eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów › Dostawa materiałów budowlanych (ciąg dalszy 2) - Rozbudowa budynku Gimnazjum w Aleksandrowie Trzecim o jadalnię z zapleczem z lokalizacja na działce nr 1220/1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-01

Aleksandrów: Dostawa materiałów budowlanych (ciąg dalszy 2) - Rozbudowa budynku Gimnazjum w Aleksandrowie Trzecim o jadalnię z zapleczem z lokalizacja na działce nr 1220/1
Numer ogłoszenia: 181158 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Aleksandrów , 23-408 Aleksandrów, woj. lubelskie, tel. 084 6875002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych (ciąg dalszy 2) - Rozbudowa budynku Gimnazjum w Aleksandrowie Trzecim o jadalnię z zapleczem z lokalizacja na działce nr 1220/1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych materiałów budowlanych dla inwestycji pn. Rozbudowa budynku Gimnazjum w Aleksandrowie Trzecim o jadalnię z zapleczem z lokalizacja na działce nr 1220/1, na plac budowy zlokalizowany w Aleksandrowie Trzecim na działce nr 1220/1. Zestawienie materiałów budowlanych: Wymagania: Drewno sosnowe klasy C 30 zabezpieczone przed agresją chemiczną i biologiczną oraz impregnowane środkiem ognioochronnym. Stolarka drzwiowa - drzwi należy wykonać z profili PVC minimum 4 - komorowych, - stolarka musi posiadać ważną aprobatę techniczną, - profile, szyby, okucia muszą posiadać atesty higieniczne Lp. - Nazwa materiału budowlanego - Ilość 1. Krawędziaki z drewna sosnowego klasy C 30 - 160mm x 80mm x 7600mm -13 szt 2. Krawędziaki z drewna sosnowego klasy C 30 - 160mm x 80mm x 6700mm -1 szt 3. Krawędziaki z drewna sosnowego klasy C 30 - 160mm x 80mm x 6350mm -3 szt 4. Krawędziaki z drewna sosnowego klasy C 30 - 160mm x 80mm x 4950mm -1 szt 5. Krawędziaki z drewna sosnowego klasy C 30 - 160mm x 80mm x 4550mm -1 szt 6. Krawędziaki z drewna sosnowego klasy C 30 - 160mm x 80mm x 4250mm -2 szt 7. Krawędziaki z drewna sosnowego klasy C 30 - 160mm x 80mm x 4050mm -2 szt 8. Krawędziaki z drewna sosnowego klasy C 30 - 160mm x 80mm x 3550mm -2 szt 9. Krawędziaki z drewna sosnowego klasy C 30 - 160mm x 80mm x 3150mm -1 szt 10. Krawędziaki z drewna sosnowego klasy C 30 - 160mm x 80mm x 2800mm -1 szt 11. Krawędziaki z drewna sosnowego klasy C 30 - 160mm x 100mm x 8550mm -2 szt 12.Krawędziaki z drewna sosnowego klasy C 30 - 140mm x 140mm x minimum 4000mm - 38 mb 13. Krawędziaki z drewna sosnowego klasy C 30 - 140mm x 70mm x minimum 4000mm -24 mb 14. Krawędziaki z drewna sosnowego klasy C 30 - 140mm x 70mm x minimum 4000mm -30 mb 15. Łaty z drewna iglastego impregnowane - 50mm x 38mm - 0.90 m3 16. Kontrłaty z drewna iglastego impregnowane - 50mm x 25mm - 0.25 m3 17. Deska czołowa z drewna iglastego impregnowana - 200mm x 38mm x minimum 3500 mm - 34 mb 18. Wełna mineralna maty gr. 20 cm - 114,5 m2 19. Membrana dachowa paraizolacyjna 135 g/m2 - 150 m2 20. Styropian EPS 70-040 (FS 15) gr 10 cm - 1.8 m3 21. Styropian EPS 70-040 (FS 15) gr 12 cm - 12 m3 22. Zaprawa klejowa sucha do płyt styropianowych - 625 kg 23. Zaprawa klejowa sucha do wtapiania siatki - 625 kg 24. Siatka z włókna szklanego160g/m2 - 150 m2 25. Farba gruntująca pod tynki mineralne, kolor biały - 30 kg 26. Sucha mieszanka tynkarska mineralna, kolor biały - 400 kg 27. Kołki rozporowe plastikowe z grzybkami do styropianu L= 200 - 390 szt 28. Blacha trapezowa alucynk T35 (powierzchnia do pokrycia) -150 m2 29. Blacha płaska alucynk, grubość min. 0,5 mm - 28 m2 30. Blacha płaska powlekana, grubość min. 0,5 mm kolor RAL 8017 - 17 m2 31. Blacha powlekana T-8, grubość min. 0,5 mm, kolor RAL 8017 - 22 m2 32. Kratka wentylacyjna 21x14 (osłona wentylacyjna metalowa kolor jasno szary) - 8 szt 33. Taśma dekarska szer. 15 cm, kolor aluminium - 40 mb 34. Wkręty samogwintujące 5mm x 35mm do blach alucynkowych - 1000 szt 35. Rynny systemowe 125, ocynkowane, obustronnie powlekane, matowe, kolor brąz - 34 mb 36. Zaślepki rynny 125, w wybranym systemie, kolor brąz - 2 szt 37. Narożnik zewnętrzny rynny 125/90o, w wybranym systemie, kolor brąz - 2 szt 38. Łączniki rynny 125, w wybranym systemie, kolor brąz - 8 szt 39. Haki doczołowe rynnowe fi 125, w wybranym systemie, kolor brąz - 68 szt 40. Wylot rynny 125/90, w wybranym systemie, kolor brąz - 2 szt 41. Rynny systemowe 150, ocynkowane, obustronnie powlekane, matowe, kolor brąz - 20 mb 42. Łączniki rynny 150, w wybranym systemie, kolor brąz - 4 szt 43. Wylot rynny 150/90, w wybranym systemie, kolor brąz - 2 szt 44. Zaślepki rynny 150, w wybranym systemie, kolor brąz - 2 szt 45. Rura spustowa fi 90, w wybranym systemie, kolor brąz -18 mb 46. Łącznik rury spustowej fi 90, L=1000 mm, w wybranym systemie, kolor brąz - 4 szt 47. Kolana rury spustowej fi 90, w wybranym systemie, kolor brąz - 8 szt 48. Trójnik rury spustowej fi 90, w wybranym systemie, kolor brąz - 2 szt 49. Parapety wewnętrzne z konglomeratu marmurowego w kolorze typu Botticino (lub w kolorze podobnym będącym odpowiednikiem tego koloru), gr. 30 mm. o wymiarach: 1480mm x 300 mm - 9 szt 50. Listwy aluminiowe z siatką L=2500 - 20 szt 51. Drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe z profili PVC minimum 4-komorowych, szyba zespolona niskoemisyjna U mniejszy równy 1,1 W/m2K bezpieczna/bezpieczna, kolor biały, górny i dolny panel drzwi - szyba, dwa zamki na wkładkę, pochwyt, zamek rolkowy (wg Rys.1 - Załącznik Nr 6 do SIWZ) - 1 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) 44.11.24.10 - Konstrukcje dachowe 44.17.00.00 - Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Złożenie podpisanego i wypełnionego formularza OFERTA - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ 2. Złożenie wypełnionego Formularza cenowego - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ 3. W przypadku gdy Wykonawca upoważni inną osobę do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu należy złożyć stosowne pełnomocnictwo, które należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Aleksandrów, Aleksandrów Drugi 380, 23-408 Aleksandrów, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Aleksandrów, Aleksandrów Drugi 380, 23-408 Aleksandrów, pokój nr 7 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.