroju podczas procesów biologicznego oczyszczania ścieków metodą osadu czynnego. 6. Osady zagęszczone prasowane są na prasach taśmowych. Odwadnianie wspomagane jest przy pomocy flokulantów. 7. Odwodniony osad po prasie charakteryzuje się około 40,80 % suchej masy. 8. Odbiór osadów ściekowych będzie się odbywał od poniedziałku do piątku, w godzinach między 7:00 a 20:00, w ilości około 79 Mg (miesięcznie) wyprasowanego osadu o zawartości suchej masy osadu około 40,80 %. Zamawiający po zmagazynowaniu 4 kontenerów o pojemności około 25 m3 i 15 m3 zawiadomi telefonicznie Wykonawcę o możliwości odebrania osadów ściekowych, których odbiór powinien nastąpić w ciągu 3 dni roboczy. Wywóz będzie się odbywać nie rzadziej niż raz w miesiącu. 9. Osady na oczyszczalniach są sukcesywnie odwadniane, dlatego też wymagane jest wcześniejsze każdorazowe podstawienie kontenerów celem załadunku osadu ściekowego. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zorganizowania niezbędnego nadzoru w trakcie transportu i nad zagospodarowaniem osadów. 11. Rozliczenie za odbiór osadu odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów, za miesiąc w którym usługa została wykonana. 12. W przypadku stosowania osadów ściekowych w celach określonych w art. 43 ust. 1 (wykorzystanie rolnicze ): Ustabilizowane komunalne osady ściekowe (kod: 19 08 05) będą zastosowane zgodnie z wyliczoną przez Zamawiającego dawką, na gruntach będących we władaniu Wykonawcy. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za wykonanie badań gruntów oraz, że rozwiezie osad po dowiezieniu i niezwłocznie zmiesza go z gruntem. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za stosowanie w/w osadów w sposób inny i na gruntach innych niż określił w dokumentach dołączonych do oferty. 13. W przypadku stosowania osadów ściekowych na zasadach określonych w art. 43 ust. 1 ustawy o odpadach Wykonawca zobowiązany jest do: 13.1. dostarczania Zamawiającemu map ewidencji gruntów, na których będą rolniczo stosowane osady ściekowe z zaznaczeniem innym kolorem numerów działek i ich powierzchni na których osady te mają być stosowane; 13.2. dostarczenia wykonanych w imieniu Zamawiającego badań gruntów, na których będą rolniczo stosowane osady ściekowe oraz przekazania badań gruntów Zamawiającemu (1 próbka / 5 ha). 14. Badania gruntów na których mają być stosowane komunalne osady ściekowe winny być wykonane każdorazowo przed ich zastosowaniem. Badania gruntów winny być wykonane metodykami referencyjnymi wskazanymi w zał. 5 do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. Nr 137, poz.924). Zakres badań gruntów powinien być zgodny z § 6 w/w rozporządzenia. 15. W przypadku unieszkodliwiania (w tym składowania), lub odzysku ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod: 19 08 05) na innych zasadach niż określone w art. 43 ust. 1 ustawy o odpadach Wykonawca nie jest zobowiązany do dostarczenia dodatkowych dokumentów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp. 16. Właściwości odwodnionego komunalnego osadu ściekowego (dane za 2013 r.). a) konsystencja: mazisto-ziemista b) wyniki badań, zamieszczone w siwz. 17. Wykonawca przed złożeniem oferty może pobrać i wykonać na własny koszt analizę próbki osadu. 18. Za transport, dostosowanie do zastosowania i zagospodarowanie osadów odebranych z Oczyszczalni Ścieków ECOLO-CHIEF w Świeradowie-Zdroju przy ulicy Wiejskiej 9 i Wierzbowej odpowiada Wykonawca. 19. Odbiór, transport, przetwarzanie i dostosowanie osadów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy przystosowanym do tego rodzaju ładunków. 20. Wykonawca dostarczy 2 kontenery o pojemności około 25 m3 i 2 kontenery o pojemności około 15 m3, w których będą gromadzone a następnie wywożone osady w celu ich zagospodarowania. 21. Kontenery stanowią własność Wykonawcy. 22. W sytuacjach awaryjnych dopuszcza się czasowy postój po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym na oczyszczalni ścieków pełnych kontenerów pod warunkiem dostarczenia zamienników i ich przestawienia. 23. Puste kontenery powinny być przygotowane do załadunku tj. powinny mieć zdjęte zamknięcia oraz być ustawione do załadunku w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 24. Dostarczane kontenery przeznaczone do załadunku powinny być dokładnie opróżniane. 25. Zaleca się aby Wykonawca, przed złożeniem oferty, zapoznał się terenem Zamawiającego, skąd będzie wywożony osad. 26. Umowa o zamówienie publiczne będzie obowiązywała przez okres 12 miesięcy od daty jej zawarcia. 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5, 90.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek nr 1 należy przedłożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca spełnia warunek nr 1 jeżeli przedłoży oświadczenie o którym mowa w kol. III zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszystkie zmiany do niniejszej umowy są dopuszczalne jedynie w przypadkach wskazanych w niniejszym paragrafie . 2. Zmiany, o których mowa powyżej, mogą nastąpić w przypadku wystąpienia jednej z poniższych okoliczności: a)ograniczenia zakresu usług wynikających z braku środków finansowych, b) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, z przyczyn wynikających ze zmiany stosunków społeczno-gospodarczych lub z innych powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, zakresu, bądź innych zapisów umowy, bez zmiany których realizacja umowy będzie utrudniona, niemożliwa , narazi Zamawiającego na szkodę , c) zmiany danych osobowych i zmiany osób tj. przedstawicieli Wykonawcy wymienionych w treści umowy, e) miany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, nie wymienionych w treści umowy, f) zmiana danych związanych z obsługą administracyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego, g)zmiana postanowień niniejszej umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa, h) z powodu uzasadnionych zamian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zmawiającego, i) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, j) powierzenia przez wykonawcę wykonywania usług Podwykonawcy. 3. Wszystkie powyżej opisane w ust. 2 okoliczności stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmian. 4. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien poinformować Zamawiającego niezwłocznie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umswieradowzdroj.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój pokój 21a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2014 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój sekretariat 1d.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.